آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

هت‌تریک بانوان فوتسالیست چیپس کامل مشهد در ناکامی

  • کد خبر: ۸۷۷۲۲
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
هت‌تریک بانوان فوتسالیست چیپس کامل مشهد در ناکامی
در سومین هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان، نماینده مشهد بیرون از‌خانه باخت.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در سومین هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان، سومین شکست متوالی تیم چیپس‌کامل مشهد در‌حالی رقم خورد که تعداد گل‌های زده این تیم به ۳ رسید و ۱۳ گل نیز وارد دروازه این تیم شده است؛ با‌این‌وضعیت آن‌ها بدون امتیاز در انتهای جدول گروه‌یک مسابقات آرام گرفته‌اند.

روز جمعه ۱۲ تیم در لیگ برتر فوتسال برابر حریفان خود در ۶ شهر مختلف به میدان رفتند. این هفته برای نخستین‌بار تیم تازه‌وارد مشهدی راهی دیدار خارج‌از‌خانه شد. آن‌ها باید در کرج به‌مصاف تیم بوتاپارس ایرانیان می‌رفتند که به‌تازگی از لیگ‌یک به لیگ برتر صعود کرده بود و نتیجه این تقابل، مشابه ۲ هفته گذشته بود. همچون ۲ بازی قبلی نماینده مشهد تنها یک گل را به خود اختصاص داد و در مقابل ۵ گل در خانه حریف خورد. این دیدار دومین بازی پرگل هفته سوم بود.

بوتا‌پارس هفته قبل در جدال شهرآورد به تقسیم امتیاز با همشهری خود رضایت داده بود، اما در اولین میزبانی تصمیم نداشت به میهمان خود امتیاز بدهد و همین اتفاق هم افتاد و اولین برد خود در لیگ برتر را برابر تیم مشهد رقم زد. الهام عسگری، سوسن رضاپور، ندا نوری، ندا نظری و فاطمه ارژنگی گل‌زنان بوتا‌پارس ایرانیان در این بازی بودند و تک‌گل تیم چیپس‌کامل نیز توسط مائده یوسفی به ثمر رسید.

قعرنشینی چیپس

بوتا‌پارس با این برد چهارامتیازی شد و توانست خود را یک پله بالا بکشد و در رده سوم جای بگیرد. چیپس‌کامل نیز همچنان بدون برد و بدون‌امتیاز است و انتهای جدول گروه را به خود اختصاص داده است. تابه‌اینجای‌کار در‌مجموع ۱۴ تیم حاضر در مسابقات این فصل، فقط ۳ تیم بدون‌امتیاز هستند. به‌جز نماینده مشهد، هیئت رودان و هیئت اصفهان نیز بدون امتیاز هستند؛ اما تفاضل گل بهتری نسبت به چیپس دارند.

پرگل‌ترین بازی هفته در شیراز

در ادامه بازی‌های این هفته، هم‌گروهی‌های مشهدی‌ها در بازی شیراز، جشنواره گل به راه انداخته بودند. تیم پویندگان صنعت شیراز در‌حالی‌که میزبان بود، شکست سنگینی برابر فرهان ملارد تجربه کرد که به پرگل‌ترین بازی هفته سوم تبدیل شد. تیم میزبان هفته گذشته با قرعه استراحت مواجه بود و به میدان نرفت، اما بعد از ۲ هفته که به زمین مسابقه برگشت، ۹ گل از حریف دریافت کرد و با نتیجه ۹‌بر‌۲ اولین شکست فصل را متحمل شد.

پویندگان شیراز در هفته نخست هیئت رودان را ۳‌بر‌۲ شکست داده بود و با احتساب شکست این هفته، در جدول رده‌بندی گروه‌یک رقابت‌ها، سه‌امتیازی باقی ماند. شیرازی‌ها هفته دیگر باید راهی مشهد شوند و با چیپس رقابت کنند. فرهان ملارد، اما اولین پیروزی در سومین بازی را تجربه کرد. فرهان در هفته نخست شکست سنگینی برابر پالایش نفت آبادان پذیرفت و در هفته دوم با بوتا‌پارس ایرانیان، مساوی کرد. فرهان با برد در این هفته، به رده چهارم جدول رسید.

آخرین بازی گروه‌یک نیز بین ۲ تیم مدعی پالایش نفت آبادان و مس کرمان برگزار شد. پالایش نفت آبادان با شکست ۳‌بر ۰ تیم مس کرمان به صدرنشینی خود در گروه‌یک ادامه داد.

بازی بزرگ هفته با رونمایی از خانم گل

حساس‌ترین بازی هفته سوم به دیدار ۲ تیم فردیس و مس رفسنجان اختصاص داشت. در کرج، نصر فردیس میزبان مس رفسنجان بود، اما این بازی برنده نداشت. این مسابقه، مصادف با اولین بازی سارا شیربیگی برای تیم نصر فردیس بود. خانم‌گل لیگ برتر پس از عقد قرارداد با نصر، از هفته سوم برای تیم جدیدش به میدان رفت.

هر ۲ تیم به‌عنوان مدعیان جدی این فصل لیگ برتر فوتسال بانوان برابر هم قرار گرفتند و نصر فردیس پس از شکست تلخ هفته گذشته برابر پیکان، به‌دنبال برد بود؛ اما به تساوی ۲‌بر‌۲ رضایت داد. این تساوی برای تیم معصومه رضازاده در‌حالی رقم خورد که آن‌ها در نیمه نخست با ۲ گل محدثه محمدی و زهرا احمدی‌زاده از مس عقب افتادند و وضعیتی شوکه‌کننده را تجربه می‌کردند. با‌وجود‌این، نیمه دوم متعلق به میزبان بود و نصر با گل‌های نسا احدی و سارا شیربیگی از شکست گریخت؛ ضمن اینکه ضربات سارا شیربیگی چند بار تیرک دروازه مس را لرزاند.

تساوی مس رفسنجان در این بازی، سبب شد تیم عاطفه رضایی از ۳ بازی اخیر فقط یک برد در کارنامه داشته باشد. آن‌ها در ۳ بازی آغاز فصل یک‌بار باخته‌اند و یک بار هم مساوی کرده‌اند. سال‌۹۹ آن‌ها قهرمان لیگ برتر ایران شده بودند.

همچنین در بازی‌های گروه ۲، پیکان با ستاره‌هایی که در اولین سال حضورش جذب کرده است، موفق شد مچ میزبان خود ملی‌حفاری اهواز را ۲‌بر ۱ بخواباند و صدرنشین گروه دوم باقی بماند. کیمیای اسفراین که ۲ بازی خود را واگذار کرده بود، این هفته با میزبانی از تیم انتهای‌جدولی هیئت اصفهان توانست ۲‌بر ۱ برای نخستین‌بار پیروزی در فصل ۱۴۰۰ را تجربه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->