خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

توافق دولت و مجلس برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان + فیلم و جزئیات (یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۵۹۹۳
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
توافق دولت و مجلس برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان + فیلم و جزئیات (یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰)
رئیس کمیسیون آموزش مجلس: در نشست غیرعلنی امروز، دولت با اختصاص رقم ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان موافقت کرد و مقرر شد این لایحه به کمیسیون آموزش برای تطبیق با رقم مورد توافق بازنگری شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا منادی سفیدان در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در نشست غیرعلنی امروز که با حضور لطیفی رئیس سازمان امور استخدامی کشور و میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، دولت با اختصاص رقم ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان موافقت کرد و بر همین اساس مقرر شد لایحه رتبه بندی به کمیسیون آموزش برای تطبیق با رقم مورد توافق بازنگری شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم تصریح کرد: براساس توافق صورت گرفته مقرر شد لایحه در کمیسیون آموزش مجلس بررسی و مجدداً برای رسیدگی در صحن علنی بارگذاری شود.

وی تاکید کرد: با رقم مدنظر، خواسته معلمان اجابت خواهد شد و رتبه بندی معلمان هر زمان که به تصویب برسد، از تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ برای معلمان اعمال خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماده ۴ این لایحه مبنی بر اینکه رتبه معلمان بدو خدمت با مدرک کارشناسی و بالاتر به عنوان مربی معلم تعیین خواهد شد، گفت: در این ماده ابهام وجود داشت که تکلیف معلمان زیرلیسانس چه خواهد شد، لذا این ماده به همراه سایر مواد بعدی برای تطبیق با بودجه در نظر گرفته شده برای اجرای این لایحه به کمیسیون ارجاع شد.

منادی با بیان اینکه موافق ارجاع طرح به کمیسیون بودیم، گفت: پیش بینی می‌شود این لایحه هفته آتی مجدداً در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد و نهایتاً تا یک ماه آینده تصویب و برای تایید به شورای نگهبان ارجاع شود. دولت نیز یک ماه زمان دارد آیین نامه اجرایی آن را تدوین کند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: برنامه ما این است که تا روز سه شنبه کار بررسی لایحه را در کمیسیون به اتمام برسانیم تا هفته آینده این مهم در دستور صحن علنی قرار گیرد.

ویدئو | رتبه بندی معلمان تا ۴۵ روز دیگر نهایی می شود

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->