واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

فروش فوق‌العاده فیلم «قهرمان» در سینماهای مشهد

  • کد خبر: ۸۶۳۴۲
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
فروش فوق‌العاده فیلم «قهرمان» در سینماهای مشهد
سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی در گفتگو با ایسنا فروش فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی در مشهد را یک شوک بزرگ به سینماها دانسته است و گفته لغو منع تردد شبانه فروش را بیشتر هم می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به فروش بالای فیلم سینمایی قهرمان در مشهد گفته است: «قهرمان» شوک بسیار بزرگی به سینما‌ها وارد کرد. علاوه بر مخاطبان عام و ثابت سینما که همیشه برای دیدن فیلم به سینما می‌آیند، فیلم جدید اصغر فرهادی مخاطبان خاص خود را نیز به سینما کشانده است.

احمدرضا بهبهانی به وضعیت این‌روز‌های سینما‌ها در مشهد هم اشاره کرده است: با توجه به اینکه تعداد قابل‌توجهی از مردم ۲ دوز واکسن را دریافت کرده‌اند و این موضوع به همه ثابت شده که سینما منشأ کرونا نیست، اقبال عمومی به سینما‌ها بیشتر شده است. در وضعیت کنونی خوشبختانه وضعیت فروش سینما‌ها عالی است. در حال حاضر فیلم قهرمان در صدر فروش روزانه قرار دارد؛ دینامیت در رتبه دوم قرار گرفته و درخت گردو صاحب رتبه سوم است.

طبق گفته بهبهانی از روز چهارشنبه (پنج آبان) تا شب گذشته( ۱۰ آبان) فیلم قهرمان تنها در پردیس سینمایی هویزه مشهد ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به اقبال عمومی از قهرمان گفته است: اکران‌های بامدادی هم برای این فیلم مخاطب دارد چراکه مخاطبان فیلم‌های اصغر فرهادی افراد خاصی هستند و اکنون در حالی به سینما می‌آیند که ممکن است با دیگر فیلم‌ها بیگانه باشند، اما به خاطر این کارگردان است که به سینما آمده‌اند.

بهبهانی تنها نکته منفی فعالیت سینما‌ها را محدودیت‌های منع تردد شبانه دانسته است: «اگر محدودیت‌های منع تردد برداشته شود و بتوانیم از ظرفیت ۱۰۰ درصدی سالن‌ها در هر سانس استفاده کنیم، قطعا فروش بسیار بیشتری خواهیم داشت چراکه اکنون به دلیل منع تردد برخی از افراد برای اکران‌های بامدادی به سینما نمی‌آیند و، چون سالن‌ها هنوز با ۵۰ درصد از ظرفیت میزبان تماشاگران است، تعداد مخاطبان نیز در سانس‌ها و روز‌های مختلف تقسیم می‌شود و در نهایت کاهش می‌یابد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->