پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

فروش ویژه ۲ نهال گردو با باردهی ۳۵۰ کیلو در سال از آریا نهال

  • کد خبر: ۹۳۹۳۸
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
فروش ویژه ۲ نهال گردو با باردهی ۳۵۰ کیلو در سال از آریا نهال
نهال گردو در میان انواع ارقام نهال میوه، از جایگاه بالاتر و برتری برخوردار است زیرا جنبه های اقتصادی و سودآوری زیادی را پیش روی کشاورز می گذارد.

گزارش آگهی

کشاورزی و باغداری، جزء مشاغل چالش بر انگیر اما جذاب و شیرین در ایران محسوب می شود، به طوری که اکنون ایران یکی از قطب های بزرگ تولید میوه و خشکبار در خاورمیانه و آسیا محسوب می گردد. نهال گردو در میان انواع ارقام نهال میوه، از جایگاه بالاتر و برتری برخوردار است زیرا جنبه های اقتصادی و سودآوری زیادی را پیش روی کشاورز می گذارد.

اما آیا هر نهال گردویی توانایی رساندن سودهی مناسب به کشاورز یا باغدار را دارا است؟ مسلما پاسخ منفیست. بسیاری از انواع نهال گردو می تواند مناسب منطقه ی جغرافیایی شما نباشد که در نهایت حداکثر باردهی را نتواند به نمایش بگذارد، از طرفی هر نژاد گردو یک حداقل و حداکثر باردهی را با خود یدک می کشد. پس با ما همراه باشید تا به معرفی و فروش 2 نهال گردوی پربار بپردازیم.

چگونه خرید نهال گردویی مطمئن صورت دهیم؟

خرید نهال گردو اولین گام مهم و تعیین کننده در میزان سودآوری در احداث باغ گردو محسوب می گردد. توصیه می شود از آب و هوای زمین کشاورزی خود به خوبی اطلاعات کاملی کسب نمایید، سپس با توجه به ارتفاع سطح از دریا، خرید نهال گردوی خود را نهایی نمایید.

به طور کل می توان این ادعا را مطرح نمود که درختان گردو پیوندی به نسبت ارقام بذری، مقاومت، مقدار باردهی و صرفه ی اقتصادی بسیار بیشتری دارند از همین جهت هم است که قیمت نهال گردو پیوندی به نسبت ارقام بذری با قیمتی به نسبت بیشتر به فروش می رسد.

 با هر پیوندی که بر نهال گردو انجام می شود، اصلاح نژادی در آن صورت می گیرد که تاثیر مستقیمی بر مقدار باردهی آن دارد. احتمالا این جمله ی معروف را شنیده باشید که خرید نهال گردو مثل دلار سود دارد، این جمله حاکی از میزان باردهی درختان گردوی پیوندی است.

و در آخر بهتر است بدانید خرید نهال گردو از نهالستان های معتبر مانند نهالستان آریا نهال بهتر است صورت پذیرد زیرا تمامی ارقام نهال گردو را با ضمانت اصالت، گواهی قرنطینه و مجوز رسمی جهاد کشاورزی به فروش می رساند.

همچنین شما می توانید جهت مشاهده قیمت و خرید انواع نهال گردو پربار ایرانی و خارجی از نهالستان آریا نهال، عبارت (نهال گردو پیوندی) کلیک یا لمس نمایید.

حال که به یک آشنایی با چگونگی انتخاب و خرید نهال گردو رسیدیم به معرفی دو نهال گردو پیوندی پربار در ایران و جهان می پردازیم.

فروش ویژه ۲ نهال گردو با باردهی ۳۵۰ کیلو در سال از آریا نهال

نهال گردو چندلر پیوندی، رکوردار مقدار باردهی در اروپا و آسیا

شاید در ابتدا با خواندن این تیتر به نظرتان بیاید این تیتر اغراق است، اما کافیست پس از خواندن این مقاله عبارت (Walnut Chandler) سرچ نمایید تا با یک گردوی جهانی آشنا شوید! درخت گردو چندلر پیوندی با اصالتی آمریکایی، محبوب در قاره ی آمریکا و اروپا است. به لطف زحمات نهالستان های گردو معتبر همانند آریا نهال، این نهال بیش از یک دهه است که بومی سازی شده است و بی شک یکی از محبوب ترین درختان گردو در دنیا است.

نهال گردو چندلر یکی از محبوب ترین درختان گردو در مناطق معتدل و نسبتا سردسیر است. مناسب ترین ارتفاعی که می توانید از این نهال گردو بهره مند شوید، ارتفاعی مابین 900 الی 1500 متر است. از ارقام دیرگل گردو محسوب می شود و به ازای هر درخت گردو چندلر می توانید انتظار باردهی 300 الی 350 کیلو گردوی سبز و تازه را داشته باشید. هر درخت بالغ گردوی چندلر عمری بین 8 تا 10 سال را دارا است.

مغز گردویی سفید، با پوست کاغذی و چرب، از دیگر خصوصیات این نژاد گردو است که جنبه ی اقتصادی فروش مغز گردوی آن را بیش از پیش مناسب می سازد.

شما می توانید از الگوی 7*7 متر یا الگوی 7*8 متر برای کاشت نهال گردو چندلر استفاده نمایید زیرا این درخت گردو دارای ارتفاعی بین 10 الی 12 متر است که بر خلاف باغات گردوی سنتی است و جز ارقام پایه متوسط محسوب می شود.

آغاز باردهی نهال گردو چندلر در دومین سال پس از کشت است که شما با باردهی نیم کیلویی مواجه خواهید بود که با گذشت هر سال بر مقدار باردهی آن بسیار افزوده می گردد.

فروش ویژه ۲ نهال گردو با باردهی ۳۵۰ کیلو در سال از آریا نهال

نهال گردو فرنور پیوندی، پربارترین نهال گردو در مناطق کوهستانی و سردسیر

نهال گردو فرنور پیوندی با اصالتی فرانسوی یکی از مقاوم ترین و دیرگل ترین درختان گردو در مناطق سردسیر است. بی شک دلگرمی بسیاری از کشاورزان و باغداران در مناطق سردسیر به نهال گردوی فرنور است. این نژاد گردو از دیرگل ترین ارقام گردو در جهان محسوب می شود که باردهی فوق العاده ای از خود نشان می دهد.

درخت گردو فرنور مانند درخت گردو چندلر با باردهی 300 الی 350 کیلویی برخوردار است که شما می توانید در سن بلوغ درخت این مقدار باردهی را از فرنور انتظار داشته باشید.

الگوی کاشت این نهال گردو مانند چندلر است از دومین سال باردهی خود را آغاز می کند و مغز گردوی آن رنگ شیری، چرب و لذیذ است.

مناسب ترین ارتفاعی که می توانید نهال گردو فرنور پیوندی را کاشت نمایید، ارتفاعی بین 1500 الی 2300 متر است که هیچ آسیبی درخت از جانب سرما نخواهد دید.

چگونه خرید نهال گردوی خود را ثبت نمایید

همانطور که در ابتدای این متن نهالستان آریا نهال منبعی معتبر برای خرید اینترنتی نهال گردو که دارای مجوز رسمی جهاد کشاورزی است معرفی شد، شما می توانید با مراجعه به وب سایت آریا نهال به نشانی(ariyanahal.ir) به مشاهده ی بیش از 200 گونه نهال میوه برپدازید و جهت تمایل با برقراری ارتباط تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین می توانید به صورت مستقیم با برقراری ارتباط با شماره تماس های (09143336029 – 09143336024) نسبت به استعلام قیمت و ثبت سفارش نیز اقدام نمایید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->