نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

باخت امیدوارکننده چیپس کامل مشهد در آبادان!

  • کد خبر: ۹۴۱۸۹
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
باخت امیدوارکننده چیپس کامل مشهد در آبادان!
نتایجی جالب در هفته‌های هفتم و نهم لیگ‌های فوتبال و فوتسال بانوان کشور رقم خورد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ فوتبالیست‌های کیان نیشابور با شکست در غرب کشور به تعطیلی حدودا چهل‌روزه رفتند، اما فوتسالی‌ها با یک شکست متفاوت و امیدوار‌کننده به استقبال ادامه بازی‌های دور برگشت رفتند.
هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان در‌حالی روز جمعه دور‌از‌خانه برای مشهدی‌ها پیگیری شد که چیپس کامل در دومین بازی دور برگشت، با تغییراتی کامل روی نیمکت خود به‌مصاف تیم صدرنشین و قدرتمند پالایش نفت آبادان رفت.

مدیران باشگاه مشهدی پیش از این بازی دست به تغییرات بزرگی زدند و همه مربیان تیم را عوض کردند. مریم رضاپور، بازیکن باتجربه مشهدی‌ها، مربی بازیکن شده است. رقابت صدر و قعر گروه‌یک بر‌خلاف تصورات آبادانی‌ها، آسان نبود و یکی از مدعیان قهرمانی به‌زحمت برابر نماینده مشهد به یک برد خفیف دست پیدا کرد.

پیروزی خفیف آبادان برابر کامل

در‌حالی‌که بازی در دقایق ابتدایی بود، تا دقیقه‌۶ هر ۲ تیم یک گل زده بودند و این دیدار با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ پیش می‌رفت. در دقیقه ۸ آبادانی‌ها به گل دوم رسیدند و دقیقه‌۱۲ نیز گل سوم برای آن‌ها به ثمر رسید و پالایش با برتری راهی رختکن شد.

اما در نیمه دوم دختران چیپس‌کامل اجازه باز‌شدن دروازه خود مقابل تیم صدرنشین را ندادند و با حمله‌های متوالی بالاخره توانستند یک گل به آبادانی‌ها بزنند و در‌نهایت این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید. فهیمه زارعی، کافیه هزاریان و زهرا کیانی، گل‌زنان تیم زنان پالایش نفت آبادان در این بازی بودند. ساجده نریمانی نیز ۲‌بار دروازه آبادانی‌ها را گشود. پیروزی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در این بازی، این تیم را به امتیاز‌۲۲ رساند و در صدر جدول گروه‌یک نگه داشت. چیپس نیز با ۲ امتیاز هنوز در رده هفتم جدول هفت‌تیمی است.

‌مشهدی‌ها این هفته باختند، اما نتیجه‌ای درخورتوجه و ارزشمند برای آن‌ها به ثبت رسید؛ نتیجه‌ای که امیدوارکننده بود تا شاید تیم با کادرفنی جدید بتواند در دور برگشت باخت‌های دور رفت را جبران کند. در مهم‌ترین دیدار این هفته نیز تیم نصرفردیس کرج در خانه توانست پیکان پرستاره را با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب کند. فاطمه شریف و نیلوفر اردلان در دو‌سه فصل اخیر رقابت نزدیکی با هم داشته‌اند و در این بازی شریف توانست مچ اردلان را بخواباند.

سفر شرقی‌ها به غرب

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان با ثبت ششمین شکست دختران کیان به پایان رسید، اما این هفته یک اتفاق شگفت‌انگیز داشت و آن هم ناکامی شهرداری سیرجان، تیم آسیایی لیگ مقابل نماینده البرز بود. البته هفته هفتم، پرگل‌ترین هفته فصل نیز لقب گرفت؛ زیرا ۳۴ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد. لیگ برتر فوتبال بانوان از این هفته تا ۱۷‌بهمن به‌دلیل حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا تعطیل خواهد بود.

