«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

وبسایت Google Play پوست اندازی می کند؟

  • کد خبر: ۸۸۹۴۵
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
وبسایت Google Play پوست اندازی می کند؟
از زمانی که سیستم عامل اندروید در بین دیگر سیستم عامل‌های دنیای گوشی شناخته شد، وبسایت فروشگاه این سیستم عامل از طراحی و رابط کاربری عجیبی برخوردار بود.

به گزارش شهرآرانیوز، طراحی کلی قالب این وبسایت در مقایسه با سایر فروشگاه‌های سیستم عامل‌های دیگر ضعیف‌تر بود و هر سال با گذشت زمان، ظاهری قدیمی و غیر مدرن به خود گرفته بود. برای مثال ستون کناری این وبسایت با فهرست‌های عجیبو غریب و کارت‌ مانند خود، ظاهری نامتناسب را به کاربر القا می‌کرد. اما آنطور که پیداست مدیران وبسایت Google Play به دنبال طراحی دوباره‌ی فروشگاه و نحوه‌ی تعامل با کاربرانشان هستند.

وبسایت معروف Android Police و Tipster اخیرا فاش کرده‌اند که یک قالب جدید از فروشگاه گوگل را کشف کرده‌اند که ظاهری به مراتب مدرن‌تر و کاربر پسند‌تر را در خود جای داده است. این طراحی جدید سبب شده تا آن اسلایدبار بزرگ بالای صفحه و آن فهرست‌های کارت مانند به صورت کلی از قالب جدید حذف شوند و جای خود را به یک قالب ساده و زیبا با 4 کلید بزرگ برای جابجایی در صفحات مختلف و لیست‌های بهینه شده داده‌اند. این لیست‌ها و اسلاید‌های متحرک آن‌ها با قابلیت‌های مختلفی به چشم کاربر می‌آیند که یکی از آن‌ها حالت پلی کردن خودکار تریلرهای برنامه‌ها است. کاربر می‌تواند به سادگی برنامه‌های مورد نظر خود را فیلتر کند و یا دسته بندی مورد نظر خود را شخصی سازی کند و اگر نیازی به مراجعه به کتابخانه‌ی نرم افزاری کاربر و یا کارت‌های هدیه‌ی خود باشد، می‌تواند به سادگی و با مراجعه‌ به پروفایل خود آن‌ها را مشاهده کند.

ظاهرا تنها نسخه‌ی زبان کره‌ای از قالب جدید این فروشگاه پشتیبانی می‌کند و تماس‌های مکرر وبسایت‌های مختلف با شرکت گوگل برای تست این وبسایت به بن‌بست خورده است. احتمالا باید تا انتشار نسخه‌ی پایدار این وبسایت صبر داشته باشیم تا نتیجه‌ی کار گوگل برای اورهال اساسی فروشگاه سیستم عامل موبایلش را ببینیم.

منبع: سخت افزار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->