اعلام برنامه کامل دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۸۶۲۷۰
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
اعلام برنامه کامل دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان
بعد از گذشت هفته نخست لیگ برتر فوتسال، برنامه دور رفت رقابت‌های بانوان کشور از‌سوی فدراسیون اعلام شد. براساس برنامه اعلام‌شده، مشهدی‌ها ۲ میزبانی در پیش دارند و ۳ بار نیز باید راهی مرکز و جنوب کشور شوند. در هفته اول لیگ، چیپس‌کامل، نماینده جدید مشهدی‌ها، میزبان بود.

مژده رنگیان/شهرآرانیوز، - بعد از گذشت هفته نخست لیگ برتر فوتسال، برنامه دور رفت رقابت‌های بانوان کشور از‌سوی فدراسیون اعلام شد. براساس برنامه اعلام‌شده، مشهدی‌ها ۲ میزبانی در پیش دارند و ۳ بار نیز باید راهی مرکز و جنوب کشور شوند. در هفته اول لیگ، چیپس‌کامل، نماینده جدید مشهدی‌ها، میزبان بود.

با اعلام برنامه‌ها، در پایان هفته جاری روز جمعه ۱۴‌آبان شاگردان زهرا غلامی بازهم در مشهد میزبان خواهند بود و نیازی نیست راهی شهر دیگری شوند. آن‌ها باید از قهرمان فصل گذشته یعنی پالایش نفت آبادان میزبانی کنند.

آغاز بازی‌های خارج‌از‌خانه مشهدی‌ها

‌۲۱‌آبان هفته سوم پیگیری می‌شود و برای اولین‌بار چیپس کامل باید راهی استان البرز شود. در این هفته ۲ نماینده البرز هر ۲ میزبان هستند و بوتا پارس برابر تیم کامل به میدان می‌رود و نصر فردیس نیز در سالنی دیگر از مس رفسنجان میزبانی می‌کند. ۲۸‌آبان هفته چهارم برگزار می‌شود که دوباره سالن کارگران مشهد قرار است میزبان فوتسال بانوان باشد. در این بازی پویندگان، تیم شیرازی گروه‌یک، به مشهد خواهد آمد. این بازی آخرین میزبانی نماینده مشهد در دور رفت خواهد بود. اولین جمعه از آذر، یعنی پنجمین روز این ماه، دختران فوتسالیست مشهدی باید سفری طولانی به جنوب کشور داشته باشند.

رودان از استان هرمزگان، میزبان دیدار این هفته خواهد بود. پس از این بازی بازیکنان چیپس کامل راهی تعطیلات می‌شوند، زیرا قرعه استراحت را در اختیار دارند. به‌این‌ترتیب بازی‌های ۱۲‌آذر بدون حضور مشهدی‌ها پیگیری خواهد شد. درنهایت هفته پایانی دور رفت نیز خارج‌از‌خانه برای زهرا غلامی و شاگردانش پیش می‌رود. آن‌ها باید دوباره به مرکز بازگردند و این‌بار حریف تیم فرهان ملارد از توابع تهران خواهند بود.

سفر‌های طولانی‌تر در دور برگشت

در‌صورتی‌که تعطیلات نیم‌فصل در نظر گرفته شده باشد، بعد از یکی‌دو هفته دور برگشت پیگیری خواهد شد تا زمین بازی تیم‌ها تغییر کند. با‌این‌اوصاف مشهدی‌ها در شروع دور برگشت باید خارج‌از‌خانه در کرمان و آبادان به میدان بروند و در هفته چهارم هم راهی شیراز شوند. بقیه بازی‌ها نیز در مشهد خواهد بود. اینکه دیدار پایانی دور رفت در مشهد است، می‌تواند امتیاز خوبی برای چیپس‌کامل باشد تا بتوانند در خانه عملکرد بهتری داشته باشند.

همچنین تیم‌هایی به مشهد خواهند آمد که تیم کامل، شانس بیشتری برای برد مقابل آن‌ها خواهد داشت. بعد از یک بازی، تیم مشهد با یک باخت در رده ششم جدول هفت‌تیمی گروه‌یک جای گرفت. دیدار این هفته مشهدی‌ها بسیار دشوار است و به‌سختی می‌توان روی اولین برد آن‌ها حساب باز کرد. اکنون تیم‌های بوتا‌پارس، رودان، ملارد و مشهد، بدون‌امتیاز هستند.

فعلا خبری از ستاره‌ها نیست

جدول گل‌زنان، امسال حسابی تغییر کرده است و چهره‌های جدید فعلا در صدر جدول هستند. از‌سوی‌دیگر از ستاره‌های همیشگی همچون فاطمه ارژنگی، سارا شیربیگی و فرشته کریمی در مسابقات خبری نیست. نسا احدی از نصر فردیس با ۴ گل زده در صدر قرار دارد. مارال ترکمان از همین تیم ۳ گل زده و در رده دوم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->