نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به مجلس کشید

  • کد خبر: ۹۵۰۶۰
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به مجلس کشید
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بررسی قریب الوقوع حذف سرخابی‌ها در صحن مجلس شورای اسلامی خبر داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حذف استقلال، پرسپولیس و گل گهر از لیگ قهرمانان آسیا اتفاق بسیار ناگواری بود که با وجود ابعاد مثبتی که می‌توان درآن یافت، اما جامعه ورزش ایران را در شوکی عمیق فرو برد. این موضوع به احتمال زیاد در مجلس شورای اسلامی نیز بررسی می‌شود تا عوامل این حذف روشن شوند.  

حجت‌الاسلام حسن شجاعی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در واکنش به حذف تیم‌های پرسپولیس، استقلال و گل گهر از لیگ قهرمانان آسیا این توضیحات را ارائه کرد: «ر صورتی که شکایتی در این زمینه انجام شود این کمیسیون به موضوع حذف تیم‌های ایرانی از رقابت‌های آسیایی ورود خواهد کرد. در صورتی که در موضوع حذف تیم‌های پرسپولیس، استقلال و گل گهر از لیگ قهرمانان آسیا شکایتی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی برسد، کمیسیون ورود و مسئله را بررسی خواهد کرد.»

وی در پاسخ به این سؤال که ظاهرا سهل انگاری‌های از سوی فدراسیون و وزارت ورزش در این زمینه انجام شده است، این واکنش را نشان داد: طبیعتا باید در این زمینه مسؤولان پاسخگو باشند و ما قضیه را بررسی خواهیم کرد.

 طبق ماده ۱۴.۴ و ۱۴.۵ اساسنامه مجوز حرفه‌ای، این ۳ باشگاه نتوانستند معیار‌های ضروری حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورند و پرونده آن‌ها به کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع می‌شود.
در اول دی ماه، کنفدراسیون فوتبال آسیا ۵ روز به ۳ باشگاه ایرانی پرسپولیس، استقلال و گل گهر مهلت داد تا مدارک خود را برای کسب مجوز حرفه‌ای ارائه دهند، اما با وجود این اقدام مدارک جدید مورد تایید قرار نگرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->