راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

شهردار مشهد: نگاه عالمانه، رفتار جهادی و پاکدستی از ملاک‌های انتخاب مدیران است

  • کد خبر: ۸۳۴۲۵
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
شهردار مشهد: نگاه عالمانه، رفتار جهادی و پاکدستی از ملاک‌های انتخاب مدیران است
شهردار مشهد گفت: نظام جمهوری اسلامی یک سازمان و ساختار واحد است. اینکه دستگاه‌های مختلف و قوای متعدد وجود دارند برای این است که مردم طرف حسابشان را بشناسند.

 به گزارش شهرآرانیوز، سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد، در مراسم تکریم و معارفه معاون مالی و پشتیبانی و مدیرکل هماهنگی و تعاملات حوزه شهردار افزود: نظام جمهوری اسلامی یک سازمان و ساختار واحد است. اینکه دستگاه‌های مختلف و قوای متعدد وجود دارند برای این است که مردم طرف حسابشان را بشناسند.
وی با بیان اینکه این جابجایی و تغییرها، اساسش نشان دادن پیوستگی است، افزود: امروز عزیزی وارد می‌شود که هنوز سنگر قبلی را تحویل نداده است. عزیزی هنوز نرفته سنگر بعدی را به او می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: من قبلا چند ملاک را در شورا برای انتخاب مدیران مطرح کردم. پاکدستی، پرکاری، اعتقاد به مبانی انقلاب در عمل، مسوولیت پذیری، تخصص، نگاه عالمانه و رفتار جهادی ملاک‌های ما برای انتخاب همکاران است.
وی گفت: مهم این است که مدیر روزمرگی نکند و بداند چه می‌خواهد بکند. آقای علوی مقدم از چهره‌های آشنای شهرداری است. ما تعامل با دستگاه‌های اجرایی، دولت و مجلس را از ایشان می‌خواهیم.
به گفته وی، درون سازمان نیز حل اختلاف معاونین و سازمان‌ها و مناطق را از ایشان می‌خواهیم. می‌خواهیم اختیار مناطق را زیاد کنیم. در مناطق محوری باید مناطق را فعال کنیم. ما در شهرداری مرکز ارباب رجوعی نداریم، رفتار کارمندان مناطق پیشانی ما محسوب می‌شوند. آنان نمود ما هستند.

مشهد شهر ویژه‌ای است و شهرداری پیشانی آن

محمدرضا مومنی، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد نیز در این مراسم با اشاره به وجود حرم مطهر رضوی گفت: این شهر به دلیل دارا بودن حرم مطهر رضوی شهر ویژه‌ای است.
 وی ادامه داد: شهر مشهد یکی از شهر‌هایی است که سالی یکبار میزبان مقام معظم رهبری هستیم. باید با نوع خدمتی که در شهر مشهد انجام می‌شود، زمینه شادی دل مقام ولایت را ایجاد کنیم.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد ضمن ارزوی توفیق برای معاون سابق مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد، بیان کرد: ما پیشانی جمهوری اسلامی ایران در شهر مشهد هستیم. از خداوند می‌خواهم بنده به عنوان یک عضو کوچیک از این مجموعه بتوانم طوری خدمت کنم که در زمان پایان خدمت خود شرمنده همکاران و زائرین و مجاورین نباشم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->