حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مقاومت کامل برابر دختران مسی در لیگ برتر فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۹۳۳۲۹
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
مقاومت کامل برابر دختران مسی در لیگ برتر فوتسال بانوان
نماینده مشهد با یک‌امتیاز از کرمان بازگشت.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ نماینده فوتسال خراسان رضوی دور برگشت لیگ برتر را با کسب یک‌امتیاز خارج‌از‌خانه آغاز کرد.
هفته هشتم لیگ برتر و آغاز دور برگشت رقابت‌ها روز جمعه برگزار شد. بعد از یک هفته تعطیلی، چیپس‌کامل، نماینده مشهد در فصل ۱۴۰۰، باید کار خود را دور از خانه و در کرمان شروع می‌کرد. حریف آن‌ها مس کرمان بود که در اولین هفته از لیگ امسال در مشهد برابر چیپس‌کامل به میدان آمدند و با پیروزی ۳ بر ۱ و شکست مشهدی‌ها، به شهر خود بازگشتند؛ اما تیمی که در آن بازی حضور داشت، دیگر تغییر کرده است. مدت‌هاست تیم مس ۲ خواهر گل‌زنش یعنی نرجس و نجمه کریمی‌نسب را به‌دلیل جراحی زانو در اختیار ندارد و در غیاب آن‌ها مس شانس کمتری برای گل‌زنی دارد.

شاگردان سعیده ایرانمنش پس از مصدومیت این ۲ خواهر به‌شدت در گل‌زنی تضعیف شده اند؛ به‌طوری‌که مس کرمان پس از هفته دوم لیگ فوتسال بانوان در هیچ مسابقه‌ای پیروز نشده و از ۵ بازی اخیر خود فقط یک‌امتیاز به دست آورده است که در تاریخ فعالیت این تیم بی‌سابقه است.

یک امتیاز راضی‌کننده

مس این هفته حتی در زمین خود نتوانست مقابل چیپس کامل حرفی برای گفتن داشته باشد. نیمه نخست جدال ۲ تیم مس کرمان و چیپس کامل، بدون گل پیگیری شد و هر ۲ تیم سعی در دفاع از دروازه‌های خود داشتند. با شروع نیمه دوم در دقیقه‌۳۰ بازی میزبان به یک گل رسید. نارمیلا فتحی که در‌پی اختلاف با باشگاه نصر فردیس و هم‌زمان با تغییر سرمربی این تیم، پیش از پایان نیم‌فصل اول لیگ فوتسال زنان نصر را ترک کرده بود، در نیم‌فصل به مس کرمان پیوست و در اولین بازی برای تیم جدیدش گل‌زنی کرد.

به‌این‌ترتیب مس در چند‌قدمی پیروزی خانگی بود، اما در لحظات پایانی دیدار، مشهدی‌ها موفق شدند دروازه مسی‌ها را باز کنند. شادی بهرامی، بازیکن چیپس‌کامل، خوش‌حالی کرمانی‌ها را از بین برد و در‌نهایت این بازی با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید. این دیدار کم‌گل‌ترین بازی هفته بود و از ۴۵‌گل زده در ۶ بازی، فقط ۲ گل به بازی مشهدی‌ها اختصاص پیدا کرد.

شاگردان زهرا غلامی از این تساوی رضایت دارند، زیرا تا حدودی شکست دور رفت را جبران کرده‌اند و از زمین حریف با یک‌امتیاز بازگشته‌اند؛ زیرا می‌دانند هفته بعد خبری از امتیاز نیست. در بازی بعدی باید راهی آبادان شوند و مقابل صدرنشین جدول و مدعی قهرمانی، پالایش نفت آبادان، به میدان بروند. در این بازی شاید فقط بتوانند آمار گل‌های زده خود را دو‌رقمی کنند؛ زیرا هم‌اکنون ۹ گل زده برای آن‌ها به ثبت رسیده است. چیپس‌کامل همچنان در انتهای جدول هفت‌تیمی گروه‌یک قرار دارد.

۴۳ گل در ۵ بازی

در بازی‌های دیگر، پیکان ۴‌بر ۰ مس رفسنجان، قهرمان گذشته لیگ، را شکست داد. نصر فردیس با هدایت فاطمه شریف ۱۲‌بر ۱ کیمیای اسفراین را از پیش‌رو برداشت. پارس‌آرا شیراز و هیئت اصفهان تساوی ۵‌بر‌۵ را تجربه کردند. پویندگان فجر ۸‌بر‌۴ هیئت رودان را شکست داد. پالایش نفت هم ۳ بر ۱ بر فرهان ملارد غلبه کرد.

هفته آینده؛ وعده تکراری نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال

نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال می‌گوید که قرار است در هفته آینده رسما سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان معرفی شود. حدود ۳ سال است که تیم ملی فوتسال بانوان وجود خارجی ندارد. آخرین‌بار و پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان، شهره موسوی نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال، وعده داده بود که تا زمان آغاز لیگ این انتخاب صورت گرفته و رسما اعلام می‌شود؛ اما این اتفاق رخ نداد و حالا از فردا نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال زنان آغاز می‌شود و خبری از رونمایی از سرمربی جدید نیست.

در پایان هفته‌ای که گذشت، در حاشیه نشست هیئت‌های فوتبال در سراسر کشور با اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، شهره موسوی نایب‌رئیس زنان مجددا از تاریخ جدیدی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان رونمایی کرد. موسوی گفت: قطعا برای خیلی از دوستان سؤال است که چه اتفاقی قرار است برای فوتسال رخ بدهد. پیشنهادات از سوی کمیته زنان به آقای عزیزی‌خادم چند روز است که تقدیم شده و در حوزه بررسی است و فکر می‌کنم که هفته آینده رسما اعلام خواهد شد. با توجه به اینکه مسابقات کافا قرار است ۲۹‌دی برگزار شود، ان‌شاءا... هفته آینده نام سرمربی حتما اعلام می‌شود تا ما بتوانیم در مسابقات کافا نیز حضور پیدا کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->