ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید حریق در یک مهمانپذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند
سرخط خبرها

شرط حضور در کلاس درس داشتن کارت واکسن کروناست

  • کد خبر: ۸۶۴۳۲
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
شرط حضور در کلاس درس داشتن کارت واکسن کروناست
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان واکسیناسیون انجام شده فرهنگیان در سطح جامعه ۸۲ درصد بوده و این عدد در خراسان رضوی ۷۱ درصد است و ۱۱ درصد از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان واکسیناسیون انجام شده فرهنگیان در سطح جامعه ۸۲ درصد بوده و این عدد در خراسان رضوی ۷۱ درصد است و ۱۱ درصد از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم.

به نقل از وب دا، دکتر محمدعلی کیانی در نشست مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی با مسئولان حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد که با موضوع بازگشایی مدارس برگزار شد، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بحث بازگشایی مدارس در دستور کار قرار گرفته، اما با توجه به تغییرات رنگ‌بندی‌های کرونایی و احتمال ورود به موج ششم بحران کرونا، ممکن است تاریخ بازگشایی با تغییر یابد.

وی بیان کرد: بحث فعالیت حضوری مدارس مورد تأکید رییس جمهور بوده و در این خصوص شیوه‌نامه‌ای تحت عنوان کد ۰۶ تهیه و تنظیم شده و بازگشایی مدارس منوط به تأییدات موردنیاز طبق این مصوبه است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون فرهنگیان استان، گفت: میزان واکسیناسیون انجام شده فرهنگیان در سطح جامعه ۸۲ درصد بوده و این عدد در خراسان رضوی ۷۱ درصد است و ۱۱ درصد از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم و با توجه به برگزاری کلاس‌های درس حضوری عدد پایینی است، اما میزان تزریق دُز دوم که ۵۶ درصد بوده قابل قبول است.

دکتر کیانی تصریح کرد: از مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی و تمامی شهرستان‌های استان می‌خواهیم که تأکید ویژه‌ای به فرهنگیان واکسن نزده در خصوص دریافت واکسن کرونا داشته باشند و اعلام شود که شرط حضور در سر کلاس درس داشتن کارت واکسن کرونا است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه توصیه ما این است که تیم کرونا در مدارس شکل بگیرد و و نحوه پیگیری از موضوع هم مورد ارزیابی قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: همچنین اگر ابتلایی مشاهده شد باید بلافاصله بحث جداسازی و قرنطینه صورت پذیرد تا موجب تکثیر ویروس در میان افراد حاضر در مدرسه به‌ویژه دانش‌آموزان و بالاخص پایه‌های اول تا ششم که هنوز واکسینه نشده‌اند، نگردد.

دکتر کیانی نأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد دبیری ستاد استانی مقابله با کرونا خراسان رضوی را بر عهده دارد و با تأکید استاندار و مباحث مطرح در ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری جلسات بررسی آخرین وضعیت مدارس و دانشگاه‌ها در آستانه بازگشایی در دستور کار قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->