کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

ریز و درشت از جلسه مدیران استقلال با پیشکسوتان: اتحاد آبی‌ها برای ستاره سوم

  • کد خبر: ۸۷۲۵۰
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
ریز و درشت از جلسه مدیران استقلال با پیشکسوتان: اتحاد آبی‌ها برای ستاره سوم
در جلسه مدیران استقلال با پیشکسوتان این تیم صحبت‌های زیادی مطرح شد، از تولید لباس با برند استقلال تا مسائل دیگر که در ادامه می خوانید.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ جلسه هم‌اندیشی مدیران باشگاه استقلال با پیشکسوتان این تیم دیروز در هتل المپیک با حضور تعداد زیادی از موسپید‌های باشگاه آبی‌پوش پایتخت برگزار شد. در این مراسم که به‌همت باشگاه استقلال برگزار شده بود، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه، حدود ۲۵ دقیقه درباره مسائل مختلف صحبت کرد. آجورلو در این نشست علاوه بر تقدیر و تشکر از پیشکسوتان و ارج‌نهادن به جایگاه این افراد، از تلاش‌هایش برای موفقیت استقلال سخن گفت.

آجورلو ضمن بیان مطالبی درباره اختصاص برخی موارد در قالب کمک به پیشکسوتان، از آن‌ها خواست همراه باشگاه باشند و با حمایت‌هایشان در راستای موفقیت تیم گام بردارند. در حاشیه مراسم دیروز همچنین از خانواده پیشکسوتان فقید این باشگاه مانند پورحیدری، حجازی، مظلومی، جانملکی، احدی، غلام‌نژاد، اکبر افتخاری، سرژیک تیموریان، دانایی‌فرد و انصاریان تجلیل شد.

غیبت برخی بزرگان در مراسم دیروز

مراسم تقدیر باشگاه استقلال از پیشکسوتان این تیم از ساعت ۱۱ در شرایطی برگزار شد که بسیاری از ستاره‌های اسبق این تیم در این مراسم حاضر نبودند. ظاهرا این مراسم را کمیته پیشکسوتان باشگاه و علی نامداری برگزار کرده بودند و نفراتی مثل قلعه‌نویی، رحمتی، نکونام، زرینچه، جباری، دین‌محمدی، عمران‌زاده، مجتبی جباری و... در این مراسم حاضر نبودند.

شکایت پیشکسوتان از نبودن بازیکنان و کادرفنی

مراسم تجلیل از پیشکسوتان استقلال درحالی دیروز برگزار شد که اعضای تیم استقلال در این مراسم غیبت داشتند. همین موضوع باعث شد پیشکسوتان انتقاد‌هایی به این موضوع داشته باشند. البته در واکنش به این موضوع، کانال باشگاه استقلال اعلام کرد بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال استقلال به‌دلیل هم‌زمانی مراسم امروز پیشکسوتان با جلسه تمرین، امکان حضور در این مراسم را نداشتند؛ موضوعی که می‌توانست با یک تغییر چندساعته برنامه در زمان دیگری برگزار شود تا مشکل حضور بازیکنان و کادرفنی در این مراسم هم رفع شود.

بازگشت عابربانک‌های استقلال

مهدی عبدیان و علی نامداری در زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند حضور پررنگی در استقلال داشتند و حتی عبدیان به هیئت‌مدیره این باشگاه هم راه یافت، اما زمانی که احمد مددی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد، آن‌ها از این باشگاه کنار گذاشته شدند. اما دیروز علی نامداری اسپانسر جلسه تجلیل از پیشکسوتان باشگاه بود و مهدی عبدیان هم حضور پررنگی کنار سایر مدیران باشگاه داشت.

در این بین، آجورلو حتی در سخنرانی‌اش از عبدیان و نامداری درخواست کمک کرد تا مشخص شود این ۲ عضو که به عابربانک‌های استقلال معروف‌اند، احتمالا بی‌سروصدا به این باشگاه برگشته‌اند، هرچند که به آن‌ها پست رسمی داده نشده است. البته مدیرعامل استقلال در بخشی از صحبت‌هایش به این ۲ نفر و نقششان در تعاونی باشگاه هم اشاره کرد و گفت: یک تعاونی درست کنید. نه من در آنجا عضو می‌شوم و نه هیچ‌کس دیگر. در این تعاونی خانه‌تان را از آقای نامداری بگیرید، کار اقتصادی را نیز آقای عبدیان انجام می‌دهد.

اسپانسری که مجیدی را نمی‌خواست

تیرماه گذشته بود که فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین تیمش و در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که اسپانسر باشگاه، های‌وب، به‌دنبال مربی دیگری بوده است. مجیدی گفته بود: زمانی که سرمربی استقلال شدم، شنیدم که شرکت «های‌وب» و آقای میری، اسپانسر باشگاه، به‌دنبال مربی دیگری بوده‌اند. آقای میری، در فوتبال حرفه‌ای و در هیچ‌کجای دنیا اسپانسر برای باشگاه سرمربی انتخاب نمی‌کند. صحبت‌های دیروز آجورلو نشان می‌دهد که اختلاف بین فرهاد مجیدی و کارگزار قبلی باشگاه صحت داشته است. مدیرعامل استقلال در مراسم دیروز همچنین گفت: اسپانسر قبلی باشگاه می‌خواست سرمربی بگذارد، اما یادتان باشد من کار فنی را به فنی‌ها سپرده‌ام و نه در ارنج او دخالت می‌کنم و نه در سیستم بازیکنان.

آجورلو در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم دوباره به ماجرای درخواست از او برای کنارگذاشتن مجیدی اشاره کرده، اما نگفته که این درخواست از طرف کارگزار سابق بوده است یا یک اسپانسر دیگر. آن کسی که متکبرانه به باشگاه استقلال آمد و خواست من مربی‌ام را عوض کنم و گستاخانه صحبت می‌کرد، می‌خواست با ۲۰۰ میلیارد تومان استقلال بزرگ را زیر سؤال ببرد و به من بگوید با پولم شما را می‌خرم و سرمربی تیمت را عوض کن، اما به او گفتم وقتی چایت را خوردی از ما خداحافظی کن.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->