نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

ادعای درآمد هزارمیلیاردی آجورلو برای استقلال!

  • کد خبر: ۸۶۱۶۴
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
ادعای درآمد هزارمیلیاردی آجورلو برای استقلال!
مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال تازگی مدعی شده این باشگاه توانایی جذب سرمایه هزارمیلیاردی از طریق تبلیغات را دارد. مدیرعامل استقلال درحالی این ادعا را به زبان آورده که هیچ سندی برای اثبات گفته‌های خود منتشر نکرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال به تازگی مدعی شده این باشگاه ظرفیت درآمد هزار میلیاردی دارد. این ادعا درحالی به زبان آورده شده که در سال‌های اخیر مشکلات عدیده مالی بسیاری در این باشگاه وجود داشته و حتی این فصل نیز که گفته شده اسپانسر باشگاه استقلال تغییر کرده و تعهد ۵۰۰ میلیاردی داده، بازهم ابهام‌های بسیاری بر سراجرای این توافق وجود دارد.

با این حال آجورلو که هنوز نتوانسته در قامت مدیرعامل باشگاه استقلال وعده‌هایش را به اثبات برساند از سازمان صدا و سیما خواسته برنامه‌هایی را به این دو باشگاه اختصاص دهند تا آن‌ها با تولیدات خود بتوانند از طریق صدا و سیما به درآمد زایی بیشتری برسند که سازمان و صدا و سیما هیچ پاسخی به این پیشنهاد نداده وبا توجه به سیاست گذاری‌هایی که در صدا و سیما وجود دارد، بعید است که پیشنهاد مدیرعامل باشگاه استقلال اساسا مورد پذیرش قرار بگیرد.

البته آجورلو درصحبت‌های اخیر خود که از طریق سیما پخش می‌شد هیچ گاه به ماجرای حق پخش اشاره نکرد که همواره در سال‌های اخیر محل بحث کارشناسان بوده است و به نوعی خواست با پیش کشیدن موضوع تازه‌ای سازمان صدا و سیما با باشگاه استقلال همسو کند که بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و این سازمان خط مشی خود را تغییر دهد.  

ناگفته نماند که تعهد ۵۰۰ میلیاردی اخیر حامی مالی به باشگاه استقلال گفته شده مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از این رقم توسط سازمان لیگ باید پرداخت شود که هنوز نیز برسرپرداخت این رقم توافق نهایی انجام نشده و سازمان لیگ تعهدی به باشگاه استقلال نداده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->