پوستر بیست‌ونهمین هفته فیلم و عکس مشهد منتشر شد برنامه صداوسیما برای دلجویی از هموطنان اهل سنت بهرام افشاری و سروش طاهری در تور آمریکای شمالی با «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت؟» فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) + زمان پخش مدیر پخش شبکه یک صداوسیما عزل شد| اعلام جرم علیه ۸ نفر چهره ماندگار | درباره جلال‌الدین معیریان، بنیان‌گذار چهره‌پردازی کلاسیک ایران سایه مات خندوانه | نگاهی به برنامه ۱۰۰۱ و انتظارات برآورده نشده آن گفت‌وگو با استادان دانشگاه‌های مشهد به‌مناسبت روز ملی معماری پرورده آفتاب ایران | مختصری در احوال و آثار شیخ بهایی روایتی سینمایی از یک قهرمان | گفتگو با عوامل فیلم سینمایی صیاد انتشار فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تفلیس آغاز اکران انیمیشن رویاشهر در سینما آیا نویسندگان پرفروش آینده دنیا باید ستاره فضای مجازی باشند؟ جایزه یک عمر دستاورد موسسه فیلم آمریکا برای فرانسیس فورد کوپولا فیلم کوتاه داستانی «جای خالی» در جشنواره ایتالیایی برنامه‌های رادیو به مناسبت سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) + زمان پخش اکران سیار انیمیشن «رؤیاشهر» در شهر‌های فاقد سینما درگذشت پاپ تماشاگران «مجمع کاردینال‌ها» را چند برابر کرد
سرخط خبرها

ریشه مسائل آموزش عکاسی در سیستم آموزش و پرورش است

  • کد خبر: ۹۰۶۸۵
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
ریشه مسائل آموزش عکاسی در سیستم آموزش و پرورش است
مدیر گروه رشته عکاسی در دانشگاه «فرهنگ و هنر» مشهد، ریشه بسیاری از مسائل امروز در رشته عکاسی را در سیستم آموزش و پرورش و هنرستان‌ها جست‌وجو می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر گروه رشته عکاسی در دانشگاه «فرهنگ و هنر» مشهد، ریشه بسیاری از مسائل امروز در رشته عکاسی را در سیستم آموزش و پرورش و هنرستان‌ها جست‌وجو می‌کند.

به گفته شرمین نصیری، این مسائل سبب شده است مشکلات در سیستم آموزش عالی هم وجود داشته باشند.

با این حال، او معتقد است عکاسی در مراکز آموزشی مشهد در سطح مناسبی تدریس می‌شود و عده‌ای از دانشجویان می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی مسیر خودشان را در عکاسی مشخص کنند و به درآمد برسند. ‌

 

 
 

بیشتر بخوانید:
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->