پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ماجرای ممنوع الخروج شدن «ابراهیم خدایی»، رئیس سازمان سنجش کشور + تصاویر

  • کد خبر: ۸۱۲۲۱
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
ماجرای ممنوع الخروج شدن «ابراهیم خدایی»، رئیس سازمان سنجش کشور + تصاویر
احمد نادری، نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش شد، این در حالیست که ابراهیم خدایی ادعای نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد نادری در صفحه توئیتر خود نوشت: برای جلوگیری از تکرار سناریوی خروج از کشور، درنامه‌ای به دادستان محترم، خواهان ممنوع الخروج شدن رئیس سازمان سنجش و برخی مدیران آن شدم. یکی از مهره‌های کلیدی وزارت علوم که ظلم‌های فراوانی در سال‌های قبل به دانشگاهیان کرد، به رغم مفتوح بودن پرونده‌اش در کمیسیون اصل نود، از کشور خارج شد.

متن نامه احمد نادری نماینده تهران و نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات به منتظری دادستان کل کشور به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری
دادستان محترم کل کشور
با سلام و تحیات
نظر یه تصویب قاطع نمایندگان مردم شریف ایران در صحن مجلس شورای اسلامی مبنی تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به شکایات و مستندات و بررسی‌های اولیه انجام شده نسبت به سوء عملکرد و تخلفات رئیس و مدیران این سازمان، متاسفانه باخبر شدیم آقای ابراهیم خدایی (رئیس سازمان) به بهانه فرصت مطالعاتی قصد خروج از کشور دارند. همچنین شائبه خروج برخی از مدیران این سازمان نیز با عنایت به شکایات و تخلفات گسترده وجود دارد، لهذا خواهشمند است دستور مقتضی جهت ممنوع الخروج شدن ایشان را صادر فرمایید تا خللی در فرآیند تظلم خواهی مردم و صیانت از حقوق بیت‌المال رخ نداده و امکان فرار از بار مسئولیت و پاسخگویی برای این فرد میسر نگردد.

پیشاپیش از عنایت و دستور عاجل جنابعالی سپاسگزارم.

دکتر احمد نادری
رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور
نایب رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات، فناوری مجلس شورای اسلامی.»

ماجرای ممنوع الخروج شدن «ابراهیم خدایی»، رئیس سازمان سنجش کشور + تصاویر

تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور از سال ۱۳۹۱ در جلسه علنی ۲۸ تیر مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. سپس در جلسه ۱۹ مرداد کمیسیون آموزش و تحقیقات اعضای آن مشخص شدند که در نهایت احمد نادری به عنوان رییس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش تعیین شد.

طبق مصوبه مجلس قرار است در چهار محور حوزه معاونت فنی و آماری شامل دفتر فناوری اطلاعات، دفتر ارتباطات نوین، دفتر طرح و آمار، حوزه صدور مجوزهای آزمونهای زبان بین المللی و همه حوزه های مربوطه، حوزه معاونت امور آزمونها، که مسئولیت ساخت آزمون، طراحی سؤال و برگزاری میدانی آزمونها را برعهده دارد و بطور خاص دفتر آزمون سازی و روانسنجی، حوزه معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع شامل امور مالی و اداری و شرکت تعاونی خدمات آموزشی متعلق به کارکنان سازمان سنجش تفحص صورت گیرد.

ماجرای ممنوع الخروج شدن «ابراهیم خدایی»، رئیس سازمان سنجش کشور + تصاویر

نامه رئیس سازمان سنجش به قالیباف؛ قصد خروج از کشور ندارم

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ادعای احمد نادری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.

خدایی در این نامه با اشاره به نامه احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دادستان کل کشور مبنی بر قصد خروج از کشور رئیس سازمان سنجش به بهانه فرصت مطالعاتی، آمده است: «با توجه به اینکه اینجانب تابحال درخواستی از دانشگاه محل استخدام و هیچ مرجع قانونی دیگری جهت فرصت مطالعاتی نداشته‌ام، این مطلب کذب محض است.»

رئیس سازمان سنجش در این نامه از قالیباف درخواست کرده است بر اساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نسبت به نشر اکاذیب از سوی این نماینده رسیدگی قانونی صورت گیرد.

احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار ممنوع الخروج شدن رئیس سازمان سنجش شده بود.

در بخشی از نامه نادری آمده است: نظر به تصویب قاطع نمایندگان مردم شریف ایران در صحن مجلس شورای اسلامی مبنی تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به شکایات و مستندات و بررسی‌های اولیه انجام شده نسبت به سوء عملکرد و تخلفات رئیس و مدیران این سازمان، متاسفانه باخبر شدیم آقای ابراهیم خدایی (رئیس سازمان) به بهانه فرصت مطالعاتی قصد خروج از کشور دارند.

همچنین شائبه خروج برخی از مدیران این سازمان نیز با عنایت به شکایات و تخلفات گسترده وجود دارد، لهذا خواهشمند است دستور مقتضی جهت ممنوع الخروج شدن ایشان را صادر فرمایید تا خللی در فرآیند تظلم خواهی مردم و صیانت از حقوق بیت‌المال رخ نداده و امکان فرار از بار مسئولیت و پاسخگویی برای این فرد میسر نگردد.»

ماجرای ممنوع الخروج شدن «ابراهیم خدایی»، رئیس سازمان سنجش کشور + تصاویر

منبع: مهر/YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->