شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد شیائومی با Redmi K70 Ultra به جنگ پرچمدارها می‌آید گمانه‌زنی جدید درباره زمان عرضه GTA 6 سرمایه‌گذاری ۱.۵میلیاردی مایکروسافت در G42 | امارات با هوش مصنوعی در منطقه می‌تازد وایبر پیام‌هایی را که نخوانده‌اید برایتان خلاصه می‌کند | پیام‌رسان قدیمی برمی‌خیزد
سرخط خبرها

گوشی ریلمی GT ۲ فردا (۱۴ دی ۱۴۰۰) رونمایی می‌شود + مشخصات

  • کد خبر: ۹۴۵۹۰
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
گوشی ریلمی GT ۲ فردا (۱۴ دی ۱۴۰۰) رونمایی می‌شود + مشخصات
سری ریلمی GT 2 شامل GT 2 و GT 2 پرو فردا ۱۴ دی‌ ماه معرفی خواهد شد. براساس ادعای ریلمی، این دو گوشی می‌توانند تصاویری در سطح پرچم‌دار ثبت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، Xu Qi، معاون ریلمی، با انتشار پستی در ویبو (وب‌‌سایت میکروبلاگینگ چینی مشابه توییتر) اعلام کرد که سری ریلمی GT 2 فردا معرفی می‌شود و همچنین برخی از مشخصات آن را ارائه کرد.

به‌نقل از گیزموچاینا، انتظار می‌رود سری جدید از ریلمی GT 2 و ریلمی GT 2 پرو تشکیل شده باشد و طبق پست، گوشی‌ها در پنل جلو از دوربین ۳۲ مگاپیکسل و در پنل پشت از دوربین‌ دوگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسل میزبانی کنند. بنابر ادعای ریلمی، دو گوشی مذکور قادر به عکاسی در سطح پرچم‌دار خواهند بود. افزون‌ بر این، ریلمی GT2 به صفحه‌نمایش 2K با وضوح AMOLED و حاشیه‌های بسیار باریک مجهز خواهد شد.

گوشی ریلمی GT ۲ فردا (۱۴ دی ۱۴۰۰) رونمایی می‌شود + مشخصات

پیش از این مشخص شده بود که ریلمی GT 2 پرو از تراشه‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام استفاده می‌کند و با سه دوربین پشتی شامل دوربین اصلی، حسگر ۵۰ مگاپیکسل IMX766 سونی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسل با ثبت زاویه‌ی ۱۵۰ درجه و دوربین سوم با لنز میکروسکوپ ۲ مگاپیکسلی GC02M1B عرضه خواهد شد.

برخی از تصاویر منتشر شده‌ی رسمی، ریلمی GT2 پرو را با صفحه‌نمایشی که دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که قسمت پشتی دستگاه دارای بافت خاصی است و احتمالاً از مواد منحصر‌به‌فرد شفافی شبیه کاغذ ساخته می‌شود.

در بخش نرم‌افزار، سری جدید به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری Realme UI 3.0 بر پایه‌ی اندروید ۱۲  دردسترس قرار می‌گیرند و قیمت نسخه‌ی پرو در حدود ۵۰۰۰ یوآن (۷۸۵ دلار) پیش‌بینی می‌شود. ریلمی همچنین با Dragon Ball برای نسخه‌ی ویژه‌ی این گوشی همکاری کرده است.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->