قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

۲ باخت انضباطی روی دست سازمان لیگ در آستانه هفته یازدهم لیگ برتر

  • کد خبر: ۹۵۶۵۲
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
۲ باخت انضباطی روی دست سازمان لیگ در آستانه هفته یازدهم لیگ برتر
نماینده فوتسال بانوان مشهد در هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر قید سفر به شیراز و آخرین‌بازی خارج‌از‌خانه‌اش در این فصل را زد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ نماینده فوتسال بانوان مشهد در هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر قید سفر به شیراز و آخرین‌بازی خارج‌از‌خانه‌اش در این فصل را زد.

جولان کرونا در لیگ برتر

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در‌حالی‌که هنوز برگزار نشده، چند حاشیه ایجاد کرده است و ۲ بازی برگزار نمی‌شود. همه‌گیری کرونا و واریانت جدید آن باعث شد تا رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان هم در نیم‌فصل دوم درگیر این بیماری شود و بعد از حواشی هفته گذشته در تقابل مس رفسنجان و نصر فردیس کرج که مسی‌ها به حضور بازیکنان کرونایی نصر در میدان اعتراض کردند و در مقابل پاسخ نماینده کرجی، بی‌اطلاعی از این وضعیت پیش از انجام بازی بود، حالا گویا کرونا دامن‌گیر رقابت‌های هفته جدید هم شده است.

نصر فردیس کرج به‌دلیل ابتلای ۴ بازیکن کلیدی‌اش به ویروس کرونا یعنی فرزانه توسلی، نسترن مقیمی، فاطمه تراهی و فاطمه خلج به سازمان لیگ اعلام کرد که در بازی این هفته خود حاضر نمی‌شود. به‌این‌ترتیب تیم مدعی نصر فردیس به اهواز نمی‌رود و با غیبت آن‌ها، تیم ملی حفاری اهواز ۳ امتیاز بی‌دردسر از این بازی به دست می‌آورد. ابتدای هفته توسلی، مقیمی و تراهی اولین اردوی ملی را هم به‌دلیل این بیماری از دست دادند.

مس رفسنجان که هفته دهم با نصر دیدار داشت، با گلایه از کرجی‌ها، شاهد ابتلای چند بازیکنش به کروناست؛ اما خوشبختانه آن‌ها با قرعه استراحت در هفته یازدهم روبه‌رو بودند. در‌غیراین‌صورت احتمالا یک بازی لغو‌شده دیگر هم روی دست سازمان لیگ می‌ماند.

مدیریت مالی کامل در اواخر لیگ

اما تیم دوم که غیرمنتظره از بازی‌های این هفته انصراف داد، تیم قعرنشین مشهدی بود. چیپس کامل مشهد باید روز جمعه ۲۴‌دی در شیراز برابر پویندگان شیراز به میدان می‌رفت؛ اما مدیران باشگاه چیپس کامل در ابتدای هفته تصمیم گرفتند که قید سفر به شیراز را بزنند، زیرا این آخرین‌بازی خارج‌از‌خانه تیم بانوان بود و ۳ هفته باقی‌مانده آن‌ها شامل ۲ بازی خانگی و یک هفته استراحت است. از‌سوی‌دیگر به‌دلیل سقوط‌نکردن تیمی از جدول، امسال خطر سقوط و کسر امتیاز آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

سقوط نمی‌کنیم

مریم رضاپور، سرمربی تیم فوتسال بانوان چیپس کامل، با تأیید این خبر اظهار کرد: روز یکشنبه به من و بازیکنان اعلام شد که تیم در این هفته اعزام نمی‌شود. کادر فنی و بازیکنان همگی برای بازی با پویندگان و اعزام آماده بودند؛ اما به‌هر‌حال باشگاه چیپس‌کامل ترجیح داد تیم اعزام نشود. البته در این شرایط با هزینه‌های بالا، تیم‌داری برای بخش خصوصی بسیار دشوار است. چیپس کامل به‌جز تیم بانوان، در لیگ برتر مردان و رده‌های سنی دیگر نیز تیم‌داری می‌کند و قطعا باید به‌صرفه‌ترین و بهترین تصمیمات را بگیرند. با توجه به اینکه این غیبت ضرر درخورتوجهی برای تیم بانوان ندارد و خطر سقوط به لیگ‌یک آن‌ها را تهدید نمی‌کند، این تصمیم گرفته شد.

او ادامه داد: فدراسیون و سازمان لیگ هم با توجه به هزینه‌های سنگین، گویا فرصت یک غیبت را به هر یک از تیم‌ها داده‌اند. خوشبختانه امسال تیمی از لیگ برتر سقوط نمی‌کند؛ زیرا در ابتدای فصل ۲ تیم انصراف دادند. از‌سوی‌دیگر برای حضور در جمع ۴ تیم اول گروه و صعود به مرحله بعدی نیز شانس بسیار ضعیف و پیچیده‌ای روی کاغذ داشتیم. به‌همین‌خاطر می‌توان از حالا برای فصل آینده برنامه‌ریزی کرد تا تیمی با نتایج قابل‌دفاع راهی لیگ برتر شود.

۲ بازی خانگی و یک استراحت برای چیپس

سرمربی تیم بانوان چیپس کامل تصریح کرد: ما در این چند هفته که به باشگاه اضافه شدیم، نتایج بدی نگرفتیم و امتیاز‌ها رو‌به‌جلو بوده است. با بازیکنان کلاس هفتم و هشتمی به میدان لیگ‌برتر‌رفتن سخت است؛ با‌این‌حال بچه‌های تیم این ظرفیت را دارند و حتی می‌توانند بهتر شوند. انگیزه‌های زیادی دارند و به بازی‌های باقی‌مانده بسیار امیدوار هستیم. به‌جز بازی این هفته که غایب هستیم، ۳ بازی دیگر از مرحله اول لیگ باقی می‌ماند. هفته بعد در مشهد از هیئت رودان میزبانی می‌کنیم، هفته ششم استراحت داریم و هفته آخر هم در مشهد به میدان می‌رویم که این‌بار فرهان ملارد حریف ما خواهد بود.

رقابت خانم‌گل‌ها در جدول

به‌این‌ترتیب در هفته یازدهم فقط ۴ بازی برگزار می‌شود. بوتا‌پارس ایرانیان میزبان پالایش نفت آبادان است که دیداری جذاب خواهد بود؛ زیرا ۲ تیم اول و دوم جدول گروه‌یک به‌مصاف هم می‌روند. هیئت رودان هم میزبان فرهان ملارد است. در گروه ۲ بازی صدرنشین و قعرنشین برگزار می‌شود. پیکان برابر هیئت اصفهان بازی می‌کند و پارس‌آرا نیز حریف کیمیای اسفراین خواهد بود.
اما در جدول بهترین گل‌زنان، اکنون فریده رهی از هیئت رودان با ۱۲ گل در رده نخست جدول قرار دارد. نسا احدی، مارال ترکمان، نسترن مقیمی و سحر پاپی هرکدام با ۱۱‌گل در رده دوم جای دارند و فاطمه ارژنگی و سحر زمانی‌فرد با ۱۰ گل در جایگاه سوم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->