لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هکرهای ترکیه به وب سایت ترامپ رحم نکردند!

  • کد خبر: ۸۴۶۷۴
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
هکرهای ترکیه به وب سایت ترامپ رحم نکردند!
صبح روز گذشته وب سایت کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ (رئیس جمهور پیشین آمریکا) مخدوش شده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، در بخش زیر دامنه فعالیت‌های وب سایت که معمولاً اقدامات و فراخوان‌های ترامپ نشان داده می‌شود، یک پیام دیده می‌شد که در متن پیام آمده بود: شبیه افرادی نباشید که خداوند را فراموش کرده‌اند، بنابراین خداوند آنها را وادار کردند خود را فراموش کنند. آنها واقعاً گمراه شدند.

صفحه مذکور حاوی ویدئویی از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و همچنین لینکی به صفحات اینستاگرام و فیس بوک گروه هکری بود.

گروهی هکری که خود را «RootAyyildiz» می نامد مسئولیت این اقدام را برعهده گرفته و پیش از این نیز فعالیت‌های مشابهی انجام داده است. شورای امنیت ملی آمریکا در گزارشی که اوایل سال منتشر شده، این گروه را مسئول مخدوش کردن وب سایت انتخاباتی بایدن-هریس معرفی کرده بود. در آن زمان نیز در وب سایت بایدن پیامی به زبان ترکی همراه پرچم و عکسی از سی و چهارمین امپراطور عثمانی دیده می‌شد.

«RootAyyildiz» در پیامی فیس بوکی به نشریه مادربورد گفته بود با استفاده از روشی به نام SSTI کد خود را به وب سایت ترامپ تزریق کردند و آنها به مدت ۳ ماه این بخش از وب سایت را کنترل می‌کردند.

طبق گزارش نشریه فوربس در آخرین حمله «RootAyyildiz»، از نهم اکتبر سال جاری میلادی نشانه‌هایی از حضور این گروه در وب سایت نمایان شد.

دونالد ترامپ هنوز در این باره اظهار نظری نکرده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->