قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

اعتراف مجیدی: بازی با تراکتور آسان نیست

  • کد خبر: ۸۵۷۱۴
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
اعتراف مجیدی: بازی با تراکتور آسان نیست
فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور به جوانی و دوندگی این تیم اشاره کرده و مدعی شده تیمش هرگز بازی راحتی پیش رو ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازی استقلال مقابل تراکتور با دو بازی آغازین این تیم در لیگ بیست و یکم متفاوت‌تر است و فرهاد مجیدی نیز به این موضوع کاملا معترف است. سرمربی استقلال از تقابل با تراکتور به عنوان یک بازی نسبتا سخت یاد می‌کند.

او می‌گوید: «طبیعتا بازی راحتی نداریم، ولی به دنبال این هستیم که بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.»

مجیدی درحالی که به نظر می‌رسید تمایل زیادی به صحبت کردن ندارد، درباره اینکه آیا ژستد به بازی با تراکتور می‌رسد یا نمی‌رسد نیز توضیح کوتاهی داده است: «بازیکن جدید (ژستد) به بازی با تراکتور نمی‌رسید، ولی فکر می‌کنم کار‌های قراردادش به سرعت انجام شود. ما به جز ژستد دیگر هیچ غایبی نداریم وهمه بازیکنان حی و حاضر هستند. حتی درباره سید حسین حسینی هم باید بگویم که او با وجود مصدومیتی که داشت به بازی با تراکتور خواهد رسید.»

بازی استقلال مقابل تراکتور در شرایطی برگزار می‌شود که پرسپولیس دو روز بعد از برگزاری این بازی در اراک مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرد. مجیدی، اما اهمیتی به این نوع برنامه ریزی نمی‌دهد و می‌گوید: «از این مسائل سر در نمی‌آورم و در حیطه کاری من نیست.»، اما سوالی مهم‌تر از سرمربی استقلال این است که میزان شناخت او از تراکتور چه میزان است؟ مجیدی به این سوال هم پاسخ داده است: «هردو بازی آن‌ها را نگاه کردیم. تیم خوب، جوان و دونده‌ای است. هر تیمی مقابل استقلال انگیزه خاص خودش را دارد. بازی راحتی نداریم، اما به دنبال این هستیم که بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->