ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

وریا غفوری: آقای مددی جای تو استقلال نیست+ عکس

  • کد خبر: ۷۸۶۸۳
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
وریا غفوری: آقای مددی جای تو استقلال نیست+ عکس
وریا غفوری، کاپیتان استقلال با انتشار یک استوری از احمد مددی، مدیرعامل استقلال خواسته هرچه زودتر مدیریت باشگاه استقلال را ترک کند

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اعتراض‌ها به نحوه مدیریت احمد مددی در استقلال تمامی ندارد وبا اینکه مدیرعامل استقلال توانست در آخرین ساعات پنج شنبه گذشته، امین قاسمی نژاد را به خدمت بگیرد وخبر خوشی را به هواداران این باشگاه و مجموعه تیم بدهد، اما حمله تند وریا غفوری به شیوه مدیریت احمد مددی بودیم.

غفوری که درسال‌های اخیر نشان داده هیچ نقدی را در دل نگه نمی‌دارد وآستانه تحمل بالایی در مقابل مشکلات باشگاه استقلال ندارد ساعات کوتاهی بعد از جذب امین قاسمی نژاد در صفحه شخصی‌اش چنین نوشت:

مدیر عاملی که  توان پرداخت حقوق اعضای تدارکات با کمترین میزان قرارداد را نداشته باشد، جاش مدیریت باشگاه نیست! فقط باید تاسف خورد.

درگذشته نیز فرشید اسماعیلی با انتشار استوری‌های تندی از نحوه عملکرد مددی انتقاد و خواستار جدایی او از استقلال شده بود. فرهاد مجیدی نیز به دفعات درمصاحبه‌های خود گفته بود که این بار من نمی‌روم و کسی که باید برود مددی است. دیگر بازیکنان نیز مدیرعامل استقلال را از تیغ تیر انتقاد‌های خود مصون نگه نداشته بودند وبه یاد می‌آوریم که رشید مظاهری نیز چالش‌های بسیاری با مددی داشت و بار‌ها از طریق مدیربرنامه‌اش علیه مددی مصاحبه کرده بود.

اسناد تمام این اعتراض‌ها در فضای مجازی موجود است و بعید است در چنین حال و هوایی احمد مددی بتواند استقلال را به خوبی مدیریت کرده و طوری قدم بردارد که استقلال به سمت صحت و سلامتی برود.  

باید دید که وزیر ورزش و جوانان چه برنامه‌ای برای آینده استقلال دارد و آیا می‌تواند آبی‌ها را از این چالش خارج کند یا خیر؟!

وریا غفوری: آقای مددی جای تو استقلال نیست

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->