گردهمایی اعضای هیئت علمی شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران در مشهد برگزار شد روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا H۵ برای اولین بار در کشور قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تخلفات مدیران مدارس اثرگذاری فراورده‌های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است تنهامرکز جامع درمان بیماران ام‌اس شرق کشور در بیمارستان قائم(عج) مشهد فعال است گرمازدگی می‌تواند به سکته قلبی منجر شود درباره راهکارهای مدیریت اضطراب در خانه آخرین اخبار از صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس جمهور: حقوق معوقه معلمان را پرداخت کنید

  • کد خبر: ۸۱۵۵۸
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
رئیس جمهور: حقوق معوقه معلمان را پرداخت کنید
رئیسی در جلسه هیات دولت امروز (۱۴۰۰/۰۶/۳۱): حق الزحمه معوقه معلمان و خسارات ناشی از خشکسالی کشاورزان را پرداخت کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم رییس رییس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت در دستوری به رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: حق الزحمه معوقه معلمان و خسارات ناشی از خشکسالی کشاورزان را پرداخت کنید.

وی ادامه داد: وزیران به نحوه خدمات دهی دستگاه‌های دولتی به ارباب رجوع نظارت ویژه کنند. در انتصابات مدیران، شاخص‌های اعلام شده دولت سیزدهم مبنی بر شایسته گزینی و کارآمدی مد نظر قرار گیرد. رمز پیروزی در دفاع مقدس حرکت جهادی بود و امروز هم برای حل مشکلات باید جهادی کار کرد.

رییس جمهور تصریح کرد: مدارس اول مهر بازگشایی می‌شود و آموزش و پرورش باید درباره حضوری و مجازی و یا ترکیبی بودن آموزش در مدارس، اطلاع رسانی دقیق و واحد داشته باشد.  مدارس اول مهر بازگشایی می‌شود و آموزش و پرورش باید درباره حضوری و مجازی و یا ترکیبی بودن آموزش در مدارس، اطلاع رسانی دقیق و واحد داشته باشد.

منبع: پاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->