نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد!
سرخط خبرها

تیم ملی فوتبال لبنان روی تخته آنالیز

  • کد خبر: ۸۷۲۴۹
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
تیم ملی فوتبال لبنان روی تخته آنالیز
همه‌چیز درباره حریف روز پنجشنبه تیم‌ملی فوتبال کشورمان در مقدماتی جام جهانی را در این مطلب می توانید بخوانید.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ پنجشنبه (پس‌فردا) ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به‌وقت ایران تیم‌ملی کشورمان در پنجمین بازی‌اش در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ به‌مصاف تیم‌ملی لبنان می‌رود؛ مسابقه‌ای که قرار است در شهر صیدا برگزار شود و ایران ۱۰ امتیازی به‌مصاف لبنان ۵ امتیازی خواهد رفت. تیم‌ملی کشورمان در آخرین بازی‌اش پیش از این دیدار با کره‌جنوبی در تهران مساوی کرد و لبنان در مسابقه‌ای جذاب و دیدنی سوریه را در اردن با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کرد تا به‌عنوان تیم سوم این گروه با انگیزه و اعتمادبه‌نفس زیاد به‌مصاف ایران بیاید. لبنان از ۴ بازی گذشته‌اش ۲ تساوی برابر امارات و عراق، یک باخت مقابل کره‌جنوبی و یک پیروزی برابر سوریه به‌دست آورده است.

لبنان با ۹ لژیونر در برابر ایران

تیم‌ملی فوتبال لبنان تمریناتش را برای برگزاری دیدار برابر ایران آغاز کرده است. بازیکنان این تیم دیروز در اولین جلسه تمرینی‌شان در ورزشگاه شهر بابلی جنوبی شرکت کردند تا برای دیدار با تیم‌ملی ایران آماده شوند. در این جلسه تمرینی، همه بازیکنان شاغل در لیگ داخلی لبنان همراه با ۳ تن از لژیونر‌های این کشور ازجمله روبیر ملکی، نادر مطر و جوان العمری حضور داشتند و سایر بازیکنان لژیونر نیز قرار است به تمرینات لبنان اضافه شوند. جوان العمری، مدافع تیم‌ملی لبنان و بازیکن تیم فوتبال توکیو ژاپن، در این جلسه تمرینی حاضر شد، اما با سایر هم‌تیمی‌هایش تمرین نکرد. او در کنار زمین و زیرنظر اعضای کادرپزشکی جلسه فیزیوتراپی را پشت‌سر گذاشت تا بتواند مصدومیتی را که در تیم باشگاهی به آن دچار شده است، کامل پشت‌سر بگذارد.

لژیونر‌هایی مانند عمر شعبان، هادی غندور، باسل جرادی، جورج ملکی و محمد الدهینی نیز وارد لبنان شده‌اند و ربیع عطایا به‌عنوان آخرین بازیکن قرار است امروز به اردوی تیم‌ملی لبنان ملحق شود. تیم‌ملی لبنان به رهبری هاسک که سال‌ها در فوتبال امارات مربیگری کرده است، ۹ لژیونر در ترکیب دارد؛ جوان العمری، بازیکن سابق النصر (اف‌سی توکیو)، جورج ملکی (اسکیلستونا سوئد)، روبرت ملکی (الشحانیه قطر)، باسل جرادی (آپولون قبرس)، حسن سعد (الوحدات اردن)، نادر مطر (معیذر قطر)، ربیع عطایا (کداه مالزی)، عمر شعبان بوغیل (ساتون‌یونایتد انگلیس) و نفر تازه‌واردی به‌نام هادی غندور ۲۱ ساله که به‌عنوان مهاجم در چارلتون انگلیس بازی می‌کند.

انتخاب قاضی قطری

داوران کشور قطر وظیفه قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان را برعهده دارند. با اعلام فدراسیون فوتبال لبنان، عبدالرحمان ابراهیم الجاسم از کشور قطر، قضاوت این مسابقه را برعهده خواهد داشت. طالب سالم المری و سعود احمد المقاله از قطر، کمک‌های الجاسم در این بازی هستند. محمد کریم و عبدالغفور عبدالحمید از کشور مالدیو به‌ترتیب به‌عنوان مسئول کمک‌داور ویدئویی و ناظر بازی فعالیت می‌کنند که همراه با داوران بازی وارد بیروت شده‌اند.

احتمال غیبت گلر شماره‌یک لبنان

دروازه‌بان اصلی تیم‌ملی لبنان مصدوم شده و ممکن است دیدار برابر ایران را از دست بدهد. وب‌سایت لبنانی elmaestro sport اعلام کرد که مصطفی مطر، دروازه‌بان تیم‌ملی لبنان و الاحد، در آخرین ثانیه‌های بازی تیمش برابر اسپورتینگ از هفته پنجم لیگ لبنان، از ناحیه قفسه‌سینه و دنده مصدوم شده است. این بازیکن پس از برخورد با مهاجم اسپورتینگ آسیب دید که پس از آن درد شدیدی در ناحیه قفسه‌سینه احساس کرد و قرار است امروز برای مشاهده میزان آسیب‌دیدگی‌اش آزمایش‌های لازم را انجام دهد.

این وب‌سایت اعلام کرده است که هنوز میزان مصدومیت سنگربان شماره‌یک لبنان مشخص نیست و قرار است کادرپزشکی پس از مشاهده آزمایش‌های این بازیکن، درباره زمان بازگشت او به تمرینات خبر دهد که آیا این بازیکن به دیدار با ایران می‌رسد یا نه. لبنان پیش‌تر و قبل از شروع مسابقات مقدماتی جام‌جهانی گلر اصلی و اولش را از دست داده بود و مطر درواقع گلر دوم این کشور است.

گلر شماره‌یک لبنان مهدی خلیل است که در اردوی ترکیه تیم‌ملی کشور دچار پارگی رباط صلیبی شد و کل بازی‌های تیم‌ملی کشورش را از دست داد. خلیل تنها بازیکن تیم‌ملی لبنان نیست که به این دلیل از فهرست این تیم خارج شده است، زیرا حسن شعیتو، مهاجم کلیدی و ثابت تیم‌ملی فوتبال لبنان، هم در خلال برگزاری مسابقات مقدماتی جام‌جهانی رباط صلیبی پاره کرد و نه‌تن‌ها بازی برابر ایران بلکه بقیه بازی‌های لبنان را هم از دست داده است.

تیم‌ملی فردا در صیدا تمرین می‌کند

تیم‌ملی فوتبال فردا برای اولین‌بار در زمین مسابقه با لبنان تمرین خواهد کرد. فدراسیون فوتبال لبنان مدتی قبل با حمایت مالی فیفا ورزشگاه صیدا را بازسازی کرد تا بتواند میزبان دیدار‌های ملی باشد. بازی تیم‌های ملی لبنان و ایران با تصمیم فیفا بدون حضور تماشاگران و پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد. اعضای تیم‌ملی فوتبال کشورمان در هتل ایدی بان منطقه الرمله البیضاء اقامت دارند و بنابر اعلام فدراسیون لبنان، ورزشگاه‌های بئر حسن و باشگاه العهد (چمن مصنوعی) برای تمرین‌های ایران در نظر گرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->