کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

کمیته اقتصادی پرسپولیس مثل کمیته فنی «کشک» است؟!

  • کد خبر: ۹۴۳۱۷
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کمیته اقتصادی پرسپولیس مثل کمیته فنی «کشک» است؟!
کمیته اقتصادی فعلی باشگاه پرسپولیس در همان راهی است که علی پروین درباره کمیته فنی گفت؛ کشک!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، چند هفته پیش بود که باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد صاحب کمیته اقتصادی شده و اسامی اعضای این کمیته هم اعلام شد. هرچند بلافاصله نام اسامی اعضا از سایت باشگاه پرسپولس حذف شد.

همان زمان اعلام شد که وظیفه این کمیته نظارت بر مسائل و قراردادهای اقتصادی است.

چند هفته بعد از انتخاب کمیته اقتصادی قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار جدیدش هم امضا شد.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که ظاهرا کمیته اقتصادی این باشگاه نقش پررنگی در پرسپولیس ندارد و حتی در ماجرای امضای قرارداد با کارگزار جدید هم نقشی نداشته و قرارداد با نظر مستقیم مجید صدری به امضا رسیده است.

نکته جالب اینجاست که گفته شده کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس هنوز چک ضمانتنامه را هم به این باشگاه نداده است.

به نظر می‌رسد که سال‌ها پس از اظهارنظر جنجالی علی پروین در مورد کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و تشبیه آن کمیته به "کشک" حالا کمیته اقتصادی باشگاه پرسپولیس هم چنین وضعی داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->