استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

حدادی هفته آینده راهی چین می شود

  • کد خبر: ۸۳۴۶۳
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
حدادی هفته آینده راهی چین می شود
آسمانخراش بسکتبال کشورمان در سیچوان ماندنی شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، باشگاه سیچوان چین نام حامد حدادی بسکتبالیست کشورمان را به اتفاق مارکوس جرج هانتر آمریکایی به عنوان دو بازیکن خارجی فصل پیش روی CBA در اختیار اتحادیه بسکتبال چین قرار داد. به این ترتیب حدادی یک فصل دیگر در سیچوان بازی می‌کند.

اتحادیه بسکتبال حرفه‌ای چین پیش از آغاز هرفصل قوانین و ضوابط مربوط به حضور بازیکنان خارجی شاغل در لیگ CBA را تشریح می‌کند. یکی از این قواعد اولویت تمدید قرارداد و چگونگی پرداخت دستمزد خارجی‌های این لیگ است.
به همین دلیل تیم‌های حاضر در CBA بازیکنان خارجی خود را به اتحادیه بسکتبال چین و لیگ این کشور معرفی می‌کنند.
امروز فهرست ۲۷ نفره بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ CBA در فصل پیش رو منتشر شد و سیچوان به عنوان آخرین تیم، نام‌های مارکوس هانت و حامد حدادی را در این لیست قرار داد.
پیش از این به نظر می‌رسید سیچوان فقط یک بازیکن خارجی را حفظ کند، اما مارکوس هانت هم که قصد پیوستن به لیگ ترکیه را داشت سرآخر به اتفاق حدادی در این تیم ماندنی شد.
این طور که شنیده می‌شود حامد حدادی هفته آینده راهی چین خواهد شد تا سیچوان را در رقابت‌های پیش رو همراهی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->