سرباز هتاک مرز میلک دستگیر شد | ماجرا چه بود؟ (یکم آبان ۱۴۰۴) معاون وزیر گردشگری: آماده حمایت قانونی و مالی از سرمایه‌گذاران در مشهد هستیم مصرف این سبزی عمرتان را طولانی‌تر می کند تغییر خودسرانه در مصرف داروهای ضد افسردگی ممنوع! کشف انبار ۱۱۰۰ تُنی پیاز احتکارشده در مشهد (یکم آبان ۱۴۰۴) صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در پی پیش‌بینی تشدید دوباره آلودگی‌ها در مشهد (یکم آبان ۱۴۰۴) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (پنجشنبه، یکم آبان ۱۴۰۴) | بارش‌های رگباری پراکنده در ارتفاعات استان آغاز واریز حقوق مهرماه ۱۴۰۴ فرهنگیان از امروز (یکم آبان ماه ۱۴۰۴) + فهرست استان‌های مشمول راهکار تغذیه‌ای برای آلودگی هوا با این روش‌ها از پوکی استخوان در امان بمانید چرا حقوق مهرماه ۱۴۰۴ بازنشستگان تأمین اجتماعی با تأخیر واریز می‌شود؟ چطور در هنگام صبح عملکرد ذهنی‌مان را تقویت کنیم؟ چرا بدن در پاییز تشنه‌تر است؟ درباره ابهامات طرح خدمات برخط دارورسانی | نسخه ناخوانای دارورسانی آنلاین مرگبارترین سوء‌استفاده‌های دارویی، عرضه کپسول‌های دست‌ساز لاغری در عطاری یا آرایشگاه‌های زنانه پلیس فتای مشهد جاعلان مدارک دانشگاهی را دستگیر کرد حق اولاد بازماندگان تأمین اجتماعی برای واجدین شرایط پرداخت شد (یکم آبان ۱۴۰۴) مسمومیت با دارو؛ بیشترین مسمومیت منجر به فوت در سالهای اخیر | مشهد رکورددار است در جهان، سرطان پستان شایع‌ترین سرطان بانوان است کاهش ۹ درصدی تصادفات در خراسان رضوی | عملیات تعریض سه خطه در محور گلبهار - مشهد پرداخت قطره چکانی معوقات بازنشستگان تأمین اجتماعی اعزام ۳۰۰ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور در سال تحصیلی ۱۴۰۵ - ۱۴۰۴ سامان دهی موتورسیکلت های آلاینده، درخواست  همیشگی مردم مشهد است | داد از دود و صدای اگزوز موتورها انتقاد رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از دولت | تهران‌نشینان، آلودگی هوای مشهد را به فراموشی سپرده‌اند مردی میان سال در نزاع با همسایه اش به ضرب گلوله وینچستر جان باخت | قتل در  «قصر» بر سر گوسفند! از همین حالا به فکر تأمین آب تابستان بعد باشیم موزه لوور پس از ۳ روز بازگشایی شد | ماجرای سرقت از این موزه چه بود؟ آنچه باید از زمستان هسته‌ای بدانید
سرخط خبرها

وزارت آموزش و پرورش: رتبه‌بندی معلمان دغدغه مهم دولت است + فیلم (۱۷ مهر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۳۳۰۷
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
  • ۱
وزارت آموزش و پرورش: رتبه‌بندی معلمان دغدغه مهم دولت است + فیلم (۱۷ مهر ۱۴۰۰)
کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش: مجلس بحث رتبه‌بندی را با جدیت تمام در کمیسیون آموزش و تحقیقات دنبال می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر جنوب سیستان و بلوچستان گفت: رتبه‌بندی معلمان از دغدغه‌های مهم دولت بوده و در حال حاضر در دستور کار است و مجلس نیز بحث رتبه‌بندی را با جدیت تمام در کمیسیون آموزش و تحقیقات دنبال می‌کند.

علیرضا کاظمی در چابهار اظهار داشت: سهم خیران در ساخت فضا‌های آموزشی کشور درصد قابل توجهی است و به عبارتی در حال حاضر ۳۰ درصد سرانه فضا‌های آموزشی کشور مربوط به خیران است.

وی گفت: ۲۰۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان در حال احداث است که ۵۰ درصد آن توسط خیران ساخته می‌شود و امروز خوشبختانه به جز فضای آموزشی نگاه به کیفیت آموزشی نیز در خیران شکل گرفته است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: رتبه‌بندی معلمان از دغدغه‌های مهم دولت بوده و در حال حاضر در دستور کار است و مجلس نیز بحث رتبه‌بندی را با جدیت تمام در کمیسیون آموزش و تحقیقات دنبال می‌کند.

کاظمی در مورد آخرین وضعیت معلمان خرید خدمات، بیان کرد: معلمان خرید خدمات بخشی از کمبود‌های آموزشی  را پر می‌کنند و این خلا در مناطق محروم مثل شهرستان دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان بیشتر است و طبیعتاً فلسفه معلمان خرید خدمات پر کردن خلاء‌های آموزشی در مناطق محروم است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت:  ما برای معلمان خرید خدمات حتماً باید تلاش کنیم تا توانمندی و شایستگی و مهارت‌های  لازم را فرا بگیرند. برای شهرستان دشتیاری تصمیم گرفتیم دوره‌های ویژه‌ای برای این عزیزان و همه معلمان در نظر بگیریم و یک اعتبار مخصوص نیز برای تهیه تبلت برای دانش‌آموزان دشتیاری اختصاص دادیم.

ویدئو |علیرضا کاظمی: رتبه‌بندی معلمان دغدغه مهم دولت است

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
0
0
شوخی میکنید دولت تنها جایی که براش اهمیتی ندارد آموزش وپرورشه
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->