نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

اعتماد به «جبار»

  • کد خبر: ۹۴۱۷
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
اعتماد به «جبار»
بعد از ۲ دوره ناکامی، قوچان‌نژاد سرانجام رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی شد
نادر نوروزی - در پایان رالی جذاب رأی‌گیری مجمع انتخاب رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی، جبار قوچان نژاد با کسب اکثریت آرا توانست سکان هدایت والیبال استان را در دست بگیرد. روز گذشته در حالی ۱۷ عضو مجمع انتخابی برای انتخاب رئیس ۴ سال آینده هیئت والیبال خراسان رضوی در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حضور یافته بودند که این هیئت در ۱۵ ماه گذشته با سرپرست و در وضعیتی نامناسب و بلاتکلیف اداره می‌شد. علی فتاحی، سرپرست فدراسیون والیبال، فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان، نمایندگان بازیکنان، مربیان، داوران، باشگاه‌ها و شهرستان‌ها ۱۷ عضو مجمع انتخابی این هیئت بودند که در ابتدا شنونده توضیحات معاون ورزشی اداره‌کل در خصوص برگزاری مجمع بودند. سپس در حالی که اصحاب رسانه استقبال خوبی از این مجمع داشتند و برخی از پیش‌کسوتان و مربیان این رشته در پشت درب سالن حضور داشتند، با کامل شدن اعضا، حضور و غیاب حاضرین انجام شد. انتخابات هیئت والیبال در ۲ دوره گذشته حواشی بسیاری داشته است. جبار قوچان‌نژاد در هر ۲ دوره چهره‌ای پررنگ داشته، اما سرانجام این انتخابات فرصتی بود برای ناکامی هشت‌ساله او تا کرسی ریاست هیئت والیبال را به دست آورد.

نکویی: بدهی هیئت ۴۵ میلیون است
مهدی نکویی سرپرست هیئت در ۱۵ ماه گذشته در ابتدای این مجمع دقایقی را به ارائه گزارش عملکرد خود اختصاص داد. او درباره فعالیتش در هیئت گفت: تمرکز من بیشتر در بحث مدیریت ورزش است و کار فنی را به متخصصان امر سپردم. تلاش کردم افرادی کاردان و دور از حاشیه را وارد هیئت والیبال کنم. او که در دوره مدیریتش به حضور نیافتنش در هیئت و نداشتن فرصت کافی برای رسیدگی به امور همواره مورد انتقاد اهالی این رشته بود در این باره گفت: نیازی به حضور من در هیئت نبود. در هفته تنها روز‌های دوشنبه بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ در هیئت حضور می‌یافتم و کار‌های دیگر را مسئولان هر بخش انجام می‌دادند. نکویی همچنین درباره مسائل مالی گفت: هیئت شرایط خوب و منظمی دارد و تمامی امور طبق روال انجام شده است. بدهی هیئت در شرایط فعلی تنها ۴۵ میلیون تومان است که ۲۵ میلیون آن متعلق به داوران و ۲۰ میلیون دیگر متعلق به خودم است.

خوش‌نیت: حال والیبال خوب نیست
حیدر خوش‌نیت اولین نامزد این مجمع بود که برنامه‌های خود را برای اعضا ارائه کرد. شعار اصلی او شایسته‌سالاری و شفافیت تمامی مسائل برای خانواده والیبال بود. خوش‌نیت گفت: برخی از بزرگان این رشته مثل خود آقای قوچان‌نژاد درخواست ورود من به این رشته را داشتند. اکنون دغدغه‌ای برای کمک به این رشته و پیشرفت آن در من ایجاد شده است. حال والیبال خراسان رضوی خوب نیست و حتی در بین ۱۰ استان اول کشور هم جایی ندارد. وی افزود: بحث مدیریت و توجه به تمامی ظرفیت‌ها اولویت اصلی من است. همه خانواده والیبال باید از تصمیمات آگاه باشند. ما هم با تمام توان برای شفافیت و شایسته‌سالاری و همچنین جذب منابع تلاش خواهیم کرد.

قوچان‌نژاد: اختلافات را فراموش کردم
جبار قوچان‌نژاد، نامزد دوم این مجمع، نیز در خصوص اهداف خود گفت: آموزش و پرورش، شهرستان‌ها، دانشگاه‌ها و رسانه‌ها بنای اصلی فعالیت من در هیئت خواهند بود. با توجه به این ۴ حوزه، می‌توانیم گامی جدی برای توسعه والیبال برداریم و برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها تلاش کنیم. من زندگی و کارم را برای والیبال گذاشته‌ام و از تمامی مشکلات این رشته باخبرم. بازیکن بودم و سپس وارد مربیگری شدم. حالا هم فرصتی به وجود آمد تا از تجربیاتم در مدیریت این رشته استفاده کنم. قوچان‌نژاد گفت: خودم در ابتدا به دنبال حضور آقای خوش نیت رفتم، اما هم‌اکنون شرایط تغییر کرده است و همین مسئله سبب شد خودم به انتخابات وارد شوم.

رالی جذاب شمارش آرا
پس از صحبت‌های نامزدها، نماینده شهرستان کاشمر در مجمع اصرار زیادی به صحبت در مجمع و گرفتن وعده از نامزد‌ها داشت که با مخالفت مدیرکل ورزش و جوانان رو‌به‌رو شد. پس آن، به‌سرعت فرایند رأی‌گیری از اعضا در محلی مشخص و سپس شمارش آرا آغاز شد. در فاصله زمانی رأی‌گیری اعضا، گمانه‌زنی‌هایی درباره پیروز انتخابات بین حاضران شکل گرفت. شمارش آرا با تذکر برای رعایت سکوت و نظم در سالن جلسه آغاز شد. اولین رأی سهم جبار قوچان‌نژاد بود و دومین رأی به حیدر خوش‌نیت رسید. ۲ نامزد به همین شکل تا ۵ رأی مساوی پیش رفتند که همین موضع هیجان زیادی در سالن ایجاد کرد، اما پس از آن، خوش‌نیت توانست ۲ رأی پیشی بگیرد. در همین فاصله، همه او را پیروز تصور می‌کردند، اما با شمارش ۵ رأی بعدی، قوچان‌نژاد توانست ۱۰ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه را به دست آورد و ریاست این هیئت را برای ۴ سال آینده تصاحب کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->