نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

استقلال مجوز جذب بازیکن خارجی دارد؟

  • کد خبر: ۸۲۵۶۳
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
استقلال مجوز جذب بازیکن خارجی دارد؟
باشگاه استقلال هنوز اقدامی در راستای جذب بازیکن خارجی انجام نداده و به نظر می‌رسد هنوز مجوزی در این راستا صادر نشده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به این نکته کاری نداریم که چه کسی باعث جدایی قایدی شد و از این ماجرا منفعت برد، اما آنچه امروز باعث نگرانی می‌شود خلأ قایدی در تیم استقلال است. بار‌ها گفته شده که یک تیم وابسته به یک بازیکن نیست، اما شاید این نکته اغراق‌آمیز باشد و به نوعی بازی با کلمات، چون هر جای دنیا وقتی یک بازیکن بزرگ از تیمی جدا می‌شود، نگرانی دو چندان خواهد شد.

نگاه کنید جدایی مسی از بارسا چه عوارض روحی و روانی داشته و چقدر بر پیکر یک تیم اثر جانبی گذاشته است؛ البته نمی‌خواهیم جدایی بازیکنی مثل قایدی را با مسی قیاس کنیم که قطعاً قابل قیاس نیست، اما در هر تیمی یک بازیکن می‌تواند تأثیر ایجاد کند که شاید در خصوص قایدی و استقلال در این دوران بتوان اینطور گفت که استقلال با جدایی شماره ۱۰ سابق خود ضرر زیادی را متحمل می‌شود.
 برای فصل بیست و یکم، قایدی و دیاباته در خط حمله استقلال حضور ندارند. البته دیاباته، چون در فصل بیستم خیلی افت کرده بود، جدایی‌اش هواداران را چندان متأثر و نگران نکرد، اما قایدی بدون شک بهترین بازیکن فصل بیستم استقلال بود و برای فصل آتی خلأ او حس می‌شود.  
استقلال در حال حاضر مهاجمانی نظیر ارسلان مطهری، امین قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی، خاقانی و آزادی را دارد، اما با این وجود به نظر می‌رسد نبود یک مهاجم ششدانگ این تیم را رنج می‌دهد.

 اینطور که گفته می‌شود فرهاد به دنبال جذب مهاجم خارجی است، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. خیلی‌ها معتقدند که مجیدی در فصل نقل و انتقالات خوب عمل نکرده و استقلال اگر بخواهد با نفرات فعلی به لیگ بیست و یکم برود قطعاً با مشکل روبه‌رو خواهد شد. استقلال برای فصل آتی شاکله تیمش را از دست داده است و این مسأله جای نگرانی دارد.

بازیکنانی هم که تاکنون جذب شده‌اند چندان مطلوب و باب میل هواداران نیستند. باید دید در روز‌های آتی آیا وعده جذب بازیکن خارجی در خط حمله عملی می‌شود یا خیر؟ چون به تازگی شنیده شده استقلال مجوز جذب بازیکن خارجی ندارد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->