آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اولین دوری چیپس‌کامل از خانه در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۸۷۵۴۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
اولین دوری چیپس‌کامل از خانه در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان
نماینده بانوان در لیگ برتر فوتسال کشور برای اولین‌بار راهی بازی خارج‌از‌خانه می‌شود. دیدار ۲ تیم چیپس‌کامل و بوتاپارس ایرانیان روز جمعه از ساعت‌۱۱ در کرج برگزار می‌شود.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ نماینده بانوان در لیگ برتر فوتسال کشور برای اولین‌بار راهی بازی خارج‌از‌خانه می‌شود. دیدار ۲ تیم چیپس‌کامل و بوتاپارس ایرانیان روز جمعه از ساعت‌۱۱ در کرج برگزار می‌شود. چیپس‌کامل مشهد که در گروه‌یک رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد، در ۲ هفته نخست در خانه و در سالن کارگران مشهد میزبان ۲ تیم مس کرمان و پالایش نفت آبادان شد که هر ۲ بازی را به حریفانش واگذار کرد و حالا باید در کرج اولین بازی خارج‌از‌خانه خود را پشت‌سر بگذارد.

فرصت جدایی از قعر

چیپس کامل با هدایت زهرا غلامی یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ را تشکیل می‌دهد که با بازیکنان بومی نوجوان و جوان پا به میدان بزرگ لیگ برتر گذاشته است. همان‌طور‌که این باشگاه اعلام کرده بود، آن‌ها امسال بنای بقا در لیگ دارند. در صورت خوش‌شانسی و نمایش دختران خراسانی، آن‌ها می‌توانند امسال در لیگ برتر ماندگار شوند. در این بازی نیز شاید شرایط برابر از نظر بی‌تجربگی در لیگ برتر بتواند اولین برد را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

بوتا‌پارس هفته گذشته دربی البرزی‌ها را پشت‌سر گذاشت. آن‌ها باید برابر فرهان ملارد قرار می‌گرفتند، اما سالنی که فرهان انتخاب کرده بود، در اثر بارندگی دچار مشکل شده بود و شرایط برگزاری بازی را نداشت. در نتیجه این شهرآورد با یک روز تأخیر، شنبه پیگیری شد و در‌نهایت این دیدار برنده‌ای نداشت. هیچ‌کدام از تیم‌های هم‌استانی کوتاه نیامدند و بازی با نتیجه ۵‌-‌۵ به پایان رسید. برای بوتاپارس نسرین قمی، مارال محمدی، لیلا زوار، ندا نوری و زینب مهرخانی گل‌زنی کردند. مریم فرید هدایت این تیم تازه‌وارد لیگ را برعهده دارد.

این تیم در هفته اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد و هفته گذشته اولین بازی خود را پشت‌سر گذاشت. همین موضوع باعث می‌شود تا تیم مشهدی آشنایی خیلی کمی با این تیم داشته باشد. اکنون تیم بوتا‌پارس در جایگاه چهارم جدول هفت‌تیمی قرار دارد. آن‌ها یک امتیاز از تنها‌مساوی خود کسب کرده‌اند و حالا در اولین میزبانی خود می‌خواهند دست‌پر از زمین خارج شوند.
آیدین عامری، مریم حقیقی، الهام مبارکی و سیده‌آذر موسوی، تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند و بنفشه شهیدی ناظر بازی در سالن البرز کرج خواهد بود.

احتمال رونمایی از ستاره‌ها

پالایش نفت آبادان و مس کرمان، ۲ تیم اول و دوم گروه‌یک هستند که قرار است این هفته برابر یکدیگر صف‌آرایی کنند و مهم‌ترین بازی این گروه خواهد بود. پویندگان شیراز به‌مصاف فرهان ملارد می‌رود و هیئت رودان نیز استراحت دارد. چیپس‌کامل مشهد برای جدا‌شدن از قعر جدول گروهش دست‌کم به یک تساوی یا شکست با گل‌های زده بیشتر نیاز دارد.

در گروه دوم نیز بازی‌های جذابی برگزار خواهد شد. مس رفسنجان، قهرمان ۲ سال پیش، قرار است برابر نصر فردیس به میدان برود. نصر فردیس ستاره‌های خوبی جذب کرده و احتمالا از آخرین و جنجالی‌ترین خریدشان یعنی سارا شیربیگی در این بازی رونمایی می‌کنند. پیکان نیز که نسیمه غلامی، کاپیتان تیم ملی، را جذب کرده است، با تیم ملی‌حفاری اهواز بازی دارد و رقابت این ۲ تیم دیدنی خواهد بود. اصفهان و اسفراین نیز با هم دیدار می‌کنند.

آمار عجیب گل‌به‌خودی‌ها

در گل‌های زده تا پایان هفته دوم رکورد شایان توجهی ثبت شده است. در این ۲ هفته، ۴ گل‌به‌خودی در لیگ به ثمر رسیده است. مریم حکمتی از فرهان ملارد در دیدار با پالایش نفت آبادان، سپیده زرین‌راد از پیکان تهران در دیدار با مس رفسنجان، لیلا زوار از فرهان ملارد در دیدار با بوتا‌پارس ایرانیان و پریوش خلیلی از پالایش نفت آبادان در دیدار با چیپس‌کامل مشهد بازیکنانی بودند که گل‌به‌خودی زده‌اند.

در جدول بهترین گل‌زنان لیگ، قبل از ورود سارا شیربیگی، خانم گل ۶ دوره اخیر لیگ، مارال ترکمان و نسا احدی از نصر فردیس هر‌کدام ۴ گل برای تیم خود به ثمر رسانده و در رده‌های اول و دوم هستند. تعداد بازیکنان سه‌گله بیشتر است و ۵ بازیکن از تیم‌های آبادان، پیکان و حفاری در رده‌های بعدی جدول گل‌زنان قرار دارند. نزدیک به ۳۰ بازیکن نیز یک گل زده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->