دیدار کیان نیشابور این هفته خارج‌از‌خانه دنبال شد و باید در ورزشگاه ملک‌نیا سنندج به میدان می‌رفتند. رقابت با زارع‌باتری با قضاوت فاطمه نصیری آغاز شد. کردستانی‌ها در این دیدار ۳ بار توسط فاطمه شبان، فاطمه امیری و ندا رحمانی به گل رسیدند تا ده‌امتیازی شوند و به رده هفتم برسند. خبری از گل برای دختران سرزمین فیروزه نبود و کیان نیز با همان ۳ امتیاز قبلی خود در رده دهم باقی ماند، زیرا ۲ تیم سارگل بوشهر و ملی‌پوشان شهرکرد که در انتهای جدول قرار دارند، این هفته نیز باختند.

ترمز نایب قهرمان آسیا کشیده شد

رقابت ۲ تیم شهرداری سیرجان و نماینده البرز در چمن مصنوعی شماره ۲ گل‌گهر با سوت سلطنت نوروزی، داور سرشناس فوتبال زنان، آغاز شد. البرزی‌ها این‌روز‌ها یک رقیب کاملا قدرتمند برای هر تیمی هستند و کاملا احیا شده‌اند؛ اما در میانه‌های جدول هستند. شهرداری سیرجان نیز باوجود یک بازی کمتر ناچار به کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی بود تا از کورس با دیگر‌رقبا جا نماند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، دختران البرزی همچون بازی هفته گذشته مقابل سپاهان، در مصاف با نایب‌قهرمان آسیا هم بسیار قدرتمند ظاهر شدند و توانستند با کسب یک تساوی ارزشمند، ترمز مدافع عنوان قهرمانی را بکشند. پیش‌از‌این سیرجان مساوی و باخت را تجربه نکرده بود. افسانه چترنور برای سیرجانی‌ها گل‌زنی کرد و در سوی مقابل محدثه زلفی گل‌زن البرزی‌ها بود. شهرداری با این نتیجه شانزده‌امتیازی شد و به رده سوم سقوط کرد. نماینده البرز نیز با ۱۱‌امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

تب‌و‌لرز سیرجانی‌ها

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان از تزریق دوز سوم واکسن بازیکنان ملی‌پوشش، ۴۸ ساعت قبل از بازی لیگ گلایه کرد. مریم جهان‌نجاتی، سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان، پس از این تساوی با گلایه از اقدامات کادر پزشکی تیم‌ملی گفت: ۶ بازیکن تیم ما حدود ۱۴‌روز در اردوی تیم ملی حضور داشتند. روز سه‌شنبه ۷‌دی، بازیکنان ملی‌پوش در اقدامی عجیب از‌سوی کادر پزشکی بدون هیچ هماهنگی با باشگاه، اقدام به تزریق دوز سوم واکسن آسترازنکا به بازیکنان کردند. این در‌صورتی بود که مقابل نماینده البرز بازی سختی داشتیم و این ۶ بازیکن با تب بالا و بدن‌درد به میدان رفتند که همین سبب شد بازیکنان ما کیفیت فنی لازم را نداشته باشند. باشگاه‌های خاتون بم و سپاهان به این مسئله اعتراض کردند و ما نیز معترض هستیم و فردا کتبی به سازمان لیگ نامه می‌زنیم.

جشنواره گل سپاهانی‌ها

در ادامه بازی‌های لیگ، بمی‌ها در ارومیه با ۸ گل مقابل تیم همیاری جشنواره گل به راه انداختند که مونا محمودی با ثبت پوکر در گل‌زنی، نقش اصلی را در پیروزی تیمش ایفا کرد. سپاهان اصفهان در شهرکرد در روز گلات هاجر دباغی در گل‌زنی، نتیجه‌ای استثنایی را رقم زد و حریفش را دورقمی کرد و توانست ملی‌پوشان شهرکرد را با نتیجه ۱۰ بر ۰ از پیش بردارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->