ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

آموزش ناپدید کردن چت‌های واتس اپ

  • کد خبر: ۹۱۱۵۷
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
آموزش ناپدید کردن چت‌های واتس اپ
اکنون می‌توانید چت‌های جدید واتس اپ را به طور پیش فرض پس از ۹۰ روز به راحتی ناپدید کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، در نوامبر گذشته، واتس‌اپ ویژگی پیام‌های ناپدید شونده را معرفی کرد که چت‌ها را پس از هفت روز به‌طور خودکار حذف می‌کند و یک سال بعد، این محدودیت زمانی را افزایش داده و به شما امکان می‌دهد پیام‌هایی را برای حذف خودکار پس از ۲۴ ساعت یا ۹۰ روز علاوه بر گزینه یک هفته‌ای قبلی تنظیم کنید.

آموزش ناپدید کردن چت‌های واتس اپ

علاوه این، کاربران واتس اپ اکنون این گزینه را نیز خواهند داشت که به طور پیش فرض ویژگی پیام‌های ناپدید شده را برای همه چت‌های فردی جدید فعال کنند. این ویژگی، قبلاً باید به صورت دستی فعال می‌شد و هنگامی که پیام‌های ناپدید شدن پیش‌فرض را روشن کردید، برنامه پیامی را در چت‌های شما نمایش می‌دهد که همان را به مردم می‌گوید، بنابراین آن‌ها متوجه می‌شوند که این پیام شخصی نیست.

کاربران واتس اپ اکنون می‌توانند پیام‌های ناپدید شده را برای چت‌های گروهی جدید نیز فعال کنند. این ویژگی جدید اختیاری است و واتس اپ می‌گوید که بر چت‌های موجود شما تأثیری نمی‌گذارد. برای فعال کردن آن در دستگاه‌های آیفون و اندروید، به تنظیمات WhatsApp > حساب > حریم خصوصی > منوی تایمر پیش‌فرض پیام بروید و مدت زمان را انتخاب کنید.

آموزش ناپدید کردن چت‌های واتس اپ

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->