معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

همزمان با نمایشگاه کتاب، نسخه آزمایشی نرم‌افزار «شهر من» آغاز به کار کرد

  • کد خبر: ۸۰۷۳
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
همزمان با نمایشگاه کتاب، نسخه آزمایشی نرم‌افزار «شهر من» آغاز به کار کرد
وفایی | نسخه آزمایشی نرم‌افزار «شهر من» هم‌زمان با نمایشگاه کتاب، در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد شروع به کار کرد.
این سوپر اپ شهری قرار است بستری یکپارچه برای ارائه خدمات مختلف به شهروندان باشد و به‌مرور قابلیت‌های متنوعی در آن ایجاد شود.
در نسخه آزمایشی این برنامه، خدمات مختلفی مانند «چشم شهر» و «نقشه شهر» به شهروندان ارائه شده است. بخش چشم شهر، این امکان را به شهروندان می‌دهد که تمام مشکلات و نقص‌های موجود در شهر را به‌صورت مستقیم به مدیریت شهری اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن برای برطرف‌شدن آن‌ها اقدام شود. نقشه شهر هم با داشتن امکاناتی مانند راهنمای زائر، مسیریابی پیشرفته، امکان نمایش مسیرهای ناوگان اتوبوس‌های درون‌شهری و مشاهده ترافیک لحظه‌ای خیابان‌های شهر، از دیگر بخش‌های مفید برنامه «شهر من» به شمار می‌رود.
با کامل‌شدن این برنامه، در آینده نزدیک ارتباط شهروندان با مدیریت شهری و تمامی خدمات موردنیاز آن‌ها در بستر شهر من ارائه خواهد شد.
مدیر پروژه خدمات کسب‌وکار و نرم‌افزار شهر من درباره راه‌اندازی نسخه آزمایشی این برنامه گفت: در جلسه‌ای که با شورای راهبردی داشتیم، زمان افتتاح نسخه آزمایشی اپلیکیشن «شهر من» را بعد از ایام محرم و صفر درنظر گرفتیم و نمایشگاه کتاب بهترین گزینه برای افتتاح و راه‌اندازی نسخه آزمایشی بود.
محمد عین‌القضات در حاشیه نمایشگاه کتاب مشهد در غرفه شهر من بیان کرد: هدف‌ از حضور در نمایشگاه کتاب مشهد، معرفی این نرم‌افزار به مردم است و اینکه اولین نمود «شهر من» در اذهان عمومی شهروندان، باعث توجه آن‌ها به اهمیت هوشمندشدن خدمات شهری خواهد شد.
او درباره اهمیت شهر هوشمند در جامعه بیان کرد: شهر هوشمند، موضوع مفصلی است که ما در دیده‌ها و شنیده‌ها نمی‌توانیم آن را بیان کنیم، اما باید گفت که از نظر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات عقب نیستیم و بسترهای لازم برای ایجاد یک شهر هوشمند فراهم است. همچنین ما می‌توانیم با هوشمند کردن شهروندان به شهر هوشمند برسیم.
عین‌القضات به تفاوت این برنامه با دیگر برنامه‌های ارائه‌کننده خدمات شهری هم پرداخت و گفت: مزیت رقابتی ما با سایر پلتفرم‌ها که درراستای یکسان‌سازی ارائه خدمات اجتماعی کار می‌کنند، این است که خدمات در این نرم‌افزار تجمیع‌شده است. خدمات تجمیع‌شده در این نرم‌افزار به این معنی است که شهروندان برای کارهای خود نیاز به نصب چند نرم‌افزار ندارند و تمام خدمات مختلفی که قبلا در قالب اپلیکیشن‌های مختلف به آن‌ها ارائه می‌شد، حالا به‌طور یکپارچه در برنامه شهر من به آن‌ها ارائه می‌شود.
گفتنی است غرفه «شهر من» هم‌زمان با نمایشگاه کتاب مشهد که از تاریخ‌ 8 تا 15‌آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود، در سالن مفاخر ورودی یک برپاست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->