پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
سرخط خبرها

سرمربی پیام مشهد: از همین هفته تیم بهتری می‌شویم

  • کد خبر: ۸۲۴۹
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳
سرمربی پیام مشهد: از همین هفته تیم بهتری می‌شویم
با اکبرخداوردی، سرمربی پیام مشهد که سالی سخت پیش‌رو دارد

مرتضی اخوان - تابلوی پایانی نتیجه نخستین دیدار تیمش در لیگ برتر والیبال فصل جاری برایش غرورآفرین بود. او و یارانش در ۳ ست متوالی بازی را به حریف ورامینی واگذار کرده بودند؛ اما دلایل زیادی بود که می‌توانست با اتکا به آن‌ها از عملکرد شاگردانش راضی باشد. مشکلات ابتدای فصل سبزجامگان و شروع دیرهنگام تمرینات، جدایی چند بازیکن باتجربه در میانه راه تمرینات پیش فصل، بازی در زمین خانگی حریفی که قهرمان فصل گذشته بود، امتیازات حداقلی و نزدیک در ست‌های باخته، همه و همه دلایلی بود که می‌توان با تأسی به آن‌ها عملکرد والیبالیست‌های نماینده استان در هفته نخست لیگ برتر والیبال را مثبت ارزیابی کرد. شاگردان اکبر خداوردی، حالا در هفته دوم با قرعه استراحت روبه‌رو بودند و پنجشنبه در دومین دیدار خود میزبان پیکان هستند. خداوردی، سرمربی سبز جامگان پیام مشهد، در گفت وگویی مفصل از شرایط تیمش و آینده‌ای می‌گوید که به فرجام نیکش امیدوار است.


ازعملکرد بچه‌ها در ورامین راضی هستم
بازی اول شرایط خاص خودش را داشت. تقریبا همه داستان تیم ما را می‌دانند. تا روز بازی هم ما گرفتار این داستان‌ها بودیم و فشار زیادی روی بازیکنان بود. مشکلات بسیاری داشتیم. بازی تدارکاتی نداشتیم و استرس بودن یا نبودن در لیگ، فشار زیادی را به بازیکنان ما وارد می‌کرد. با همه این مشکلات بالاخره با کمک مالی که به تیم شد ۶۰، ۷۰ درصد پول صرف بدهی‌های سال گذشته شد و الباقی آن حدود ۱۰، ۱۵ درصد به تیم تزریق شد. شهرداری ورامین هم به هر حال قهرمان فصل گذشته بود و بازی برابر آن‌ها سخت بود. علوی و شریفات هم که از بازیکنان باتجربه‌تر ما بودند متأسفانه به خاطر مشکلات از تیم جدا شدند و ما بدون بازی تدارکاتی پا به مسابقات لیگ برتر گذاشتیم. با این همه از عملکرد بچه‌ها در بازی با ورامین کاملا راضی هستم. نتایج گیم‌ها نشان می‌دهد که بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی در همه خطوط داشتند. شاید اگر ما بازی تدارکاتی داشتیم یا بازی در مشهد برگزار می‌شد، می‌توانستیم برنده باشیم یا لااقل گیم برنده داشته باشیم.

هر روز در اینستاگرام یک شایعه برای ما می‌سازند
قدرت تیم ما مشخص است. روزی که تیم‌های دیگر شروع به تمرینات کردند ما به دنبال بحث مالکیت تیم بودیم، وقتی تیم‌‎های دیگر بازی تدارکاتی برگزار می‌کردند، ما تازه تمریناتمان را شروع کردیم! این‌ها کار ما را سخت می‌کند. مشکلات مالی هم که این وسط گریبان‌گیر تیم ما بوده و هست. هر روز با یک شایعه اینستاگرامی اوضاع تیم ما به هم می‌ریخت و ما با همه این مشکلات وارد مسابقات شدیم و خوشبختانه عملکردمان به عنوان بازی اول، خوب بود، اما خب قبول دارم که ایده‌آل نبود.

از همین بازی با پیکان بهتر می‌شویم
از همین بازی با پیکان یک تیم بهتر خواهیم بود. اعتقاد من این است که باید بازی به بازی بهتر شویم و اینکه بخواهیم از الان قول بدهیم، فریب هوادار است. اگر یک تیم کامل بودیم که از روز اول همه چیز درست و روی حساب و کتاب بود می‌توانستم زمان بدهم که پیام واقعی را هواداران کی می‌بینند، اما الان فقط می‌توانم این وعده را بدهم که بازی به بازی بهتر می‌شویم.

