قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

ساعت بازی پرسپولیس و تراکتور در لیگ برتر+ برنامه بازی‌های هفته سیزدهم

  • کد خبر: ۹۴۳۸۶
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
  • ۱
ساعت بازی پرسپولیس و تراکتور در لیگ برتر+ برنامه بازی‌های هفته سیزدهم
تیم‌های پرسپولیس و تراکتور باید در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر روز دوشنبه به مصاف هم بروند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در چارچوب هفته سیزدهم، پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی پذیرای تراکتور باشد. این دیدار روز دوشنبه، ۱۳ دی ماه از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

پرسپولیس که هفته گذشته موفق شد سپاهان را با تک گل کامیابی نیا شکست دهد، شرایط خوبی در جدول رده بندی پیدا کرده و با ۲۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

از سوی دیگر تراکتور با سولدو هم شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و با ۱۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. تراکتور در صورت ادامه روند ضعیف خود، یکی از کاندیدا‌های جدی سقوط خواهدبود.

شنیده می‌شود زنوزی تصمیم گرفته تا انتهای نیم‌فصل به سولدو فرصت دهد.

در دیگر بازی‌های هفته سیزدهم، سپاهان بحران‌زده، در مشهد به مصاف شهرخودروی قعرنشین می‌رود. باید منتظر ماند و دید که آیا مشهدی‌ها سپاهان را از بحران در می‌آورند یا نه؟

این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهدشد.

در دیگر دیدار‌ها نفت مسجدسلیمان و گل گهر، مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان، هوادار و نساجی به مصاف هم می‌روند. این دیدار‌ها از ساعت ۱۵ آغاز خواهدشد.

ذوب و فجر از ساعت ۱۶ و فولاد و پیکان از ساعت ۱۷ دیگر بازی‌های هفته ۱۳ را برگزار خواهندکرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
0
0
خیلی بازی خوبی بود منکه رازیام
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->