نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

سه ایرانی در تیم ملی بسکتبال زنان قطر

  • کد خبر: ۷۹۵۹۱
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
  • ۱
سه ایرانی در تیم ملی بسکتبال زنان قطر
بازیکن تیم ملی بسکتبال زنان در مسابقات عرب کلاب تیم ملی قطر را همراهی می کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال زنان قطر یا سه ایرانی در مسابقات عرب کلاب شرکت می‌کند. این مسابقات از عصر امروز در اردن آغاز می‌شود.
علاوه بر قطر که با نام «کمیته زنان» در بازی‌های حضور می‌یابد، تیم‌های الشباب و ارتدوکس اردن، تیمی از سوریه و بیروت، دیگر شرکت کنندگان این دوره از بازی‌ها هستند.در این رقابت‌ها سه ایرانی در ترکیب تیم ملی بسکتبال قطر هستند.
نعیمه ظفر سرمربی، نخستین زن ایرانی است که در تاریخ این ورزش روی نیمکت مربیگری یک تیم خارجی می‌نشیند. همچنین کیمیا یزدیان تهرانی ملی پوش بسکتبال که در اردوی ترکیه به جمع قطری‌ها پیوست توجه سایر اعضای کادر فنی را به خود جلب کرد و امروز در ترکیب این تیم قرار می‌گیرد.
یزدیان تهرانی و یک بازیکن ۱۹۹ سانتیمتری آمریکایی در اردوی ترکیه بودند که کیمیا با درخشش خود در مسابقه‌ی چهارم تدارکاتی، به جاى آمریکایى به عنوان یار کمکی قطر انتخاب شد.
علاوه بر این دو، بدنساز تیم هم ایرانی و مقیم قطر است. مسابقات عرب کلاب از شبکه تلویزیونی دبی اسپرت پخش می‌شود. تیم ظفر از ساعت ۱۹ به وقت تهران مقابل الشباب، قرار می‌گیرد.

 

سه ایرانی در تیم ملی بسکتبال زنان قطر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
0
با سلام عجب خانم غول پیکر ی من در کنار این خانم مانند آدم کوچولو هستم با قد 160
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->