آمریکا: قصد اعزام نیرو به اوکراین را نداریم رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس برگزار می‌شود عمان: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند ​​​​​​​بورل: اتحادیه اروپا بر سر تحریم شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به توافق رسید وزیران صهیونیست تهدید به ترک کابینه نتانیاهو کردند صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌ها تایید شد دریادار تنگسیری: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند آمریکا، خواستار توضیح اسرائیل درباره اسارت خبرنگار الجزیره شد آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه واکنش نشان داد تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه سازمان ملل: قحطی قریب الوقوع در شمال غزه بحرانی بی‌سابقه است حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نماینده منتخب مسجدسلیمان در مجلس تغییر کرد + فیلم گوترش: گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است شهادت مدیر عملیات پلیس نوار غزه پس از هلاکت یک صهیونیست مجلس شهرداری‌ها را مکلف به صدور مجوز حفاری فیبر نوری در معابر کرد آیا مرگ چارلز سوم، پادشاه انگلستان صحت دارد؟ + بیانیه کاخ باکینگهام معاون وزیر کشور: ۲۷ شهرستان در ایام انتخابات ظرفیت بروز ناآرامی را داشت | داعش هم انتخابات را هدف گرفت مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین اظهار نظر انتخاباتی ترامپ درباره ایران تایید صحت انتخابات مجلس در ۱۸۹ حوزه انتخابیه دیگر (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) رئیس‌جمهور: سوداگری در حوزه غذا پذیرفتنی نیست | کسانی که با جان مردم بازی می‌کنند، به قانون سپرده شوند
سرخط خبرها

عودت و گرفتاری در کوره‌ راه‌ها پیامد مراجعه زائران به مرز مهران

  • کد خبر: ۸۱۸۴۹
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
عودت و گرفتاری در کوره‌ راه‌ها پیامد مراجعه زائران به مرز مهران
دلاور القاصی‌مهر فرمانده نیروی انتظامی ایلام گفت: براساس تصمیمات کشوری، ورود زائران به مرز مهران ممنوع بوده و پلیس از ورود تمامی زائران به پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی شهرستان مهران ممانعت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مرز مهران همچنان بسته است، گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی کشور دریافت کنند.

"دلاور القاصی مهر" گفت: خدمتگزاری به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین سال‌های گذشته از افتخارات نیروی انتظامی بود، اما شرایط امسال با انتشار ویروس کرونا بسیار متفاوت شده است و هیچگونه خدماتی در مرز مهران و استان ایلام جهت عبور و مرور زائران ارائه نمی‌شود.

وی افزود: امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نمی‌شود و مرز مهران برای عبور و مرور افراد همچنان بسته است و هیچ ترددی در آن صورت نمی‌پذیرد.

فرمانده انتظامی استان، ادامه داد: نیروی انتظامی در استان ایلام با تشدید کنترل و استقرار تیم‌های پلیس‌راه و انتظامی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران از حرکت خودروهای غیر بومی و زائران به سمت پایانه مرزی جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: پلیس افرادی را که بخواهند بصورت ناآگاهانه به سوی مرز مهران حرکت کنند بلافاصله به سمت استان‌های محل سکونت خود باز می‌گرداند و کلیه این اقدامات در راستای سلامت مردم است.

القاصی‌مهر تاکید کرد: آمدن مردم به سمت مرز جز سختی برای آنها چیزی ندارد چون مرز مهران بسته است و کشور عراق قوانین خاصی در مورد کسانی دارد که غیر قانونی وارد کشورشان شوند و مجازات‌های سنگینی در انتظار آنهاست،بنابراین درخواست ما این است مردم در همانجایی که زندگی می‌کنند ارادت خود را به اهل بیت نشان دهند و به شایعات کذب فضای مجازی توجه نکنند.

در تمامی مبادی ورودی و خروجی ایست بازرسی قرار داده شده است

علی‌احمد شاهوردی پلیس راه ایلام نیز در این باره گفت: برای جلوگیری از ورود زائران به استان در تمامی مبادی ورودی و خروجی، ایستگاه‌های ایست و بازرسی استقرار داده است.

وی ادامه داد: گشت‌های ایست و بازرسی از ورود هرگونه خودروی غیربومی زائران به مقصد مرز مهران جلوگیری می‌کند.

منبع: اعتماد/ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->