نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

واکنش مهاجم تیم ملی به حواشی و اتفاقات پیرامون تیم ملی، اسکوچیچ و طارمی!

  • کد خبر: ۸۵۰۳۰
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
واکنش مهاجم تیم ملی به حواشی و اتفاقات پیرامون تیم ملی، اسکوچیچ و طارمی!
سردار آزمون یکی از ستاره‌های فوتبال ایران در چند سال اخیر نسبت به ماجراهای پیش آمده میان طارمی و اسکوچیچ واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهاجم تیم ملی کشورمان می‌گوید اختلافی که بین دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی به وجود آمده، سوءتفاهم است و نباید آرامش تیم ملی به هم بخورد. بعد از مصاحبه‌ای که دراگان اسکوچیچ با یکی از رسانه‌های کرواسی درباره بحث تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی انجام داد و واکنش مهدی طارمی به این مصاحبه، شرایط روانی تیم ملی دستخوش تغییر شده است. سردار آزمون که از ستاره‌های تیم ملی و زوج مهدی طارمی در خط حمله است، نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

صحبت‌های دراگان اسکوچیچ و بعد از آن واکنش مهدی طارمی درباره تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی، حسابی جنجال‌آفرین شد.

چقدر خوب که در‌این‌باره می‌پرسید، چون فکر می‌کنم موضوع آن‌طور‌که بازتاب پیدا کرد، نبود. متأسفانه این مسئله همیشه دردسرساز می‌شود که یکی از عواملش ترجمه مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان در رسانه‌های غیرفارسی است. به‌طور‌مثال خود من هم بار‌ها در روسیه به انگلیسی مصاحبه کردم که صحبت‌ها به روسی منتشر شده و بعد از ترجمه به زبان فارسی، می‌بینم اصلا کلماتی که من گفتم، در مصاحبه نیست و برگردان مصاحبه به ۳ زبان، ممکن است گاهی باعث سوءتفاهم شود. اسکوچیچ هم با رسانه‌های کروات مصاحبه کرده و فکر می‌کنم ترجمه آن به فارسی سوءتفاهم ایجاد کرده است.

در‌هر‌صورت خیلی‌ها می‌گویند اسکوچیچ نمی‌تواند با این بازیکنانی که در تیم ملی هستند، کار کند و تکرار همین صحبت‌ها هم ممکن است روی ذهنیت بازیکنان و حتی هواداران تیم ملی تأثیر بگذارد.

‌این صحبت‌ها همه به ضرر تیم ملی است و ما نباید خودزنی کنیم. ما همه ایراد داریم و بدون ایراد نیستیم. پس نباید آرامش خودمان را با این صحبت‌ها از بین ببریم. ما یک تیم هستیم و اکنون نیز همه باید برای صعود به جام‌جهانی تلاش کنیم و به‌هر‌شکل اکنون نیز در گروهمان صدرنشین شدیم که نباید این فرصت را از دست بدهیم.

پس تو فضای فعلی در تیم ملی را خوب می‌بینی و می‌گویی نباید این وضعیت را خراب کرد.

من به تنها چیزی که فکر می‌کنم، موفقیت تیم ملی است. اینکه اکنون انتقاد می‌شود، نباید باعث شود که گذشته را فراموش کنیم. کسانی که می‌گویند کادر فنی تأثیری ندار‌د، فراموش نکنند ما، همین بازیکنان بودیم که زمان مارک ویلموتس به‌آن‌شکل نتیجه گرفته و در آستانه حذف قرار گرفتیم. اینکه اکنون ۱۰‌امتیاز گرفتیم و صدرنشین جدول گروهمان هستیم، یعنی کادر فنی تأثیر خودش را گذاشته است. بازیکن و مربی، ابزاری هستند که باید مکمل هم باشند و هیچ‌کدام بدون هم موفق نمی‌شوند. همان‌طور‌که گفتم، ما زمان ویلموتس همین نفرات بودیم که موفق نمی‌شدیم.

از عملکردت در تیم ملی با توجه به ۳ پاس گلی که دادی، دفاع نمی‌کنی؟

وظیفه من بوده که برای تیم ملی مؤثر عمل کنم و هر زمان که برای تیم ملی بازی کنم، تلاشم برای رسیدن به موفقیت است.

تیم ملی در ۱۰ بازی متوالی به برتری رسید که رکوردی منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیز بود، اما با تساوی مقابل کره‌جنوبی نوار پیروزی‌ها پاره شد. خودت فکر می‌کنی در بازی برگشت بتوانیم کره را شکست دهیم؟

برای صحبت کردن درباره بازی با کره‌جنوبی کمی دیر شده، اما ما همیشه مقابل کره‌جنوبی که رقیبی طراز‌اول است، کار سختی داریم. مقابل کره‌جنوبی باید تمرکز لازم را داشته باشیم، اما در‌مجموع بازی سختی است.

سرمربی زنیت علت قرار‌نگرفتن تو در ترکیب اصلی بازی با یوونتوس را دور‌بودن از آمادگی پس از مصدومیت عنوان کرده بود. مشکل مصدومیت داشتی؟

نه، مشکلی نداشتم و همه‌چیز رو‌به‌راه بود. هم از نظر آمادگی بدنی و هم از نظر ذهنی آماده بودم. در‌هر‌صورت تصمیم مربی این بود که از ابتدا در ترکیب نباشم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->