«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

چطور به وضعیت واتس اپ، آهنگ اضافه کنیم؟

  • کد خبر: ۹۴۷۲۰
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷
چطور به وضعیت واتس اپ، آهنگ اضافه کنیم؟
به اشتراک گذاشتن استاتوس یک روش مناسب برای باخبر کردن دوستان و آشنایان از حال و روز کاربر است.

به گزارش شهرآرانیوز، با اضافه کردن آهنگ به عکس و فیلم، لذت تماشای استوری‌های واتساپ را برای مخاطبانتان چند برابر کنید.  

آموزش اضافه کردن آهنگ به استوری‌های واتساپ

کاربران واتساپ می‌توانند با به اشتراک گذاشتن استاتوس، مخاطبان را از وضعیت خود باخبر کنند. این ویژگی درست مانند ویژگی استوری در اینستاگرام است؛ با این تفاوت که در استاتوس امکان اضافه کردن آهنگ به عکس یا ویدئو وجود ندارد.

در ادامه با کلیک همراه باشید تا ترفند اضافه کردن آهنگ به استوری‌های واتساپ را به شما آموزش دهیم.

نخستین گام برای افزودن آهنگ به استاتوس، دانلود برنامه‌های ویرایشی مثل InShot Video Editor است. این برنامه را می‌توانید از گوگل پلی (برای اندروید) و اپ استور (برای آیفون) به صورت رایگان دانلود کنید.

۱- پس از دانلود و نصب، برنامه را باز کنید و دسترسی‌های لازم را برای آن صادر کنید.

۲- روی Video ضربه بزنید و کلیپ موردنظر خود را برای ارسال در استاتوس انتخاب کنید. اگر قصد اضافه کردن آهنگ به عکس را دارید، روی گزینه Photo ضربه بزنید.

۳- حال ابزار Music را انتخاب کرده و گزینه Add Track را بزنید.

چطور به وضعیت واتس اپ، آهنگ اضافه کنیم؟

۴- در اینجا می‌توانید یا از آهنگ‌های موجود در کتابخانه InShot استفاده کنید و یا وارد حافظه گوشی شده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

۵- پس از انتخاب آهنگ موردنظر، آن را برش دهید تا با عکس یا ویدئو همخوانی داشته باشد. در این مرحله بهتر است آهنگ اصلی ویدئو را قطع یا Mute کنید.

چطور به وضعیت واتس اپ، آهنگ اضافه کنیم؟

۶- برای جذاب‌تر شدن ویدئو می‌توانید از استیکر‌ها و فیلتر‌های موجود در InShot کمک بگیرید.

۷- در پایان روی گزینه Save ضربه بزنید و کیفیت موردنظر را برای ذخیره ویدئو انتخاب کنید.

چطور به وضعیت واتس اپ، آهنگ اضافه کنیم؟

شما می‌توانید بلافاصله پس از اتمام فرایند ذخیره‌سازی، ویدئوی موردنظر را در استاتوس واتساپ و شبکه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید.

متأسفانه در حال حاضر امکان اضافه کردن آهنگ به استوری‌های واتساپ در خود برنامه وجود ندارد. اما همان‌طور که ملاحظه کردید، به کمک اپلیکیشن‌های ویرایش عکس و فیلم مثل InShot Video Editor می‌توانید این محدودیت را دور بزنید.

منبع: کلیک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->