نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

دیدار معروف با بازیکن قرن در لس آنجلس

  • کد خبر: ۷۹۸۷۳
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
دیدار معروف با بازیکن قرن در لس آنجلس
سعید معروف که این روزها در آمریکا سرگرم آکادمی والیبالی‌اش است با بزرگان والیبال دنیا هم دیدار می‌‌کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان این روز‌ها به شدت سرگرم آکادمی والیبال خود در مجموعه ورزشی «Pulse Athletics VBC» است. او پس از پایان مسابقات المپیک توکیو از بازی‌های ملی خداحافظی کرد و اظهار داشت که تصمیم او به هیچ‌وجه احساسی نبوده و از این پس قرار است حرفه خود را در مسیر دیگری دنبال کند. او در کنار بازی در تیم‌های باشگاهی، از هم‌اکنون مربیگری را نیز آغاز کرده است.
او در مجموعه ورزشی که به دوومیدانی شهرت دارد آکادمی والیبال زده است. این مجموعه هم در سایت خودش درباره حضور معروف در این آکادمی نوشته است:« برای ما باعث افتخار است که سعید معروف به ورزشکاران ما یاد بدهد چطور پیشرفت کنند و به بهترین خودشان تبدیل شوند. هیچوقت این آکادمی را فراموش نمی‌کنیم. منتظر عکس‌ها و ویدئو‌های بیشتر بمانید. »
‌معروف همچنین دیداری با «چارلز فدریک» یکی از مردان بزرگ دنیای والیبال داشته است. چارلز فدریک که به نام چارلز کرالی شناخته می‌شود، تنها بازیکنی (در بخش مردان و زنان) بود که موفق شد هم در والیبال سالنی و هم ساحلی مدال المپیک را کسب کند. او در المپیک‌های ۱۹۸۴ و ۱۹۸۸ قهرمان شد. پس از کناره‌گیری از والیبال سالنی به سمت والیبال ساحلی رفت و برنده‌ مدال طلای المپیک ۱۹۹۶ شد. کرالی بازیکن قرن بیستم نیز انتخاب شده بود
کارچ کرالی در حال حاضر سرمربی تیم ملی زنان آمریکاست و آن‌ها را در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به اولین قهرمانی خود در این رقابت‌ها رساند. او همچنین تیم ملی زنان آمریکا را در المپیک ۲۰۱۶ ریو به مدال برنز رسانده بود.
‌نا‌گفته نماند که ورودیه و ثبت نام کلاس‌های کاپیتان سعید مبلعی معادل دو میلیون تومان به پول ایران است که مبلع زیادی نیست؛ اما راستی چرا کاپیتان در ایران و ارومیه دست به چنین اقدام ارزشمندی نزده است؟ از نگاه ما فدراسیون والیبال باید کاپیتان را تشویق به سر مایه گداری در ایران بکند او حتی می‌تواند یکی از مربیان تیم ملی باشد، نباید اجازه بدهیم این سرمایه از دست برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->