نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سیرجان به سختی از دژ سربازها گذشت/ یخچالی کوچک رهرو راه برادر

  • کد خبر: ۹۴۵۷۱
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
سیرجان به سختی  از دژ سربازها گذشت/  یخچالی کوچک رهرو راه برادر
پویا یخچالی بازیکن جوان تیم بسکتبال نیروی زمینی با کسب بیشترین امتیاز در هفته چهاردهم درخشید تا نشان دهد رهرو راه برادر بزرگ تر خود بهنام یخچالی است.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم نیروی زمینی با وجود نمایش خوب و پیروزی در سه کوارتر برابر نظم‌آوران سیرجان، در نهایت با نتیجه ۱۰۵ - ۹۳متحمل چهاردهمین شکست خود در رقابت‌های فصلی سوپرلیگ شد.

کلکسیون ۳ امتیازی
نیروی زمینی بازی را بسیار خوب شروع کرد. هرچند پونکراشف سبد اول را ۳ امتیازی گرفت، اما شنتیا آقاکوچکی آن را جواب داد. دراگویچ هم ۳ زد و آقاکوچکی سبد او را هم جواب داد. دراگویچ و نجمی‌زاده سیرجان را به ۱۰ می‌رسانند. شنتیا این بار دو از سه پرتاب آزاد می‌زند و مرتبه بعد خود او ۳ امتیازی سومش را هم می‌زند تا نیرو ۱۱ - ۱۰ پیش بیفتد. طاهرخانی برتری را پس می‌گیرد، ولی این بار توپخانه ۳ امتیازی سرباز‌ها را صیاغ آتش می‌کند. دراگویچ بازی را در ۱۴ به تساوی می‌کشد. حالا نوبت پونکراشف است تا در ضیافت ۳ امتیازی سبد بگیرد.
پس از دانک نجمی‌زاده، محمدی ۴ امتیاز برای سرباز‌ها می‌گیرد و پونکراشف سومین ۳ خود را شلیک می‌کند. پویا یخچالی هم به ۳ زن‌ها اضافه می‌شود. ۳ بعدی هم به صباغ می‌رسد تا نیروی زمینی ۲۶ - ۲۵ پیش باشد. دراگویچ نظم‌آوران را پیش می‌اندازد، اما ۷ امتیاز یخچالی، (۴ پرتاب آزاد و یک ۳ امتیازی) نیروی زمینی ۳۳ - ۲۷ پیش باشد.

نبرد پایاپای
کوارتر دوم بازی پونکراشف سبد اول را می‌کیرد. پویا، اما دستش گرم شده و پس از دو پرتاب آزاد با ۳ امتیازی برتری را تثبیت می‌کند. محمدی نیروی زمینی را به ۴۰ می‌رساند. آنطرف پونکراشف و احسان صمدی ۳ می‌زنند. طاهرخانی بازی را در ۴۰ مساوی می‌کند. محمدی ۵ امتیاز می‌گیرد. ۴ امتیاز هم غنودی می‌گیرد. سلیمانی و طاهرخانی کمی جبران می‌کنند، اما آقاکوچکی ۳ بعدی را می‌زند. صباغ پشت خط پرتاب آزاد موفق است. دراگویچ و سلیمانی اختلاف را کمتر می‌کنند. نیروی زمینی ۵۸ - ۵۱ برنده به رختکن می‌رود.

تغییر نتیجه
کوارتر سوم ورق برمی‌گردد. ران ۱۳ امتیازی نظم آوران با پونکراشف، دراگویچ، طاهرخانی و سلیمانی ۶۳ - ۵۸ سیرجان را پیش می‌اندازد. پویا ۳ می‌زند. سلیمانی سبد می‌گیرد، ولی آقاکوچکی در بهترین بازی فصلش ۵ امتیاز دیگر می‌گیرد. بازی در ۶۶ مساوی شد، اما پونکراشف، دراگویچ، طاهرخانی و سلیمانی ۸۳ - ۶۸ نظم‌آوران را پیش می‌اندازند.
نیروی زمینی سر تسلیم نداشت. آن‌ها با درخشش یخچالی یک کوارتر دیگر با دراگویچ، پونکراشف، طاهرخانی، سلیمانی و نظری کیا جنگیدند. آقاکوچکی بازهم ۳ زد. نظری‌کیا امتیاز نظم‌آوران را به ۱۰۱ می‌رساند. کاظمی زاده سبد بعدی سیرجان را می‌گیرد. دیت ثابت راسخی هم به سبد می‌رسد. مازیار نبی هم با پرتاب آزاد امتیاز می‌گیرد و سبد پویا یخچالی، آخرین امتیازات بازی است. نظم‌آوران ۱۰۵ - ۹۳ فاتح این دیدار می‌شود.

ترین‌ها
پویا یخچالی (۴۰ دقیقه کامل) با ۳۷ امتیاز، ۴ ریباند و ۹ پاس گل، کارایی ۳۵ داشت تا امتیازآورتربن و موثرترین بازیکن میدان باشد. او بعد از آرش ثابتی (۴۱ امتیاز) دومین بازیکن امتیازآور فصل در یک بازی شود.
مهدی آقاکوچکی (۳۵:۱۰ دقیقه) ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند و یک پاس گل، کارایی ۲۱ داشت و بهترین بازی دوفصل اخیرش را انجام داد. او ۶ از ۹ پرتاب ۳ امتیازی زد.
نیکلا دراگویچ (۲۸:۳۹ دقیقه) با ۳۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس گل کارایی ۳۴ داشت و بهترین بازیکن نظم‌آوران بود.
آنتون، پونکراشف (۲۷:۲۹ دقیقه) با ۲۲ امتیاز، ۳ پاس گل و ۱۰ ریباند دابل دابل کرد و با کارایی ۲۸ روز خوبی داشت.
مسعود سلیمانی (۱۹:۵۱ دقیقه) ۱۳ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۱ از چهره‌های موفق میدان بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->