تزریق پول از هر تاکتیکی برای ما لازم‌تر است
چیزی که تیم ما را اذیت می‌کند و امیدوارم مسئولان با حمایت بموقع به دادمان برسند، این است که باید هر چه زودتر مقداری پول به تیم تزریق شود. این تزریق پول درحال‌حاضر از هر کار تاکتیکی و تدبیر فنی لازم‌تر است. مسائل روحی روانی در بسیاری از مواقع می‌تواند بر مباحث تاکتیکی و فنی غالب باشد. اگر این تزریق صورت بگیرد ما می‌توانیم جلوی کارشکنی‌ها و تخریب‌ها را بگیریم. هر روز در فضای مجازی برای تیم ما حرف و حدیث درست می‌کنند و دنبال تخریب پیام هستند. اما خوشبختانه شیخ‌الاسلامی به عنوان یک مدیرعامل جوان و جسور، توانست مقابل همه این تخریب‌ها بایستد و برنده باشد. ما هم می‌رویم تا پیکان را شکست بدهیم.

باید با اتوبوس مسافرت کنیم
اگر مشکلات رفت و آمدهایمان هم درست شود کار راحت‌تر می‌شود. الان با برنامه سازمان لیگ که مجبوریم یکشنبه و چهارشنبه بازی کنیم، خیلی سخت است که بخواهیم با اتوبوس رفت و آمد کنیم. بازی با سیرجان به خاطر اینکه بلیت گیر دوستان نیامده مجبوریم با اتوبوس و بعد از بازی پنجشنبه با پیکان به این شهر سفر کنیم. دیگر فرصتی برای تمرین و ریکاوری برایمان باقی نمی‌ماند و بازیکنان باید با تمام خستگی ناشی از سفر طولانی مدت با اتوبوس، به میدان بروند. بردن، هزینه‌ها و تجهیزات خودش را می‌خواهد و مسئولان باید امروز کمک کنند. چرا که از این به بعد خیلی به کمک‌ها و حمایت‌هایشان نیاز داریم.

به حمایت هواداران و لیدر‌ها نیازداریم
لیدر‌ها و برخی هواداران پیام به تمرینات ما می‌آیند و من به همه آن‌ها می‌گویم برای موفقیت به حمایت و حضور شما نیاز داریم. من می‌گویم اگر امروز در پیام هستم باید طوری کار کنم که فردا که نفر بعدی آمد هم موفق باشد نه اینکه بعد از رفتنم همه چیز را خراب کنم. به هواداران قول می‌دهم تیمی قابل احترام با بازی‌های خوب را روانه میدان کنم. اما هواداران هم باید صبور باشند و مطمئن باشند پیام امسال نمایش‌های خوبی خواهد داشت و تیم ما تیمی دست‌و‌پابسته نیست.

خودمان حاشیه درست نکنیم کسی به ما کاری ندارد
می‌گویند ممکن است فدراسیون مکان برگزاری بازی‌های خانگی پیام را از مهران به سالن بهشتی منتقل کند. معتقدم اگر ما در همین بازی پیکان حاشیه‌ای درست نکنیم و سرمان به کار خودمان باشد، کسی با ما کاری ندارد. فدراسیون هم ایرادی به مهران نمی‌گیرد. ما هفته قبل با شهرداری ورامینی در سالن گلعباسی این شهر بازی کردیم که سال گذشته آن همه مشکل و حاشیه در بازی مقابلشان برای تیم پیام به وجود آمد! اما امسال کوچک‌ترین بی‌احترامی به تیم ما نشد و ما از میزبانی شایسته ورامینی‌ها سپاسگزاریم. خب این برای آن است که ما خودمان احترام خودمان را نگه داشتیم.

قطعا به بازیکن نیاز داریم
بی‌تردید در ادامه راه نیاز به تقویت تیم داریم. ما در برخی پست‌ها به بازیکنان آماده نیاز داریم و قطعا با بهتر شدن شرایط مالی نسبت به جذب چند بازیکن اقدام خواهیم کرد. به هر حال باید پیش‌بینی فشردگی بازی‌ها و مصدومیت‌ها را هم داشته باشیم.

تیمی می‌شویم که دست و پابسته نباشد
روز اول به شیخ‌الاسلامی گفتم شرایط تیم ما این‌طور است و در حالی که همه تیم‌ها برج ۳، ۴ تمریناتشان را شروع کردند ما خیلی عقبیم، اما مطمئن باشید تیمی درست می‌کنم که دست و پا بسته نباشد. ما در ابتدا به فکر حفظ تیم در لیگ برتر و بعد صعود به پلی‌آف هستیم. به بازیکنانم در تمرینات جنگیدن را یاد داده‌ام.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->