معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

گوشی هایی که در این ماه رونمایی می شوند + مشخصات

  • کد خبر: ۸۲۷۸۵
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
گوشی هایی که در این ماه رونمایی می شوند + مشخصات
ماه اکتبر به تازگی شروع شده و انتظار می‌رود تعداد زیادی گوشی در این ماه روانه بازار شود. در این مطلب به معرفی مهم‌ترین گوشی‌های ماه اکتبر می‌پردازیم.

به گزارش شهرآرانیوز، قرار است در جریان ماه اکتبر تعدادی گوشی هوشمند از برندهای وان پلاس، گوگل، آنر، ریلمی، موتورولا و iQOO روانه بازار شود. پس بیاید نگاهی به گوشی‌های ماه اکتبر بیندازیم. عرضه بعضی از این گوشی‌ها بصورت رسمی تایید شده و برخی دیگر هنوز در حد شایعه و گمانه زنی هستند.

گوشی OnePlus 9RT

گوشی هایی که در این ماه رونمایی می شوند + مشخصات
پیش بینی می‌شود که شرکت وان پلاس یک تلفن هوشمند جدید، به خصوص برای بازارهای هند، مالزی و سایر کشورهای آسیایی عرضه کند. این محصول، وان پلاس ۹ آر تی نان خواهد داشت و انتظار می‌رود تا در طول همین ماه در دسترس قرار بگیرد. هنوز تاریخ رسمی مشخص نشده، اما گفته می‌شود که این گوشی در ۱۵ اکتبر معرفی خواهد شد.

طبق گزارش‌های منتشر شده OnePlus 9RT پرچمدار بعدی این شرکت است که شامل صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OMOLED با نرخ بارگذاری ۱۲۰ هرتز می‌شود. دوربین جلو از نوع ۱۶ مگاپیکسل تکی است و در جلو هم شاهد ستاپ چهار تایی ۵۰MP خواهیم بود. هنوز مشخص نیست که چه نوع پردازنده‌ای در ۹RT بکار رفته، اما انتظار یک تراشه میان رده SoC همراه ۱۲ گیگا بایت رم و ۲۵۶GB فضای ذخیره سازی را داریم.

در یکی دیگر از گزارش‌ها ادعا شده که این گوشی با فست شارژ ۶۵ واتی تغذیه می‌شود که می‌تواند از نقاط قوت وان پلاس جدید باشد.

گوشی Google Pixel 6

گوشی هایی که در این ماه رونمایی می شوند + مشخصات
بدون شک یکی از مهم‌ترین گوشی‌های ماه اکتبر سری گوگل پیکسل ۶ خواهد بود. با وجود اینکه شرکت گوگل پیش از این به معرفی پیکسل ۶ پرداخته بود، اما هنوز تاریخ عرضه رسمی مشخص نشده است. البته طبق شایعات جدید، Pixel 6 از اواسط الی اواخر اکتبر روانه بازار می‌شود.

گوشی جدید گوگل دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی FHD+ همراه ۹۰ هرتز نرخ بارگذاری است. مدل پرو این گوشی صفحه نمایش بزرگتر ۶.۷ اینچی QHD+ با ۱۲۰Hz نرخ بارگذاری خواهد داشت. مدل Vanilla شامل ستاپ دوتایی دوربین در پشت می‌شود، اما مدل پرو یک دوربین اضافه دارد. پیش بینی می‌شود که این گوشی‌ها با تراشه عرضه نشده Exynos 9855 SoC تغذیه شوند.

گوشی Realme GT Neo 2

گوشی هایی که در این ماه رونمایی می شوند + مشخصات
شرکت ریلمی در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ و در کشور چین از مدل جی تی نئو ۲ رونمایی کرد. حالا به نظر می‌رسد که ریلمی قصد دارد تا این گوشی را در بازار هند عرضه کند. در جریان یک رویداد توییتری، مدیر عامل Realme تایید کرد که جی تی نئو ۲ از ماه اکتبر در بازار هند قابل دسترس خواهد بود.

گوشی GT Neo 2 شامل صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ می‌شود. ضمنا ستاپ پشتی دوربین از سه دوربین ۶۵ مگاپیکسلی تشکیل شده و جلو گوشی هم به یک دوربین ۱۶MP سلفی تجهیز شده است.

پردازنده این گوشی از نوع Snapdragon 870 SoC همراه ۱۲ گیگا بایت حافظه داخلی رم و ۲۵۶GB فضای ذخیره سازی از نوع UFS 3.1 است. در انتها باید اشاره کنیم که گوشی جدید رلمی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با فست شارژ ۶۵ واتی بهره می‌برد.

گوشی Asus 8Z

گوشی هایی که در این ماه رونمایی می شوند + مشخصات

ماه می سال جاری بود که شرکت ایسوس از گوشی ۸ Zenfone رونمایی کرد و سپس آن را به صورت جهانی عرضه کرد (۶۹۴ دلار). اکنون منتظر هستیم تا زنفون ۸ برای علاقه مندان هندی هم در دسترس قرار بگیرد. چند وقت پیش Asus تایید کرد که بزودی این گوشی با اسم جدید Asus 8Z به بازار می‌آید.

