استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

افزایش سهمیه قطعی فوتبال ایران در فصل ۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۹۱۱۱۳
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
افزایش سهمیه قطعی فوتبال ایران در فصل ۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد که براساس تازه‌ترین تصمیم گیری، ۳ به علاوه یک سهمیه به ایران تعلق گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین تصمیم گیری خود برای سهمیه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، یک به علاوه ۳ سهمیه را برای فوتبال ایران در نظر گرفته است.

 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین راستا اعلام کرد که با توجه به نتایج باشگاه‌ها در ۴ فصل اخیر لیگ قهرمانان، عربستان با ۱۰۰ امتیاز در صدر بهترین کشور در رده باشگاهی قرار دارد و کشورمان در رده چهارم جای گرفته است.

به گفته سایت AFC، کره جنوبی در رده دوم و ژاپن در رده سوم جای گرفته است و قطر با اختلاف کمی نسبت به ما، در رده پنجم قرار دارد.

با توجه به این رده بندی، ایران در رده چهارم بهترین باشگاه‌های آسیا قرار گرفت و به همین علت سهمیه ایران برای لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۲۳ به ۳+۱ رسید.

رده بندی باشگاه‌های آسیایی به شرح زیر است:

۱- عربستان - ۱۰۰ امتیاز

۲- کره جنوبی - ۹۵.۴۶۲ امتیاز

۳- ژاپن - ۹۳.۴۱۲ امتیاز

۴- ایران - ۷۷.۷۹۲ امتیاز

۵- قطر- ۷۵.۱۳۱ امتیاز

۶- ازبکستان - ۶۴.۷۱۲ امتیاز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->