حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

واکنش ستاره‌های استقلال به قرار‌گرفتن در فهرست مازاد تیم

  • کد خبر: ۷۸۷۶۲
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
واکنش ستاره‌های استقلال به قرار‌گرفتن در فهرست مازاد تیم
ارسلان مطهری، فرشید اسماعیلی و مسعود ریکی که گفته می‌شود در لیست مازاد مجیدی قرار دارند، از مدیران استقلال خواسته‌اند که آنها را رودرروی هواداران قرار ندهند.

به گزارش شهرآرانیوز، صحبت‌هایی که دیروز احمد مددی، مدیرعامل استقلال، درباره ۳ بازیکن این تیم انجام داد، با ناراحتی فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی مواجه شده است. مددی در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که فرهاد مجیدی علاقه‌ای به تمدید قرارداد فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری ندارد و از‌طرفی مسعود ریگی هم مبلغ بالایی به باشگاه اعلام کرده که توان پرداختش را ندارند. همین صحبت‌ها کافی بود تا این بازیکنان در فضای مجازی جواب حرف‌های مدیرعامل باشگاه استقلال را بدهند. نکته عجیب اینکه ۲ نفر از فهرست بازیکنان مازاد استقلال (فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری) افرادی هستند که در اردوی اخیر تیم ملی هم حاضر‌ند و حالا با اعلام فرهاد مجیدی باید به دنبال تیم جدیدی برای خودشان باشند.

اسماعیلی: تا کی می‌خواهید به هواداران دروغ بگویید؟

فرشید اسماعیلی که در بازار نقل‌و‌انتقالات امسال، حتی صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در پرسپولیس هم به گوش می‌رسید، در یک واکنش تند با انتشار چند استوری نوشت: قانونا بازیکنی که قراردادش تمام می‌شه، بازیکن آزاد محسوب می‌شه، نه اینکه در لیست مازاد قرار بگیره. آیا شما زنگ زدین؟ نامه زدین؟ چندین‌ساله دارین همین کارو می‌کنین که زنگ زدیم، بازیکن نیومد یا مبلغ زیاد گفته.


اسماعیلی در واکنش به این موضوع که مسعود ریگی به باشگاه رقم بالایی را پیشنهاد داده است، تأکید کرد: آیا مسعود ریگی به شما مبلغ گفته که می‌گین مبلغ زیاد خواسته؟ تا کی می‌خواین دروغ بگین؟ بازیکن رو همیشه روبه‌روی هوادار قرار می‌دین.
به نظر می‌رسد با این اختلاف‌ها، کار اسماعیلی با استقلال تمام شده باشد و او احتمالا تیم جدیدی را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

ریگی: اصلا بحث رقم نجومی نیست انتظار احترام داشتم

هافبک محجوب آبی‌ها دیگر‌بازیکنی بود که به صحبت‌های مددی واکنش نشان داد. مسعود ریگی که گفته می‌شود به‌دلیل مبلغ زیادی که پیشنهاد داده، تمدید قرارداد او از دستور‌کار خارج شده است، با رد این شایعات یک استوری منتشر کرد و در آن خطاب به هواداران گفت: هوادار عزیز استقلال سلام، خواستم صادقانه باهاتون صحبت کنم. خودتان می‌دانید در این ۲‌سال با کمترین دریافتی بدون حاشیه و با تمام وجود واسه موفقیت تیمم تلاش کردم. درحال‌حاضر خدا شاهده هیچ پیشنهاد نجومی و زیادی که شایعه شده را به باشگاه پیشنهاد نکردم. من فقط توقع احترام بیشتری بعد از ۲ سال داشتم، ولی متأسفانه برخورد خوبی با من صورت نگرفت.


حالا با توجه به خبر‌هایی که به گوش می‌رسد و اتفاق‌هایی که دیروز رخ داد و موضع‌گیری صریحی که احمد مددی در رابطه با مسعود ریگی داشت، به نظر می‌رسد این بازیکن که شیوه بازی او مورد‌توجه محرم نویدکیا هم قرار دارد، یکی دیگر از خرید‌های این مربی برای تقویت تیمش در پنجره تابستانی باشد. نویدکیا که تیمش در بازار نقل‌و‌انتقالات امسال ریخت‌و‌پاش زیادی داشته، احتمالا ظرف ۴۸‌ساعت آینده هافبک‌دفاعی محجوب آبی‌ها را به‌عنوان خرید جدید خود معرفی خواهد کرد.

مطهری زیر بار قرارداد دو‌ساله نرفت

بازیکن سوم، اما ارسلان مطهری بود؛ بازیکنی که به‌تازگی در اردوی تیم ملی هم حاضر شده است و عملکرد درخشانش در طول فصل گذشته مورد‌رضایت هواداران آبی‌پوش قرار گرفته بود. مطهری درحالی در فهرست مازاد فرهاد مجیدی قرار گرفته که ظاهرا مهاجم استقلال درباره عدد‌و‌رقم درخواستی با مسئولان باشگاه به توافق رسیده است، اما در زمان قرارداد یک و دو‌ساله با این باشگاه دچار اختلاف شده است. مطهری در نشست قبلی خود با مسئولان باشگاه خواستار عقد قرارداد یک‌ساله شده بود، اما مسئولان باشگاه استقلال تأکید به قرارداد دوساله داشتند که در‌نهایت این موضوع منجر به تمدید قرارداد نشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->