ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روایت حسین کعبی از آخرین وضعیت تیم ملی و جادوگری در فوتبال!

  • کد خبر: ۸۶۱۱۶
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
روایت حسین کعبی از آخرین وضعیت تیم ملی و جادوگری در فوتبال!
ستاره سابق خوزستانی تیم ملی و باشگاه پرسپولیس دوباره دست به افشاگری در خصوص جولان جادوگرها در فوتبال ایران زد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم ملی، حضور جادوگران کنار فوتبال و‌... صحبت کرد. حسین کعبی که در یک بازه زمانی طولانی، مدافع راست تیم ملی بود، چند‌فصلی است که با فوتبال خداحافظی کرده و به جرگه مربیان پیوسته است.

وضعیت تیم ملی ایران را چطور می‌بینید؟

خدا‌را‌شکر تیم ملی وضعیت بسیار خوبی دارد. امیدوارم بازی بعد که مقابل لبنان قرار می‌گیریم، بتوانیم مثل بازی‌های گذشته از سد حریفانمان عبور کنیم و با نتیجه‌ای خوب به پیروزی برسیم. کار آسانی نیست، اما باید در نظر داشته باشیم که ما از لحاظ بازیکن هیچ مشکلی نداریم و امیدوارم درخشش تک‌تک ستاره‌های ایران را در بازی‌ها شاهد باشیم و توقعات مردم عزیز ایران برآورده شود و تیم ملی را بدون دغدغه و مشکل در جام‌جهانی ببینیم.

مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله تاکنون بازیکنان چشمگیری بوده‌اند و این‌طور به نظر می‌رسد که این ۲ نفر بار تیم را به دوش می‌کشند.

تیم به یک یا ۲ بازیکن خلاصه نمی‌شود و یک تیم فوتبال متشکل از ۱۱‌نفر است، مطمئن باشید هم بازیکنان عقب و هم بازیکنان هافبک وسط به مهدی و سردار توپ می‌رسانند. علیرضا جهانبخش در هربازی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و گل‌های سه‌امتیازی خوبی را به ثمر می‌رساند. به نظر من همه بازیکنانمان شناخته‌شده، بزرگ و فوق‌العاده هستند. امسال می‌توانیم ۳ تیم ملی داشته باشیم، بازیکنانی که دعوت نشده‌اند، بازیکنانی که ذخیره هستند و یازده‌نفری که در زمین حضور دارند.

کل بازیکنان حقشان است بازی کنند، ولی در زمین فقط ۱۱ نفر باید بازی کنند و این برمی‌گردد به تصمیم مربی. قطعا سردار و مهدی هم در پست خودشان عالی هستند و در لیگ اروپا و روسیه می‌درخشند و من همیشه بازی‌هایشان را دنبال می‌کنم. اما در پاسخ به سؤالتان که بار را به دوش می‌کشند، باید بگویم کار تیمی است و تا به آن‌ها توپ نرسانند، نمی‌توانند گل بزنند.

شما خودتان مدافع راست بودید. ۲ مسئله وجود دارد؛ یکی دعوت‌نکردن از وریا غفوری به تیم ملی و دیگری انتقاد‌هایی که به صادق محرمی می‌شود. نظرتان چیست؟

من قبلا هم گفته‌ام صادق محرمی در این پست عالی است و از او انتظار دارند مدافع خوبی باشد که به بهترین نحو عملکرد خوبی از خودش نشان داده است. وریا غفوری هم این اردو دعوت نشده، اما فکر می‌کنم بازیکنان خیلی خوبی هستند و می‌توانند به‌خوبی خدمت کنند. بعد از جدا‌شدن من از تیم ملی شاید در این پست نزدیک یازده‌دوازده نفر تاکنون جابه‌جا شده‌اند، اما این ۲ نفر می‌توانند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

شایعاتی مبنی‌بر دخالت جادوگران در فوتبال شنیده می‌شود. نظر شما دراین‌باره چیست؟

متأسفانه حرف‌و‌حدیث در مملکتمان زیاد است. یک لیوان آب کنارمان باشد، هزاران تهمت می‌زنند که درون لیوان چیست! در فدراسیون چیزی ندیده‌ام، اما در فوتبالمان اندازه مو‌های سرم جادوگری دیده‌ام. قبلا هم گفته‌ام که زیاد دیده‌ام و با مدرک هم می‌توانم ثابت کنم.

گفته می‌شود بعد از صعود ایران به جام‌جهانی باید سرمربی بزرگی هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد. نظر شما دراین‌باره چیست؟

اول باید صعود کنیم به جام‌جهانی. صحبت در‌این‌باره زود است و باید تمام تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم و هدف همه ما قطعا صعود و پیشرفت تیم ملی است و بعد از بازی‌های مقدماتی راجع به آن صحبت می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->