نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کدهای یحیی

  • کد خبر: ۹۲۳۸
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۰
کدهای یحیی
رمزگشایی از مصاحبه سرمربی شهرخودرو درباره آدم‌های ناپاک اطراف مالک باشگاه
سینا شکور - صدرنشینی شهرخودرو در لیگ برتر خیلی زودتر از حد تصورمان تحت تأثیر صحبت‌های سرمربی موفق این تیم قرار گرفته است. یحیی بعد از پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر در بازی معوقه و رسیدن شهرخودرو به صدر جدول، حرف‌هایی زد که نشان می‌داد اخبار منتشرشده درباره اختلافات درونی باشگاه شهرخودرو چندان هم شایعه نبوده است. یحیی گل‌محمدی مربی سفت و سختی است. او در همین چند سال تجربه سرمربیگری‌اش و حتی در دوران قبل از آن، نشان داده و فقط به دنبال کار خودش است، اما به تعهداتی که می‌شنود بسیار حساس است. تأیید این ادعا را نیز می‌توانیم با فلاش‌بکی به فصل گذشته لیگ برتر و زمانی که برای اولین بار هدایت تیم مشهدی شهرخودرو یا همان پدیده سابق را بر عهده گرفته بود ثابت کنیم. در زمان عقد قراردادش مدیران سابق باشگاه به او قول داده بودند بخش زیادی از قرارداد خودش و بازیکنان را پرداخت کنند، اما این وعده تا میانه‌های نیم‌فصل تحقق نپذیرفت و او از این تیم قهر کرد تا اینکه بالاخره با وساطت مسئولان شهری و مدیران باشگاهش، به پدیده بازگشت.

مسئله دخالت‌های فنی حمیدوای
با در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه پدیده از سوی شهرخودرویی‌ها و حضور فرهاد حمیداوی به عنوان مالک جدید این باشگاه در نیم‌فصل دوم فصل قبل، همه تصور می‌کردند فصل‌های سیاه بی‌پولی پدیده به پایان رسیده است. اتفاقا همین‌طور بود، زیرا حمیداوی هم طلب‌های بازیکنان را صاف کرد، هم بدهی‌های گذشته و هم بخش زیادی از قرارداد‌های بازیکنان در فصل جدید را. این در حالی بود که فوتبالی بودن شخص حمیداوی همیشه باعث گمانه‌زنی‌هایی درباره دخالت‌های احتمالی او در تصمیمات کادر فنی می‌شد، هرچند این شایعات هیچ‌وقت به صورت رسمی تأیید و حتی تکذیب نشد.

حضور افراد غریبه
ارتباطات مالک باشگاه شهرخودرو با افراد فوتبالی و غیرفوتبالی فراتر از حد تصور است. این‌طور که پیداست و در این چند وقت اخیر از حمیداوی دیده‌ایم، او به دنبال این است تا بتواند از ارتباطاتش هم برای باشگاه و هم شرکتش بهره برداری نماید. با این حال، این حق طبیعی اوست که از این فرصت استفاده کند، اما حرف‌های دیروز گل‌محمدی پس از پایان بازی نشان می‌دهد حمیداوی احتمالا تحت تأثیر برخی از افراد غریبه قرار گرفته است که ممکن است کار تیم شهر خودرو را در ادامه با مشکلات ریز و درشتی همراه کند.

شروع داستان از اصفهان
اول آبان بود که خبر خداحافظی احتمالی یحیی با شهرخودرو منتشر شد. گویا او بعد از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن در اصفهان با شاگردانش خداحافظی کرده بود تا شایعه بازنگشتن او به مشهد منتشر شود. در آن مقطع زمانی، این بحث مطرح شد که یحیی با برخی از مسئولان باشگاه و اطرافیان حمیداوی، مالک باشگاه، مشکل دارد. ادعایی که معلوم نشد صحت داشته است یا نه، اما صحبت‌های حمیداوی باعث شد یحیی به کارش ادامه دهد.

تکذیب حمیداوی
جمعه شب یحیی دوباره به اختلافات داخلی باشگاه اشاره کرد. او بعد از صدرنشینی تیمش گفت: حمیداوی مانند برادر من است. به ایشان توصیه می‌کنم مراقب افراد ناپاکی که ممکن است اطرافش باشند و در سیاست‌گذاری‌های باشگاه تأثیر بگذارند باشد. از مالک باشگاه می‌خواهیم بیشتر از تیم پاک شهرخودرو مراقبت کند. نکته جالب این ماجرا واکنش مالک شهرخودرو به صحبت‌های یحیی است. حمیداوی چند ساعت بعد از مصاحبه سرمربی تیمش، در یک مصاحبه رادیویی مدعی شد هیچ کسی را با خودش به مشهد نبرده و تمام افرادی که در این باشگاه مشغول کار هستند، قبل از حضور او در این تیم هم آنجا بوده‌اند. البته حمیداوی گفته است قطعا آن کسی که یحیی دل خوشی از او ندارد را شناسایی خواهد کرد.

پای یک دلال وسط است
یکی از نزدیکان گل‌محمدی درباره آنچه یحیی در مصاحبه‌اش مطرح کرده است، یعنی حضور افراد ناپاک، آن را منتسب به حضور یکی از دلالان معروف پایتخت‌نشین می‌داند که اتفاقا در حوزه رسانه نیز فعالیت دارد، دلالی که اتفاقا زمانی که یحیی در تراکتور بود نیز به مدیران باشگاه تبریزی نزدیک شد و باعث شد گل‌محمدی دچار چالش شود، فردی که پیش از آن هم قصد داشت به حوزه مدیران ذوب‌آهن وارد شود، اما با مدیریت اصفهانی‌ها نتوانست به آن حلقه نزدیک شود و ثمره‌اش چند فصل موفقیت ذوب‌آهن با یحیی بود، اما در تبریز برعکس آن اتفاق افتاد و باعث به‌هم‌ریختگی تراکتور شد. اکنون در مشهد نیز گویا این اتفاق در حال وقوع بوده است که یحیی پیش‌دستی می‌کند و آن را رسانه‌ای می‌کند تا حمیداوی نیز از کنار آن دلال فاصله بگیرد، فردی که گفته می‌شود در سال‌های حضور مرزبان و مهاجری در پدیده هم قصد داشته است به مدیران باشگاه پدیده سابق نزدیک شود، اما آن‌ها نیز دست او را می‌خوانند و اجازه نمی‌دهند از این فرصت استفاده کند. پدیده با وجود مشکلات مالی، چندان دچار حاشیه‌هایی چنین نشد. اکنون نیز به نظر می‌رسد یحیی برای گوشزد به مالک باشگاه، چنین تصمیمی گرفته است که این موضوع را رسانه‌ای کند تا خیلی زود پای آقای دلال را که چند وقت پیش به دفتر حمیداوی باز شده بود کوتاه کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->