کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

نشست خبری تیم بدمینتون «توس مسیر مشهد» برگزار شد

  • کد خبر: ۸۲۲۷۳
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
نشست خبری تیم بدمینتون «توس مسیر مشهد» برگزار شد
نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های بدمینتون توس مسیر مشهد و پروتئین ۹۹ البرز برگزار شد.

گروه ورزش شهرآرانیوز| نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های بدمینتون توس مسیر مشهد و پروتئین ۹۹ البرز پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۷ مهر برگزار شد.


امیر پاکدل، مدیر تیم توس مسیر، در ابتدای جلسه گفت: خوشبختانه تیم از شرایط فنی مطلوبی برخوردار است و امیدواریم پیروز میدان باشیم. براساس شناختی که از تیم البرز داریم، گمان می‌کنم نتیجه بازی به نفع ما رقم بخورد.


سعید بابیانی، بازیکن و مربی این تیم، نیز گفت: پس از بازی با نماینده ارکان تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و تلاش کردیم از نظر روحی و روانی روی بازیکنانمان به‌ویژه بازیکنان جوان تیم کار کنیم تا شکست هفته نخست را به فراموشی بسپارند. تیم مشهد جوان و بومی است که فقط از دو بازیکن غیرمشهدی در ترکیب امسال استفاده می‌کند و همین مسئله در انگیزه و نشاط تیم ما سهم بسزایی دارد.


جواد غریب، کاپیتان تیم توس مسیر، در ادامه این نشست در پاسخ به پرسشی درباره ساختار تیم در لیگ برتر امسال خاطرنشان کرد: خوشبختانه شالکه تیم سال قبل را حفظ کردیم و مانند سال گذشته جوان‌ترین تیم حاضر در مسابقات با میانگین سنی ۲۲ سال هستیم و توان فنی خوبی حتی در برابر بازیکنان ملی‌پوش سایر تیم‌ها داریم.

نیازمند توجه بخش خصوصی به ورزش بدمینتون هستیم

هادی عمل‌کننده، سرمربی تیم پروتئین ۹۹ البرز، در نشست خبری این تیم اظهار کرد: هفته گذشته با بدشانسی و تجربه کمتر نسبت به تیم دانشگاه یزد نتیجه را واگذار کردیم و این هفته برای برد به میدان خواهیم رفت.


وی ادامه داد: تیم مشهد تیمی محترم و قدرتمند است که نقطه اتکای آن، بازیکنان بومی و ملی‌پوشش هستند. اما ما نیز با تیمی کاملا بومی و جوان مقابل نماینده مشهد صف‌آرایی می‌کنیم.


سرمربی تیم البزر درباره لزوم توجه بیشتر بخش خصوصی به بدمینتون گفت: صنایع و برند‌های فعال در بخش خصوصی می‌توانند از فرصت‌های همکاری با بدمینتون به‌ویژه تیم‌های لیگ برتری استفاده کنند و ضمن تبلیغ خدماتشان، باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای تیم‌داری دررشته ما باشند و امیدواریم این امر محقق شود.


مهرداد رحمانی، کاپیتان تیم البرز، هم با ابراز خوش‌حالی از حضور در مشهد درباره بازی فردا گفت: سابقه بازی مقابل تیم مشهد را در لیگ دسته یک داریم و هم این تیم را شکست داده‌ایم و هم نتیجه را به آنان واگذار کرده‌ایم؛ بنابراین از موقعیتی برابر و شناختی نسبی و خوب برخورداریم و امیدواریم نتیجه بازی فردا به سود ما باشد.


گفتنی است بازی دو تیم بدمینتون توس مسیر مشهد و پروتئین ۹۹ البزر در چهارچوب هفته دوم لیگ برتر بدمینتون آقایان، پنجشنبه ۸ مهر از ساعت ۱۶ در سالن بدمینتون شهید فخار مشهد برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->