ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اقدام به خودکشی یکی از کارکنان خانواده شهدای مترو تهران

  • کد خبر: ۸۸۳۶۷
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
اقدام به خودکشی یکی از کارکنان خانواده شهدای مترو تهران
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره چرایی اقدام به خودکشی یکی از کارکنان خانواده شهدا مترو توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی عبدالله‌پور مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره اقدام به خودکشی یکی از کارکنان خانواده شهدا اظهار کرد: دیداری با فرزندان شهدای مترو تهران داشتیم و یکی از این عزیزان به دلیل مشکلاتی که از سال‌های قبل مانده و حل نشده بود و همچنین مشکلات شخصی و خانوادگی کنترل خود را از دست دادند و نشان دادند که عصبانی هستند.

او ادامه داد: در آن جلسه کارکنان را آرام کردم و مشکلاتشان را شنیدم و دستور بررسی دادم و تا حدود زیادی مشکلات آن‌ها را مرتفع کردیم و دستور رسیدگی سریع دادیم.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو درباره جزئیات مطالبات کارکنان خانواده شهدا گفت: مطالبات این فرد دریافت سمت بالاتر بوده است که در چارچوب‌های حقوقی، قانونی شرکت و برمبنای طبقه‌بندی مشاغل انجام می‌شود، اما از همکاران اداری خواهش کردم حرمت پدر شهید این فرد و خود ایشان که از جانبازان هستند حفظ شود و امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته شود تا مشکل ایشان حل شود. بر مبنای طرح طبقه‌بندی مشاغل ما، درخواست‌های ایشان مجاری قانونی نداشته و دستور رسیدگی ویژه را دادیم.

عبدالله‌پور در پاسخ به این سوال که مساله تنها متعلق به این فرد نبوده و چند نفر دیگر از کارکنان خانواده شهدا نیز به وضعیت شغلی خود اعتراض داشتند، اظهار کرد: همه دوستان مشکلات خود را گفتند. بعضی از مشکلات در چارچوب‌های اداری شرکت بهره‌برداری مترو است و مبتنی بر دستور العمل‌ها و روش‌های جاری شرکت است.

او ادامه داد: جدای از احترامی که شخصا به فرزندان شهدا می‌گذاریم تا جایی که امکان داشته باشد تسهیلات لازم را برای ایجاد انگیزه در آن‌ها در نظر خواهیم گرفت، اما بخشی مربوط به محدودیت‌هایی است که در شرکت لحاظ نشده و ردیف، بند، تبصره یا ماده‌ای برای حمایت از آن‌ها دیده نشده است.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو اضافه کرد: تا جایی که امکان داشت این مساله را بررسی کردیم. مورد خاصی در بند‌ها و تبصره‌های قوانین وجود ندارد که مربوط به خانواده شهدا باشد و آن را اختصاص نداده باشیم. در مجموع دستور دادیم بررسی شود تا ببینیم می‌توانیم در همین چارچوب اقداماتی را انجام دهیم یا نه.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->