طبق گزارش‌های منتشر شده ۸ زد دارای صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با کیفیت تصویر FHD+ است. در پشت گوشی هم شاهد یک دوربین اصلی ۶۴MP و یک دوربین ۱۲MP ثانویه خواهیم بود. در زیر پوسته ضخیم گوشی هم احتمالا با چیپ ست Qualcomm Snapdragon 888 به اضافه ۱۶GB رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی رو به رو خواهیم بود.

گوشی Tecno Camon 18

گوشی هایی که در این ماه رونمایی می شوند + مشخصات
یکی دیگر از گوشی‌های ماه اکتبر توسط شرکت چینی تکنو عرضه خواهد شد و با نام Camon 18 شناخته می‌شود. با اینکه هنوز خبری از تاریخ عرضه رسمی نیست، اما طبق پیش بینی‌های ما، کمون ۱۸ در جریان همین ماه و به صورت محدود روانه بازار آسیا می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی سری جدید گوشی تکنو، دوربین آن است. سازندگان قول فناوری ضد لرزش مشابه Gimbal را داده‌اند که باعث فیلم برداری بسیار روان و واضح می‌شود. در ضمن انتظار می‌رود که این گوشی از قابلیت بزرگنمایی چشمگیری پرده برداری کند. Camon 18 به بزرگنمایی ۶۰x پشتیبانی شده توسط فناوری AI TAIVOS مجهز خواهد بود. تراشه پردازنده گوشی هم احتمالا از نوع Media Tek Helio G96 است که با سیستم عامل اندروید ۱۲ هماهنگ شده است.

گوشی iQOO Z5x

گوشی هایی که در این ماه رونمایی می شوند + مشخصات
شرکت iQOO ادعا کرده است که Z5x بزودی وارد بازار چین می‌شود. این شرکت از ارائه اطلاعات بیشتر سر باز زده است، اما همین حالا هم این گوشی در وبسایت JD.com قابل مشاهده است. به همین دلیل حدس می‌زنیم که مراحل رجیستری و عرضه تا همین ماه به پایان برسد.

اخیرا این گوشی با شماره مدل V2131A در لیست کنسول برنامه گوگل پلی ظاهر شد. زد ۵ ایکس دارای صفحه نمایش پانچ هولی با کیفیت Full Hd+ می‌شود. در لیست مشخصات به تراشه پردازشی Dimensity 900 ساخته شرکت Media Tek اشاره شده که با ۸ گیگابایت رم جفت شده است.

گوشی Honor 50

گوشی هایی که در این ماه رونمایی می شوند + مشخصات
شرکت Honor سری گوشی آنر ۵۰ را در ماه ژوئن عرضه کرد؛ با این حال این گوشی در هیچ کشوری به جز بازار چین قابل خریداری نبود. حالا شرکت چینی در حال مقدمه چینی برای عرضه جهانی سری ۵۰ است. طبق اعلام رسمی سازندگان، گوشی آنر ۵۰ از تاریخ ۲۶ اکتبر در بازار اروپا عرضه می‌شود.

آنر ۵۰ دارای صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی از نوع OLED همراه ۱۲۰Hz نرخ بارگذاری است. ستاپ پشتی شامل چهار دوربین می‌شود که سنسور اصلی دارای رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی است. دوربین دوم از نوع اولترا واید ۸MP و دو دوربین دیگر هم ۲MP از نوع ماکرو و فوکوس است.

قدرت این تلفن هوشمند توسط تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G SoC تامین می‌شود. برای آنر ۵۰ ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶GB فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است.

گوشی Moto G31

گوشی هایی که در این ماه رونمایی می شوند + مشخصات
اخیر گوشی موتو جی ۳۱ از شرکت موتورولا در چندین شایعه مورد اشاره قرار گرفته بود. این دستگاه جواز NBTC ،NCC، اتحادیه Wi Fi و سایر تاییدیه‌ها را کسب کرده بود که همه به عرضه در ماه اکتبر اشاره داشتند. این گوشی از صفحه نمایش پانچ هول دار و ستاپ دوربین سه تایی استفاده خواهد کرد.

ستاپ سه تایی دوربین شامل یک سنسور اصلی ۵۰MP می‌شود. باتری موتو جی ۳۱ هم از نوع ۴۸۵۰ میلی آمپری با سرعت شارژ ۱۰ وات است. همانطور که از مشخصات فنی مشخص است، Moto G31 یک گوشی میان رده است که بزودی روانه بازارهای جهانی می‌شود.

گوشی JioPhone Next

گوشی هایی که در این ماه رونمایی می شوند + مشخصات
می‌رسیم به یکی از ناشناخته‌ترین گوشی‌های ماه اکتبر که جیوفون نکست نام دارد. این گوشی از صفحه نمایش HD+ استفاده می‌کند و بر روی Android 11 GO Edition اجرا می‌شود. پردازنده بکار رفته در این گوشی، ۲۱۵ Mobile Platinum از شرکت Qualcomm نام دارد و حافظه داخلی در نظر گرفته شده هم ۳GB است. احتمالا دوربین عقب گوشی ۱۳MP از نوع OmniVision و دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسلی باشد.

 

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->