حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پیروزی تیم بسکتبال زنان نفت با درخشش آجیلی

  • کد خبر: ۸۲۳۹۲
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
پیروزی تیم بسکتبال زنان نفت با درخشش آجیلی
تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با نتیجه ۸۳ بر ۵۸ از سد پاژ تهران گذشت.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، در نخستین روز رقابت‌های گروه ب مسابقات بسکتبال سوپرلیگ بانوان، تیم‌های پالایش نفت آبادان و پاز تهران در تالار بسکتبال آزادی تهران برابر هم قرار گرفتند.
شاگردان مدینه آل‌بوعلی بازی را بسیار خوب آغاز کردند. مژگان خدادادی ۶ امتیاز پیاپی آورد و کار خوب ناهید اسدی، الناز سیاهی و ساغر آجیلی نفت را ۱۶ بر صفر پیش انداخت! یاسمین زینعلی ۴ امتیاز برای پاز گرفت، اما نفت به ۲۴ رسید. نفیسه زارعی بازیکن پیشین خانه بسکتبال همدان با دو پرتاب آزاد موفق به اتفاق زینعلی تنها امتیازآوران پاز در ۱۰ دقیقه نخست بودند تا نفت ۲۴ - ۷ فاتح وقت اول شود.

دوئل حبیبی و آجیلی
در کوارتر دوم موتور سیمین حبیبی، گارد خوش‌تکنیک پاز روشن شد تا این تیم رقابتی پایاپای با حریف خود داشته باشد، ولی آنطرف هم آجیلی بازی خوب خود را آغاز کرد. دست سوگند قائدعلم هم به سبد حریف باز شد و مریم فرهنگ رنجبر و مریم پورخلف هم یا پرتاب‌های آزاد از آبادانی‌ها امتیاز گزفتند. محدثه قسمی هم نامش را به امتیازآوران نفت اضافه کر د. هرچند پاز ۱۶ - ۱۵ برنده وقت دوم شد، اما نفت بود که ۳۹ - ۲۶ برنده به رختکن رفت.

تداوم نبرد پایاپای
نفت در آغاز کوارتر سوم با پرتاب ۳ امتیازی ناهید اسدی و دو سبد پیاپی از آجیلی و مژگان خدادادی اختلاف را به ۲۰ رساند. پاز زود خود را جمع و جور کرد و حبیبی، ستاره این تیم سبد اول نیمه دوم را گرفت. پس از امتیازگیری دوباره خدادادی این بار پیونیک آراکلیان سبد نفت را فروریخت تا پاز به ۳۰ برسد. لی‌آپ زارعی کار خوب او را تکمیل کرد، اما مگر آجیلی دست‌بردار بود؟ نفیسه زارعی این بار به آبادانی‌ها ۳ امتیازی می‌زند و غزل رضایی اختلاف را کمتر می‌کند. آبادان دوباره با قسمی و مرادی فاصله را حفظ می‌کند. دو‌پرتاب آزاد موفق سیمین حبیبی پاز را به ۴۰ می‌رساند. رضایی نیز سبد آخر کوارتر سوم را برای پاز می‌گیرد تا نفت ۵۶ - ۴۲ پیش باشد.

درخشش عامریان
یک پرتاب آزاد از قسمی و یک ۳ امتیازی از خدادادی نفت را در ابتدای کوارتر پایانی به ۶۰ میرساند. نفیسه رضایی بازی خوب خود را با پرتابی دقیق وسبد اول این کوارتر برای پاز تکمیل می‌کند. یاسمین زینعلی پس از بازی خوب در کوارتر اول بازهم امتیاز می‌گیرد. مژده نظری هم به بازی آمده تا با ۴ پرتاب آزاد برای نفت ۴ امتیاز بگیرد. درخشش آجیلی ادامه دارد. عاطفه نقیب‌السادات فقط اختلاف را کمتر می‌کند. نفت به ۷۳ رسیده است. مهسا عامریان با حضورش در میدان دو شوت ۳ امتیازی موفق می‌زند و ۶ امتیاز با تبحر خود برای پاز می‌گیرد، ولی اختلاف زیاد شده و نفت یا کار خوب اسدی و نظری به ۸۳ هم می‌رسد. رضایی سید دیگری می‌گیرد و یک پرتاب آزاد موفق از حبیبی پایان این بازی است. نفت با نتیجه ۸۳ - ۵۸ به پیروزی می‌رسد.
ساغر آجیلی با ۲۶ امتیاز، ۲ ریباند و ۶ پاس گل و کارایی ۲۷ چهره شاخص این بازی بود. او امتیازآورتربن بازیکن میدان هم شناخته شد.
در ترکیب پاز سیمین حبیبی با ۱۵ امتیاز و ۱۶ امتیاز دابل دابل کرد و با کارایی ۱۳ بهترین بازیکن تیمش بود. سوگند قائدعلم هم با ۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۶ پاس گل کارایی ۱۰ داشت. نفیسه زارعی نیز با ۹ امتیاز، روز نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت.

اکسون به سادگی از گاز گذشت
در ادامه رقابت‌های بسکتبال سوپرلیگ بانوان و از گروه (ب) این رقابت‌ها تیم تازه سوپرلیگی شده اکسون مقابل ستاد گاز تهران قرار گرفت.
این دیدار طبق پبش‌بینی یک‌طرفه بود، اما گاز در کوارتر دوم تنها ۳ امتیاز گرفت و با شکست ۲۵ - ۳، در این وقت نتیجه ضعیفی گرفت. هرچند شاگردان فرانک طیاری در کوارتر چهارم در امتیاز ۲۰ با حریف قدرتمند خود مساوی کردند، اما در نهایت ۹۵ - ۴۶ بازی را واگذار کرد.
سحر نجفی با ۱۶ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس گل، کارایی ۲۳ داشت و بهترین بازیکن میدان بود. جالب اینکه نگین رسولی پور دیگر بازیکن اکسون نیز با ۱۶ امتیاز،۸ ریباند و ۵ پاس گل کارایی ۲۲ را ثبت کرد تا او هم از چهره‌های موفق میدان باشد.
در تیم گاز، اما المیرا اربابی نژاد با ۱۶ امتیاز و ۹ ریباند یک ریباند تا دابل دابل کم آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->