پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

دفاع مشهد از قهرمانی در مسابقات فوتسال پیشکسوتان شهرداری‌های کلان‌شهر‌های ایران

  • کد خبر: ۹۳۸۸۸
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
دفاع مشهد از قهرمانی در مسابقات فوتسال پیشکسوتان شهرداری‌های کلان‌شهر‌های ایران
پنجمین دوره رقابت‌های فوتسال پیشکسوتان شهرداری‌های کلان‌شهر‌های ایران با قصه تکراری قهرمانی تیم شهرداری مشهد به پایان رسید.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ پنجمین دوره رقابت‌های فوتسال پیشکسوتان شهرداری‌های کلان‌شهر‌های ایران با قصه تکراری قهرمانی تیم شهرداری مشهد به پایان رسید. قهرمانی که در ضیافت پنالتی‌ها حاصل شد و پیشکسوتان شهرداری مشهد در یک جدال سخت و نفس‌گیر برابر شهرداری شیراز به تساوی یک‌بر‌یک رسیدند و در ضربات پنالتی این تیم قدرتمند را با نتیجه ۴‌بر‌۳ از پیش‌رو برداشتند.

در دیدار رده‌بندی این مسابقات نیز تیم یزد مقابل بندرعباس در حالتی مشابه بازی فینال به برتری رسید. یزدی‌ها هم مقابل شهرداری بندرعباس در زمان قانونی بازی به تساوی یک‌بر‌یک رسیدند و در ضربات پنالتی با نتیجه ۴‌بر‌۲ از حریف بردند.

مسیر دشت جام دوم

تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری مشهد در چهارمین دوره این پیکار‌ها که به میزبانی یزد برگزار می‌شد، توانست نخستین جام خود را به دست بیاورد. مشهدی‌ها درحالی امسال جام دوم را کسب کردند که امسال در گروه اول این پیکار‌ها با تیم‌های بندرعباس، تبریز و کرمان هم‌گروه بودند. در گروه دیگر این پیکار‌ها هم ۵ تیم شیراز، یزد، زاهدان، اصفهان و اراک با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ ۹ تیمی که در این دوره از مسابقات برای فتح جام پنجم به جدال با یکدیگر پرداختند.

تیم مشهد در گروه اول این پیکار‌ها در ابتدا با یک گل تبریز را شکست داد و در بازی دوم هم موفق شد با همین نتیجه بندرعباس را از پیش‌رو بردارد. مشهدی‌ها که در بازی سوم گروهی نیازی به برد نداشتند، برابر کرمان باز هم درخشان ظاهر شدند و توانستند با نتیجه ۴ بر ۳ سومین پیروزی را به دست بیاورند تا مقتدرانه به دور حذفی برسند. در نیمه‌نهایی هم تیم شهرداری مشهد موفق شد شهرداری یزد، نایب‌قهرمان دوره گذشته را با ۳ گل مغلوب کند و مقتدرانه راهی دیدار پایانی شود.

چند تقدیر و یک حرکت نمادین

در روز پایانی این مسابقات که با حضور حسین حسامی، موسی‌الرضا حاجی‌بیگلو، مهدی ناصحی، مجید طهوریان و خانم فاطمه سلیمی از اعضای شورای شهر و برخی از مدیران شهری و ورزشی برگزار شد، از مسعود پوریان، مسئول سابق تربیت‌بدنی شهرداری مشهد، قدردانی شد. یکی از اتفاقات حاشیه‌ای جالب این دوره از مسابقات در روز دیدار پایانی دور گروهی تیم شهرداری مشهد رقم خورد؛ جایی که ناصحی، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، به‌صورت نمادین چند‌دقیقه‌ای را برابر تیم شهرداری کرمان برای تیم مشهد به میدان رفت تا با این اقدام نمادین حمایت شورای اسلامی و مدیریت شهری مشهد را از ورزش ابراز دارد.

غیاثی: جام باکیفیت را در مشهد نگه داشتیم

سرپرست معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد درباره این دوره از مسابقات و ماندن جام در شهر گفت: سطح مسابقات امسال خیلی بالا بود و کیفیت خوبی از تیم‌ها شاهد بودیم؛ به‌نحوی‌که تا روز آخر مشخص نبود چه تیم‌هایی از گروه‌ها صعود می‌کنند و کدام تیم‌ها حذف می‌شوند. سیدحسین غیاثی افزود: برای اولین‌بار در مسابقات فوتسال پیشکسوتان شهرداری‌های کلان‌شهر‌های کشور از داوران بین‌المللی استفاده کردیم که به‌نوبه خود منحصر‌به‌فرد بود.

ما در این رقابت‌ها نصیرلو که سابقه قضاوت در جام‌جهانی فوتسال را دارد، به‌عنوان مسئول کمیته داوران گماشتیم و از داوران بین‌المللی، چون حسین توانا هم برای قضاوت بازی‌ها استفاده کردیم. غیاثی ضمن تشکر ویژه از همکاری شهردار مشهد و اعضای شورای اسلامی شهر در برگزاری این دوره از مسابقات تصریح کرد: این جام به نام سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی مزین شده بود و هر گروه این مسابقات به نام یک شهید بود؛ گروه شهید برونسی و گروه شهید کاوه.

اسامی تیم پیشکسوتان شهرداری مشهد:
علیرضا رضوی (سازمان مپ)، سعید ببری (قطار شهری)، حمیدرضا معصومیان (روزنامه شهرآرا)، وحید امیری (حمل بار)، مهدی لسانی (منطقه ۸)، جمال پایان (سازمان مپ)، دانیال نظری (منطقه ۵)، محمد جلالی (قطار شهری)، محمدرضا طاهری (قطار شهری)، سعید بیژنی (سازمان فردوس‌ها)، علی نورایی (منطقه ۹) و، ولی سلطانی (سازمان مپ). مربی: علی علیدادی (منطقه ۸) / سرپرست: مهدی اسلام‌فر (برنامه‌ریزی) مدیر تیم: محسن آریک (تربیت بدنی)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->