نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

زهرا نعمتی در تیراندازی پارالمپیک طلا گرفت + فیلم مسابقه و اهدای مدال

  • کد خبر: ۷۹۳۵۴
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
زهرا نعمتی در تیراندازی پارالمپیک طلا گرفت + فیلم مسابقه و اهدای مدال
زهرا نعمتی ملی پوش پاراتیروکمان کشورمان با برتری مقابل حریف ایتالیایی خود مدال طلای پارالمپیک را از آن خود کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پایان رقابت‌های ریکرو انفرادی بازی‌های پارالمپیک توکیو که در پارک تیراندازی یومنوشیما توکیو برگزار شد، زهرا نعمتی موفق شد نهمین مدال طلای کاروان سردار دل‌های ایران در رقابت‌های پارالمپیک ٢٠٢٠ را کسب کند.

زهرا نعمتی در مسابقه فینال و در یک رقابت نفس‌گیر با نتیجه  ۶ بر ۵ و در تیر طلایی وینسنزا پتریلی حریف ایتالیایی خود را شکست داد.

در دیدار رده بندی این رقابت‌ها نیز  وو چونیان از چین توانست ۶ بر ٢ بر دورسئا پویمندو پیروز شود و به مدال برنز دست یابد.

زهرا نعمتی با این مدال، سومین مدال طلای ادوار پارالمپیک خود را کسب و از این حیث هت تریک کرد. او در لندن، ریو و حالا در توکیو موفق به کسب مدال طلا شده است.

نعمتی در این رقابت‌ها پس از اینکه در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود، در مرحله یک هشتم پایانی و در تقابل با سوتلوا بارانتسوای روس توانست با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شود. او سپس در یک‌چهارم نهایی نیز ٧ بر یک حریف برزیلی را مغلوب کرد. نعمتی در نیمه نهایی هم ۶ بر ٢ حریف یونانی خود را شکست داد.  

در ادامه رقابت‌های تیروکمان پارالمپیک زهرا نعمتی روز شنبه ١٣ شهریور نیز به همراه غلامرضا رحیمی و در ماده میکس ریکرو تیراندازی با کمان با حریفان رقابت خواهد کرد.

کاروان ایران با ۹ طلا، ۷ نقره و یک برنز در جدول رده بندی بازی‌های پارالمپیک توکیو همچنان در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

منبع: ایسنا

 

لحظه قطعی شدن کسب مدال طلای زهرا نعمتی ملی پوش پاراتیروکمان کشورمان در رقابت های پارالمپیک توکیو

 

 

خوشحالی و اشک شوق زهرا نعمتی پس از کسب مدال طلا پارالمپیک

 

 

نخستین صحبت های زهرا نعمتی ملی پوش پاراتیروکمان کشورمان پس از کسب مدال طلای پارالمپیک توکیو

 

 

لحظه اهدا مدال طلا به زهرا نعمتی

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->