قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

تصاحب صدر

  • کد خبر: ۹۱۶۱
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳
تصاحب صدر
با پیروزی در بازی عقب‌افتاده مقابل گل‌گهر سیرجان، شهر خودرو به رتبه نخست جدول رسید

مرتضی اخوان - یک‌سوم ابتدایی لیگ برتر فوتبال با انجام بازی معوقه شهرخودرو خراسان و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه امام‌رضای مشهد به پایان رسید و عنابی‌های مشهد به اقتصادی‌ترین شکل ممکن خود را به صدر جدول لیگ برتر فوتبال رساندند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی که برای رسیدن به صدر جدول در پایان هفته دهم به پیروزی مقابل میهمان قعرنشینشان احتیاج داشتند، روز گذشته توانستند با تک گل امین قاسمی‌نژاد به این مهم برسند و به‌تن‌هایی بر جایگاه نخست لیگ برتر فوتبال ایران تکیه بزنند، بردی که شیرینی آن با طعم صدرنشینی، بیشتر به کام هواداران فوتبال مشهد چسبید.

سیو‌های رحمتی و نگرانی یحیی
۳ امتیاز شیرین شب گذشته برای شهرخودرویی‌ها بیم و امید‌های زیادی به همراه داشت. از سیو‌های سید مهدی رحمتی که پیش از این در خوردن دست‌کم ۲ گل از ۳ گل دریافتی شهرخودرو تا اینجای فصل مقصر اصلی بود بگیرید تا نگرانی‌های یحیی از خط آتشی که همچون فصل قبل، جان لازم را برای فتح دروازه رقبا ندارد. با نگاهی به آمار گل‌زنی شهرخودرو در این فصل رقابت‌ها، این نگرانی‌ها ملموس‌تر می‌شود. شاگردان گل‌محمدی تا اینجای لیگ از ۱۰ پیکار ۱۰ گل زده در کارنامه دارند و این یعنی اقتصادی‌ترین شکل فوتبال، اما از طرفی، خط دفاعی مستحکم عنابی‌های مشهد با حضور مرادمند و نعمتی در قلب آن، نقطه قوتی است که فقط ۳ گل خورده را در جدول به نامشان ثبت کرده است. باید دید در دو‌سوم باقی‌مانده لیگ، گل‌محمدی همچنان می‌توانند با ارائه یک فوتبال اقتصادی از پس حریفانی که دربرابر دارند، بگذرند.

صدرنشینی بدون مهاجم!
پیروزی شیرین شهرخودرو با گل‌زنی امین قاسمی‌نژادی حاصل شد که فصل گذشته هم ۱۰ بار پایش به گل‌زنی برای تیم مشهدی باز شد. با وجود این، فصل قبل، این یونس شاکری بود که در کنار حسین مهربانی که گاه و بیگاه پایش به گل‌زنی باز می‌شد، خط آتش شهرخودرو را ترسناک کرده بود. اما در بازی دیروز، ضعف مفرط مردان شهرخودرو در خلق موقعیت تا پیش از زدن گل بازی مشهود بود، جایی که حسین مهربان جوان به‌تن‌هایی زهر کافی برای فرو ریختن دروازه گل‌گهر را نداشت و یونس شاکری و روح‌ا... باقری هم آن‌قدر ناآماده بودند که گل‌محمدی به نیمکت‌نشینی‌شان راضی‌تر بود.

صادقی‌های آماده، کلید موفقیت تیم
اکبر و سعید صادقی در بازی‌های گذشته شهرخودرو همیشه از بازیکنان تأثیرگذار تیم بودند. هر‌گاه این ۲ آماده بودند، موتور شهرخودرو راه می‌افتاد و هر‌بار هر‌کدام در انجام وظایفش سستی می‌کرد، نبض بازی از دست عنابی‌ها در‌می‌آمد. صادقی‌های شهرخودرو در بازی با گل‌گهر همان‌قدر که از آن‌ها انتظار می‌رفت مثمرثمر بازی کردند و بار‌ها با پاس‌های در عمق و حرکات عرضی، تراکم دفاعی سیرجانی را شکستند.

ناراحتی شدید باقری
درروزی که شهر خوددرو پیروز شد و به صدر جدول رفت همه خوشحال بودندغیر از یک نفر. روح ا.. باقری که بعد ازحضور در دقایق پایانی بازی قبل شهر خودرو در این بازی از ابتدا تا انتها روی نیمکت نشسته بودبعد از سوت پایان بازی با ناراحتی و چهره درهم به رختکن رفت تا نشان بدهد از شرایط خود اصلا راضی نیست.

گل‌محمدی: حمیداوی مراقب آدم‌های ناپاک اطرافش باشد
سرمربی شهر خودرو بعد از بازی در کنفرانس خبری به موضوعات مختلفی پرداخت. از بازی خوب رحمتی تا اوضاع خراب زمین چمن تمرینی و حمایت تماشاگران، اما آن قسمت از حرف‌هایی که او درباره مالک باشگاه زد هم خبرساز و هم قابل تامل است. یحیی گل‌محمدی با تشکر از حماتی که حمیداوی برای تیم کشیده گفت:بخش زیادی از مشکلات مالی پارسال را آقای حمیداوی حل کردند و امسال هم درصد خوبی به بازیکنان دادند، ولی از یک سری وعده‌ها در مورد پاداش آسیایی و امکاناتی که قرار بود فراهم شود عقب هستیم. آقای حمیداوی مثل برادر من است، ولی من یک توصیه می‌کنم که مراقب افراد ناپاکی که ممکن است کنارش باشند، باشد. آن‌ها ممکن است در سیاست‌ها و تصمیم‌های مدیریتی تاثیرگذار باشند و من از ایشان می‌خواهم مراقب آن‌ها باشد، چون این تیم واقعا تیم پاکی است. این افراد ناپاک ممکن است به شخصیت تیم لطمه بزنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->