هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

بدون ذخیره شماره تلفن در واتس اپ پیام بدهید

  • کد خبر: ۸۹۸۶۰
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
  • ۱
بدون ذخیره شماره تلفن در واتس اپ پیام بدهید
واتساپ را باید پر مخاطب‌ترین سرویس پیام‌رسان جهان دانست که ماهانه بیشتر از دو میلیارد نفر از آن استفاده می‌کنند. با این حال در این نرم‌افزار برای پیام دادن به یک فرد باید حتماً شماره او را در گوشی خود ذخیره نماییم. در ادامه مطلب نحوه پیام دادن به یک فرد بدون نیاز به ذخیره شماره را آموزش خواهیم داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در نگاه اول شاید به نظر برسد که واتساپ هیچ راه‌حلی برای این کار در نظر نگرفته باشد، اما می‌توان با استفاده از قابلیت wa.me، لینک‌هایی ساخت که امکان پیام دادن به هر اکانت واتساپی را ممکن می‌سازند. برای استفاده از این قابلیت باید https://wa.me/phonenumber را در مرورگر خود تایپ نمایید.

در نظر داشته باشید که قسمت شماره تلفن، کد کشور و منطقه را نیز شامل می‌شود و یعنی برای نمونه، شما در ایران باید لینک https://wa.me/989121234567 را در مرورگر خود باز کنید.

بدون ذخیره شماره تلفن در واتس اپ پیام بدهید

برای استفاده از این قابلیت، چند اپلیکیشن نیز وجود دارد. شما می‌توانید اپلیکیشن WhatsDirect را دانلود کرده و با وارد کردن شماره تلفن و متن مورد نظر، به صفحه چت در اپلیکیشن اصلی انتقال پیدا کنید. این اپلیکیشن نیاز به هیچ‌گونه permission ندارد، اما در رابط کاربری آن تبلیغاتی گنجانده شده است.

در حالی که روش بالا برای همه گوشی‌ها از جمله آیفون‌ها کار می‌کند، روش بهتری برای این کار در سیستم عامل iOS در نظر گرفته شده است. اپ shortcuts به شما اجازه می‌دهد تا شماره تلفنی را وارد کرده، برای آن کاربردی تعریف نمایید و بدون دردسر و نیاز به نصب اپ‌های اصافی، به مخاطب خود از طریق واتساپ و بدون نیاز به ذخیره کردن شماره، پیام ارسال کنید. برای این کار؛

بدون ذخیره شماره تلفن در واتس اپ پیام بدهید

اپلیکیشن shortcuts را باز کرده و یک shortcut جدید ایجاد کنید.
روی گزینه add action کلیک کرده و ask for input را جستجو نمایید.
روی action کلیک کرده و از آن بخواهید شماره تلفنی از شما درخواست کند.
حال نیاز دارید که مرحله دوم را به عنوان تابعی از action اول تعریف نمایید. حال در مکان خالی دوم، گزینه provided input را انتخاب کنید.
حال برای action سوم گزینه url را انتخاب نموده و آدرس http://api.whatsapp.com/send?phone=98 را در آن تایپ کنید. 
حال به عنوان action چهارم، باید URL از طریق مرورگر اجرا کنید.
این shortcut را می‌توانید به صفحه اصلی اضافه کرده و در صورت نیاز اجرا کنید.

منبع: شهر سخت افزار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد حسن جمالوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
0
فوتبال
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->